Site info.
It is good to know ♥

Image and video hosting by TinyPic
Odazivam se na ime Paula.14 mi je godina tek.Rodih se i živim u najljepšoj,najtoplijoj i najsunčanijoj Dalmaciji.Inaće sam jako ambiciozna,tvrdoglava,druželjubiva,uvijek nasmijana i brbljava cura.Priznajem da sam okorjeli ovisnik o Facebook-u.Slušam svakakvu glazbu,ali ipak preferiram ljubavne pjesme,a isto tako i ljubavne filmove i knjige.To je vjerovatno zato što mi ne ide u ljubavi,pa uživam čitajući o njoj.Zar ne? Zato imam sreće u kartama,logično! Volim modu,volim sjesti sa prijateljicom u park i komentirati kako se tko obukao.To u nama stvara osjećaj nezamislive sreće,haha :)
"Fashion is my passion." - Veliku večinu svoga vremena provodim na stranici Looklet.Kliknite pa vidite što je to.Možda se zarazite njome,baš kao i ja!
Jako sam zaljubljive prirode i uživam u tome.Iako mi baš i ne ide,ja ne odustajem!

Priznajem da obožavam citate od Marilyn Monroe

"I am good, but not an angel. I do sin, but I am not the devil. I am just a small girl in a big world trying to find someone to love."

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."

"If you can make a girl laugh, you can make her do anything."
Image and video hosting by TinyPic
- Marilyn Monroe -



The awesome one.
Favourite quotes ♥

Image and video hosting by TinyPic
-Vidi ovu zvijezdu, vidi ove ostvarene želje.
Ovo kino snova zovu fantazijom.
Sad kad prošlo je ono najgore,
zašto mi sad priređuješ to?

-Jer ja imam samo tebe,
i ne znam koliko ta ljubav vrijedi.
Nikog prije imao nisam
da te usporedim, znaš to dobro.

-Kad na te pomislim ,
bojim se da te opet zavolim,
u modre usne zarijem zube
da pravu bol zaboravim.



Because talk is cheap.
Gibonni ♥

Image and video hosting by TinyPic
♥ My heart is always running,
My heart is always running back to you ♥

♥I čemu se nadaš srce moje?
Ja nisam dovoljno taj
Od ovoga stvarno ne znam bolje
Niti mogu da dam
Valjda znam šta činim♥

♥Hodaj,nebo strpljive voli.Hodaj,možda se sve ipak u dobro pritvori!♥


♥Drži me ljube za riječ,
ja ne dižem ruke od nas,
Jer treba mi ljubav
da ostanem zdrav
Druge nemam ♥

Runaway bride
Hej ljepotice,moja prijateljice ♥

♥Anđela♥

- Volim ju.Više od ičega.Bila je tu kad nitko drugi nije.Oduvijek je bila tu,a ja je nisam primječivala.Druge,krive osobe sam smatrala najboljim prijateljima,one koji mene očito nisu smatrali najboljom.Nisam vidila da je moj anđel uvijek bio tu.Kajem se zbog toga više od ičega.Zbog nje ja se niti jednog trenutka nisam osječala usamljeno,nit se osjećam ikad.Otkad smo postale najbolje,svakim danom se trudim nadoknaditi sve ono izgubljeno.Volim kada je nasmijem.Da,volim njen osmijeh!Obožavam naše razgovore na msn-u do kasnih sati,pričanje o svim temama,jadanje,kuliranje.Obožavam naše snove da ćemo jednom postati divne,zgodne i ljepo obučene tete u štiklama od 15 cm! Volim je,neka zna to.Volim sve vezano uz nju.Sad je svaki dan nezamisliv bez nje! Ljubavi moja najljepša,anđele moj,i love you! :) ♥

Image and video hosting by TinyPic



Credits
Designer: Surrender!yourtechno
Adjustment: DesignFreak
25.12.2010.
Happy Christmas to all of you,my dear blogers.

Čestit vam Božić želim od srca,da se najbolje provedete i da ste sretni i nasmješeni i da puno papate i pišete super postove,želim vam da se zabavite bez kapi alkohola i da uživat.S ljubavlju,Tinkerbelly:*

Image and video hosting by TinyPic


Komentari (17) On/Off




17.12.2010.
"Taking a break."

