Tangica.blog.hr
Hladna igra,hladni dan... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

četvrtak, 16.03.2006.

Hladna igra,hladni dan...

Pretpostavljam da ste shvatili naslov :) vani je hladno,a mene grije ljubav prema hladnoj igri(coldplay,ili kako ga ja zovem,kaltspiel).vani je hladno,a uskoro će proljeće,jedva čekam...klarice,baka mi je kupila danas tvoje najdraže cvijeće,ljubičice :) cure moje,jel stavljate vaše lolite?
škola nam je malo kasnije danas,pa u 2 idem s marinom pogledat neke cipele u shoe-be-do,moram ih imat.što me upravo podsjetilo na to da si moram kupit nove traperice,stvarno ih nemam puno,al stvarno.naravno,neću ih nikad imat koliko mala princeza...:) koja je upravo na klokanu(natjecanje iz matiše,ako ste slučajno pomislili na nešto nemoralno),pa joj držite fige...evo baš sanm čitala "najcool blogove",i mogu reć da se stvarno divim tim ljudima koji toliko pišu,i to ne neke gluposti kao npr.ja sad,nego prave tekstove,priče...eh,sad već postajem sama sebi dosadna,a vjerujem i vama,pa...do idućeg postanja,volim vas sve :)


...ovo je prvi cd od coldplaya,kojeg sam dobila od klarice i marine za rođendan. hvala,cure,još jednom...:)
- 12:17 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>