Tangica.blog.hr
good morning! - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

nedjelja, 09.04.2006.

good morning!

kako ste svi,jeste se odmorili od jučer?ja sam još uvijek tak umorna,došla sam doma u pola 4 ujutro..evo najprije kratak izvještaj sa tuluma:mi smo tamo došli oko 21 h,ne moram ni spominjat da je većina njih već bila napušena ili pijana..vidjela sam neke ljude koje dugo nisam vidjela,a neke sam vidjela prvi put u životu,al bolje da ih nisam ni upoznala ;) sve u svemu,nije bilo baš nešto posebno,očekivanja se ni ovaj put nisu ispunila..nisam puno pila,malo malibua i čokoladnog likera,2 dcl bambusa i to je to,nije mi se dalo više.danas bih trebala učit,a poslije najvjerojatnije idem u hgz na klarin koncert.ostavljajte komentare,please..kiss
- 11:55 - Komentari (54) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>