Tangica.blog.hr
novi post iliti kako preživjeti u klasičnoj?! - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

četvrtak, 25.05.2006.

novi post iliti kako preživjeti u klasičnoj?!


ojla,evo da i ja nešto napišem ;) samo,šta...?! pitanje je koje se nekako uvijek nameće svakih tjedan dana,što bi bilo prosječno razdoblje moje blog-apstinencije.koja mi,istinu govoreći,i ne pada tako teško ;) puno teže mi pada ona alkoholna,hehe mouthwash a kad smo već kod akohola.mda.alkohol je zdrav(naravno,kada se konzumira u umjerenim količinama-kao ja na primjer).a sad malo o klasičnoj,dugo nisam.haha,s lijepe teme(vino,vodka&prijatelji) na ovako groznurofl no da,još svega 2 i pol tjedna nastave!! čini se malo,ali,vjerujte,ta 2 tjedna i 3 dana bit će najužasniji dani života nas klasičara koji muku mučimo s fizikom i ostalim groznim predmetima od kojih mi je zlo pri samoj pomisli na njih,argh...nut
zasad je dobro,ocjene i nisu tak loše(ako izostavimo fiziku,ofkors)..ali zabrinjava me ovaj idući tjedan,pišemo 10 testova!!! headbang da,doslovno,ne šalim se!!! ah,živote moj....
sve mi se čini da će ova nedjelja,a možda i subota,biti rezervirana za (m)učenje.ah,veselja li.hm.
a dobro,sad će jedna slikica :)



...koju ste jamačno već vidjeli negdje,al neka,morala sam ju stavit ;) hehe.i da,ispričavam se svim drugovima Srbima na ovome,nadam se da niste shvatili osobno . lol.nevermajnd :)

do viđenja,boki mah
- 20:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>