31.08.2007., petak

Hellllllllllllllllllloooooooo ;) ;)!!!!

Vani je tako hladno....brrrrrrrrrcrycrycry
Ljudeki,ja sam tak...oni dani,pa mi nije svejedno....deaddeaddead
TANJA,hvala na čestitci....smijehsmijehsmijeh
A na koncertu kak je bilo????SUPER!!!!coolcoolcool
Išla sam s Markom i tak....
Prije je bio na tv-u,i dobila sam autogram,slikala sam ga i slikala sam se s njim...
Znam,znam,mnogi sad misle da lažem,mnogi da sam luda a možda je nekima malo i žal...
Lik izgleda stvarno ok,pjeva super,dobro pleše,kaj dobro SUPER,curice su vrištale,pjesme su mu super....
Koncert je trajal od cca 21.15-23.30h....na bis se vratil i otpjeval još dvije pjesma...čak se čulo da on pjeva i tak....ja sam se skoro rasplaka....bila je JEDINA........moja naj naj pjesma od njega....jako mi je lijepa JOŠ JEDAN STEPENIK i sad si ju na đuboksu stalno puštam....ali ima još jako lijepih pjesama,možda ih nađem..poitrudila se bum...naughtynaughtynaughtynaughty
Ima tako dobrih pjesama s novog cd-a,a i starih,pa ću i njih staviti...winkwinkwinkwinkwink
U SRIJEDU 29.08.07 MARKU I MENI JE BILA GODINA DANA!!!!!!!!cerekcerekcerekcerek::cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek:cerek
A sad kaj sam dobila nek bude moja mala tajna....pjevapjevapjevapjeva
GOJKO!!!!!-nije SEX kaj neš mislil....
i da nema veze, važno je da si skužil i da si me došel glet.....
OSOBICA---nije da me nema,RADIM!!!i kak da nekam idem???ili radim jednu smijenu-jutarnju i dojdem oko 18h doma ovisi kak me dopelaju...ili popodnevnu i odem oko 16 h i doma me dopelaju oko 01 h...i naravno da sam krepana,a nedaj Bog da radim celi dan,ili nedaj Bog da se počenem spremati za fax,ili nedaj Bog da si počistim i da mami nekaj pomogne....sad čekam da tebi projde strka s prijemnim a i meni i onda bumo nekak....i ja sam mislila da te bum gnjavila,al nisam znal da bum radila i da se bum učila za dva prijemna....bangbangbangnononononono
MEĐIMURKA-kakve palnove???kaj ideš s Bobijem živeti,ženiš se ili kaj???kaj radiš????
Nemam blage kaj da vam pišem,moram još počistiti i onda se idrem spremati jer idem raditi,tak mi se neda,ali....šparam si tak kaj mi neju mamika i tatika morali kupovati garderobu i obuću.....jer mi plaćaju faxa..tj.nadam se da buju....roflroflroflrofl
A sad malo pjesama.....

NIJE MJESEČINA

Pusti noćas loše vrijeme
i zemaljske sve probleme
zaboravi na gužve glasne
i letove što kasne.

Stišaj noćas telefone
nek´ nam samo srca zvone
ugasit´ ćemo svjetla sva
samo mjesec nek´ nam sja.

Nije mjesečina to što sja u noći
to su tvoje oči pune ljubavi.
Nije mjesečina kriva nego okus vina
i tvoje usne vrele, što me zavele.

Nema nepozvanog gosta
da pokuca po sol i šećer
za moju sreću bit´ će dosta
tvoje usne ovu večer.


IGRA BEZ GRANICA

Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova i onih nakaza
što su me stalno pratile.

Da te bar mogu poljubiti
bez loših sjećanja na hladna proljeća
bez slike stradanja
što se baš na nas zaljepe.

Jer moj je život
igra bez granica
umorna priča,
trganje stranica
na kojim ništa ne piše.

Jer moj je život
vječito padanje
kad zbrojim poraze ništa ne ostane
samo još vučem navike
i sve na tome ostane.

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati
u krevet donijeti pa te poljubiti
al toga nema i ne postoji.

Da se bar mogu zaljubiti u malu seljanku
na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim.


VEŽI ME ZA SEBE

Zauvijek tvoj - potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci ključ
da više ni´ko ne može uć´.

Osuđen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
bit´ ću tvoj štit od čelika
od mene sve nek´ se odbija.

Daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše.

Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen.

Veži me za sebe rukama
veži na milijun godina
nek´ sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen.

Zatvori me i baci ključ
da više nitko ne može uć´
osuđen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo.

Daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše.

Veži me za sebe...

Zauvijek tvoj - potpisujem
na svaku ludost pristajem.

JOŠ JEDAN STEPENIK

Jos jedan stepenik samo,
najtezi korak da sad,
uz stare stepenice.
Jer znam da ceka me tamo
tvoj gresni osmeh
i tvoje lazne trepavice.
Bar se za usnu ugrizi
i bice dosta da znam
da sam ti znacio,
nasa je ljubav u krizi.
Na njemu lancic je tvoj
i sve sam shvatio.

