Tangica.blog.hr
Groznica subotnje večeri... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

subota, 25.03.2006.

Groznica subotnje večeri...

osjećate li ju? ili ne? moram priznat da još nismo odlučili gdje ćemo,klara,ja,možda sanja i marina...ako imate neki prijedlog,a iz zagreba ste,samo napišite u komentare(ali bez pashe i ludnice,koja sa btw zatvara)...nećete vjerovat,al ja sam upravo došla iz škole,al ne lounge bara,nego iz klasične!kako nas oni tamo muče,to nije normalno...imali smo tjelesni,i trebali smo napravit 3 zvijezde zaredom.ja naravno ne znam ni jednu,pa čak ni obični stoj,jer nisam bila na tzk-u a da sam vježbala negdje od prvog polugodišta :) a imali smo neku studenticu na zamjeni,pa kad me pitala zakaj ništa ne radim,rekla sam joj da imam problema s kralježnicom i da ne smijem vježbat,što,naravno,ne odgovara istini,hehe...pa mi je onda pol sata pričala kak moram otić na kineziološki jer tamo daju privatne satove vježbi za osobe sa skoliozom,itd...tak mi se ne da tjelesni vježbat,same gluposti radimo...mislim da ću tražit od doktorice ispričnicu do kraja polugodišta,pa ću opet bit neocijenjena,kao prošlog polugodišta.samo još moram smislit kaj ću joj reć,možda da kažem da mi je nizak tlak? šta mislite? ok,prošlo polugodište stvarno nisam mogla vježbat.i još mi je glupa šuvaja dala kulju jer nisam pisala pod satom i jer sam se dopisivala s klarom,kuja prokleta!! to mi je prva jedinica ove godine(kalendarske),ah...moralo se i to jednom dogodit...sad imam dvije petice iz kroatischa,i tu glupu sulju iz zalaganja,što ako mi neće dat 5 na kraju?! btw.ja vas sad moram pozdravit,jer idem sa sanjicom i klaricom u grad...

pusica! kiss

- 13:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>