O meni:

ime: Valentino
prezime:Tutić
nadimak:Tino,Tuta.
razred:8.e
mjesto.Novska,
zivim u Bročicama
frendovi:Marko,Campi:
Vizjak,Domagoj,Kruno,
Duffy....ima ih još puno!
frendice:Mirela,Dunja,Raska,
Slađana,Ivana Šašković,
Ivana J. Ana.C........
slusam:hip-hop,rock
naj pjevac:50 cent,Eminem,
Thompson......
treniram:nogomet,stolni tenis;
idem na breakdance i dvd.
naj sport:nogomet,rukomet,
skijanje...
naj nogometas:Cristiano Ronaldo,
Da silva,Modrić
naj klub:Schalke,Hajduk,Milan.
naj predmet.geografija,biologija.
Volim:sve sto vole mladi naravno, cure,
glazbu.,Subočanke......
ne volim;decke naravno,skolu,
spavanje,umisljene ljude!!!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slika: ×

Opis bloga

.......................

Linkovi

http://metalka1993.blog.hr
http//sasa14.blog.hr
Http//osmanka16.blog.hr
http//stupidgirl.blog.hr
http//facax.blog.hr

subota, 23.02.2008.

I am happy!!!!!!!!!!!!!!!!

wavewavewavePozdrav svima!
Evo i mene napokon!!!!Kao sto vidite naslov istina je da sam sretan!!!!!!!!!!
1.Imam curu,znam da sam rekao da cu jedno vrijeme bit bez cure ali ovoj curi nemogu odolitnutnut!!!!!!!!!!!!LOL...cool
2.premlatio sam nekog lika na autobusnoj,mater mu j.....!
Mislim da mi se više neće smjet približavat jer sam mu isprasio njusku!!!!!!!!!HE HEnaughtynaughtynaughty
3.Ima još dost togaali neda mi se više pisat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pusa mojoj dragojkiss!!!!!!!!!!!!!!!!!! i pozz naj frendici Mireli,Kašneru i drugima!!!
A sad komajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mahmahmah



~ komentiraj (5) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.