Tangica.blog.hr
Duh iz jajeta(drama) - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

subota, 24.06.2006.

Duh iz jajeta(drama)

Likovi:
Mirko Fodor - covjek koji voli piti i rostiljati
Đezba - musko koji je dobar prijatelj sa Fodorom
Ante - pravi covjek
Šehrezada - jedina zena u drami
Policija - !M.U.P!

1.Čin
Mirko Fodor:ej Đezba di si ti ?
Đezba:ej, evo me ovdje.
Mirko Fodor:da odemo na jaja i roštilj kod Ante.
Đezba:ajd idemo.

2.Čin
Ante:evo, došli ste i vi,ali vam moram nešto reč.
Đezba:što.
Mirko Fodor:što god kažeš bit će roštilja.
Ante:ne znam baš.
Mirko Fodor:nemoj da te razbijem.
Ante:duh je izišao iz jajeta.

3.Čin
Šehrzada:duh bježite, duhhhhhhh.
Mirko Fodor:gdje je da ga razbijem.
Šehrzada:eno ga u sobi, bolje ti je nemoj ići.
Mirko Fodor:misliš.
sada Mirko Fodor ulazi u sobu.
Mirko Fodor: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bježmo odavde.

4.Čin
Đezba:daj ne seri ja ulazim i bok.
Mirko F.:ja ti kažem može te ubiti.
Ante:ja sam vam rekao.
Šehrzada:ja zovem vatrogasce i plliciju.
Đezba:a ja ulazim.
ulazi Đezba u sobu.
Đezba:aaaaaaaaaaaaaaaaaaa to je duhhhhh.

5.Čin
Mirko Fodor:rekao sam ti Đezba.
Ante:evo policije.
Policija:gdje je.
Šehrzada:u sobi.
Policija:ulazimo.
Policajac:hahahahaha pa to je pile.



Pricu je napisao Ozzy ciji blog mozete vidjet ovdje , i to bez dopustenja Tine, prica mi je jako dobra i smijesna, i pase uz zadnji post, onaj prije ovog!
Ozzy - svaka ti dala! I da, fakat ste neki, nema nijednog telepata medju vama da je pogodio zadnja 2 broja mog mobitela! :(
Dok npr. ja uz pomoc ovog linka koji mozete kliknuti ovdje citam misli ko luda!
- 00:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>