Tangica.blog.hr
I will try to fix you...... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

petak, 07.04.2006.

I will try to fix you......



otkud sam došla na ideju za naslov?simple.evo me slušam "fix you",od coldplaya........haha napredovala sam,danas nisam još bila na netu,I was occupated,yes yes....i nema više virusa,svi su mrtvi,pročistila sam disk..ni danas me ne bješe u klasičnoj,ali ima me sutra,doć ću..da,sutra,sutra imam školu,a subota..rofl zato sam lijepo danas bila ujutro vani,pa su mi došle klara i mara,a navečer neću nikud,mora se povijest učit,jer znam da preko vikenda sigurno neću..prvo je tibsov tulum,pa u nedjelju klari koncert,tak da neću stić,a i neće mi se dat,znam ja sebe :) dobila sam 5 iz zemljopisa danas!! happy i am!! pusa svima,pišite mi komentare..pozz
- 17:57 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>