Tangica.blog.hr
Franz!!!!! - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

subota, 15.07.2006.

Franz!!!!!

Opet me pogledao. Franz je najzgodniji dečko u mojoj školi od svih petih razreda. Skidao me pogledom. Sva sam se rastopila ko majkl đekson(brijem da se tak piše). Problem je samo što je gledao mog brata Kristijana. Mrzim ga, uvijek mi otme najzgodnije dečke. A uopće nije nešto 1,54 36 kg, zelena kosa i crne rukavice. Baš me živcira s tim rukavicama. Svaki put kad ga zamolim da mi zaveže cipele kaže da ne može zbog rukavica. Jbg. Poludit ću. Pozvat ću Franza u kino na pretpremijeru sirovih strasti u 11 ujutro. valjda će smjet van. Nadam se da ćemo bit na ljubavnom sjedalu, a ne u razlčitim redovima ko zadnji put. Baš je zloćko. Uvijek me tako zeza. Jednom me vodio na sladoled i pobjegao u tramvaj, al zato ga i volim. Ako skupim dovoljno plastičnih boca, kupit ću mu ružmarin. Kažu da je to eurodizijak(brijem da se tak kaže). Ništa ljudi, držite mi fige možda mi se posreći. Nadam se da ima zaštitu, ako ne pozvat ću starijeg brata da nas čuva, njih dvojica su si super, uvijek se grle. Pusa svima bokić. I da, pogledajte ovu sliku:
Franz Hegedušić pliva 50 metara bočno

_DOBRIŠA_&_krpelji.
- 21:15 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>