Tangica.blog.hr
Već je nedjelja...! - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

nedjelja, 26.03.2006.

Već je nedjelja...!



evo upravo sam došla doma prije desetak minuta,.i naravno odmah išla provjerit komentare...:) a čujte,nikad se ne zna,možda je ipak netko u međuvremenu nabasao na moj blog i odlučio me razveselit jednom malom porukicom...bila bih vam zahvalna na tome...:) btw.ne znam jeste li primijetili,ali u zagrebu(barem u centru grada) fakat nema normalnog mjesta za izać,sve je ili puno ili bezveze,ili tamo zalaze ljudi koje ne bih baš htjela gledati...mi smo sad bili u fantasy-u,i začudo,bilo je mjesta! što se ne viđa tako često.i vidjeli smo bbb-e na trgu,i bili su nekak neobično sretni,ako uzmemo u obzir da je rijeka dobila sa 2:1 ...marina i klara,sutra učimo mat i njem kod mene,a mogli bi i latinski,ne bi bilo zgorega,budući da je test u srijedu.tak mi se ne da učit!! istina,tu nema ničeg čudnog,al fakat ne osjećam ni najmanju želju za učenjem nečeg što mi nikad više u životu neće zatrebat,kao npr.specifični toplinski kapacitet željeza ili godina kad je neki tamo sultan orhan došao na prijestolje...ja to ne shvaćam,pa mi živimo u 21.stoljeću u kojem jednim klikom miša možeš doznat baš sve što te zanima,u kojem su nam na svakom koraku dostupne informacije...i pritom ne govorim o općoj kulturi,mislim da bi svatko trebao znat nabrojat neke bitnije stvari,događaje,kako iz povijesti,tako i ove aktualne.ja zato mislim da našem školstvu hitno treba modernizacija,treba nešto učiniti po tom pitanju,a u krajnjem slučaju,trebalo bi smijeniti primorca,jer ona ništa korisno još nije učinio...stalno se govori o nekakvom rasterećenju,pa o ukidanju bespotrebne količine udžbenika na tržištu,no ništa se još nije pomaklo sa mrtve točke,gotovo ništa.i sad ovaj bolonjski proces,daj ajde,ne mislim da će nam taj sustav bodovanja išta dobro donijeti...ok,znam da već polako postajem dosadna,i da bih trebala zadržati svoje političke stavove za sebe :) pa ako nekoga također zanima ovo područje,ili bilo šta drugo,nek mi se javi,pričat ćemo.

lgood night,sleep tight...wave
- 00:50 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>