Charlie is good tonight

subota, 14.03.2009.

19.

Danas kada sam prošao pored najviše i najskuplje zgrade u gradu i na njoj video zastavu neke druge zemlje...nekako zduvanu....nije duvao vetar...ili....jeste, a ona je zduvano-masna...setio sam se svih onih zastava koje su nekad vešane....na početku....a sada ih više nema...gde su sve te zastave....i gde su sve te pionirske marame kojima su nas varali (sećam se jedne zime...bio sam sasvim mali i kako me je krpa oko vrata prijatno grejala....krpa umesto šala)...da....i posle je bilo nekih drugih zastava, koje nisam ni zapamtio koliko su se brzo menjale...zvezda...nju su prvo skinuli....crvena kao na don perinjonu...logično, zvezda nije obla i na njene šiljke su se svi kačili...
Sada dok gledam snimke jedinog čoveka koji je pričao u mojim 60-tim i 70-tim, nemam nikakav osećaj...ni ljubavi, ni mržnje, ni topline, ni odbojnosti...ništa, kao da to nije deo mog života...upitam se, da li sam i tada imao bilo kakav osećaj...bio sam član Saveza komunista...sada sam siguran da to nije ni zbog ideologije, ni zbog karijere...nekako, kao gravitacija logično...sastanci-samo se sećam nerazumevanja i dosade....i ničega više...čudno, ali Ruse nikada nisam voleo...hm...radio Luxemburg na tranzistoru...sećam se kada je ubijen Kenedi...Čehinjica u Makarskoj sa velikim tužnim plavim očima...žvake i farmerice u Pešti i možeš sve...nikada nisam voleo Ruse...ili...sada mi se čini da za mene nisu ni postojali...hm...smešna nacija...tako patetična u svom nepostojanju....svi ti Tolstoji i Puškini....Oktobarske revolucije (obe, u jednoj sam i ja učestvovao)...i pune ulice obeznanjenih od jeftine votke...što širi bulevari...Crveni trgovi...Lajke u kosmosu...
Da....čini mi se da tek sada počinjem da volim tog hoštaplera sa belim rukavicama, strugom, klavirom i pudlicama...i istorijsko ne...a, sada...ruska zima u našim srcima...još uvek učim engleski...Ovaj narod ima jednog Koštunicu, Srebrenicu i sve te nižerazredne kokošare i secikese.....a, ne Jana Palaha...stidim se...

14.03.2009. u 01:03 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari da/ne?

Opis bloga

Uzvodno plivaju samo najsnažnije ribe, a nizvodno mogu i mrtve