Da,malo radim predah sa blogom.Al' sasvim kratki predah.Obećavam da ću se brzo vratiti,vračam se.Nećete proći bez čestiki povodom Božića i Nove godine.Uživajte,ubrzo se tipkamo i ponovo čitamo :*

Image and video hosting by TinyPic


Komentari (4) On/Off




09.12.2010.
Pismo nasilnicima ..

Surovi grade,
reci, tko se skriva
u tvojoj utrobi, grade,
ruke krvave.
Koga se štiti, grade, od istine.
Ma daj utjehu, grade,
majci bez utjehe
što tuguje.

Znaš da bojim se, grade,
kad ubijaju mlade,
jer su šareni,
jer su drukčiji,
a nijemi žandari ne vide,
prešućuju,
a još gore je, grade,
da krvnik slobodan
među nama je.

Zašto,zašto nasilje mora biti odgovor na sve.
Zašto je potrebno tuči nekoga radi svojih kompleksa i problema sa agresivnošću.
Zašto šaka mora biti jedini način komunikacije.
Bojim se,strašno se bojim.Sve češće se odjekuje vijest u stilu: "U Zagrebu brutalno pretućen mladić." ili "U Zagrebu na smrt pretućen student."
Zašto tući nekoga jer je drugačiji.Jer ima dugu kosu,ili irokezu.Jer je metalac ili nogometaš.Jer je bogataš ili siromah.Jer je mršav ili debel.
U 21.smo stoljeću,a ljudi se ponašaju gore nego neandertalci.
Ako imaš neki problem sa nekim,onda to riješi razgovorom jer se razgovorom sve riješava.Šakom se ne rješavaju problemi,već samo stvaraju.Ali obično ti nasilnici nemaju nikakav problem sa nekim,već im je toliko dosadno i nemaju život i žele ispasti pred društvom "važni,kul,face,kraljevi,carevi".
Uvijek nastradaju nadasve pametni,nedužni i dobri ljudi.Zar to nekome smeta? Zar nekome smeta to što je netko uspješan,lijep,zgodan,bogat,drugačiji?
Želim to promijeniti,ali ne mogu.Želim promijeniti svijet.A tako sam nemoćna.
U mom razredu jedan je momak koji je zaista poseban,ali doslovno.Radi po posebnom programu,jako sporo čita i piše,i ima jako loše ocjene.Svakodnevno je žrtva nasilja.Svi se iživljavaju na njemu.Nekolicinu puta je primio udarac ili šamar,ni kriv ni dužan.Ponekad je zaista dosadan i dođe i meni da kažem: "Daj smiri se!" i opalim mu čvoku.
Ali on to ničim nije zaslužio.Obično ga cure iz razreda štite jer zaista je tužno gledati kada mu se pokraj oka stvori masnica ili kvrga
Pitala bih te nasilnike,Skinheadse,i ostale,iz čitavog svijeta,što ih tjera na to.Zašto imaju potrebu nekome nanositi bol.Kako mogu uživati u tome.Kako mogu mirno spavati.Zar ne razmišljaju da osoba koju udaraju ima bližnje koji ih vole.Zar ne mogu zamisliti kako bi bilo njima da im netko pretuće majku,oca,brata,sestru,bratića,sestričnu.
Toliko se bojim da se takvo nešto ne dogodi meni ili nekoj meni dragoj osobi.Čak se ponekad toliko bojim da nebih izlazila iz kuće.Ali ne,neću se ograničavati,samo ću biti na oprezu da ne idem po noći sama negdje gdje nema mnogo ljudi.

Nadam se da će se nasilje smanjiti.Sljedeće godine moj brat ide u Zagreb studirati.Nebih mogla preživjeti to da se njemu nešto dogodi.
Neka ide k'vragu ova zaostala i sirova nacija.Prokleta bila.



P.S:Dragi bloger,hvala na komentarima.Zaista to cijenim :*

Image and video hosting by TinyPic


Komentari (11) On/Off