Shvatio sam kome
nocas zvona zvone
i s' kim spavas ti
u Zetskoj osam kroz tri..

Jos jedan stepenik samo.
Noga bi krenula znam,
al srce nazad hoce
jer zna da ceka ga tamo ,
minut do dna i jos dva
minuta do samoce.
Bar pusti njegovu ruku,
dok sa mnom pricas da znam
da sam ti znacio
Sad tvoju napustam luku,
jer ja sam slucajno tu,
i sve sam shvatio.

Jos jedan stepenik samo.
Najtezi korak do sad
uz stare stepenice.

UBIJAŠ ME USNAMA

Tvoje ime necu spomenuti nikad vise
a bila si svjetlo, moja duga poslije kise
sve je bilo bajka, kao dodir tvoga tijela
sada igras kvarno, a to stvarno ne bi smjela

Kao ti, niko tako jako ne ljubi
priznajem bojim se, opet necu znati
s tobom biti i prestati

Ubijas me usnama, znam te ja
za to si rodjena
ne znam da ti odolim i oprostim
bar da te ne volim

Uzalud me trazis, mene vise nema za te
dao sam ti sebe, cekao te duge sate
boljelo me jako, al' ti nikad necu reci
to je stara prica kada dodje neko treci

Kao ti niko tako jako ne ljubi
priznajem, bojim se, opet necu znati
s tobom biti i prestati


Evo,a ja sad idem....
Pusa svima.....kisskisskisskisskisskisskisskiss

u 11:59||komentari (10)||na papir||#|| ^

27.08.2007., ponedjeljak

O.....Danas u 21:00 h je koncert od TOŠE PROESKOG!!!!jeeeeeeeeeeaaaaawinkwinkwink
Lepo,lepo...Naravno očekuje se dolazak većeg broja pripadnica ljepšeg spola...yesyesyesMislim to je i za očekivati...Ja naravno idem ako mi nekaj ne iskrsne,i još moram nekoliko svojih nazvati da im velim,dal da idemo...zubozubozuboInače ja sam vam ok...Više ne radim u dućanu,ali ok,sad tražim nekaj novo,valda budem našla...lol smijehsmijehsmijeh
Još sam s Markom,za 2 dana nam bude 1 godina...cerekcerekcerek
To si nisam ni mislila,ali ja sam jako sretna,jako mi je lepo,uživam i obožavam biti i provoditi vrijeme s njim...smijehsmijehcerekcerek
Moja Nika hoda sim tam po sobi,jako je čudna,malo je punija i malo živčanija...sretansretansretanImala bu mlade...jes ili no,to bumo vidli kad bude mali...eekeekeekeekeek
Gledam VTV koji ruši rekord u vođenju TALK-SHOWA!!Kiki i Davor Dretar- Drele...36 sati,ali valjda budu više...lolfinofinofinofinofino
U petak sam se vidla s Osobicom,Aleksandrom i Aleksandrinim dečkom Josipom,naravno s Markom...Vidjela sam i NEvena on svira na Špancirfestu,pa neke ljudove u prolazu,al se nadam da ih bum vidla još....nutnutnutnutnutnutnutnutnut
Malo mi sve to fali....
Moja Međimurka Matejica...ja sam ti ok,kak si ti??Kaj radiš?Kak Bobo??belj
Moj Bojan-a poznati ko Gojko...kaj ima?U petak se nažalost nismo vidli,ali valjda bude prilike...yes
Moja Kvikica...radiš ili??kaj ima novo??Moramo se dogovoriti za cugu...lolcool
a ima osoba...ma fale mi,ali kaj bute,nisam jedina...crycrycry
Hm,mogla bi vam staviti nekoliko meni lijepih pjesama od Tošea....eekeekeek

ČIJA SI

Ponovo si nocas mila
lagala da nisi bila s njim
ja to osetim

Ponovo su usne tvoje
drhtale ko da se boje
da ti ne oprostim

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

Jos su ti usne umorne
i sve sto kazes znam da nije
jos su ti suve cipele
napolju znam da kisa lije

Jos su ti vreli obrazi
u oku sjaj ne prolazi
jos ti na licu pise cija si
samo moja nisi

Uzalud mi krijes lice
znam te oci izdajice
sve si odglumila

Isprljana poljupcima
otrovana dodirima
znam da si lagala

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati



ČUJEŠ LI

Cujes li, nocu kad se
svijetla ugase, ovu bol
srce kao da ne dise
spavaj moja ljubavi
samo ne zaboravi
ja cu da te volim zauvijek

Cujes li, rijeci
koje ne izgovorim
cinim sve samo da
te ne probudim
oduvijek i nikad tvoj
vrijedilo je zivjeti za to

Da usne tvoje poljubim
i njezno da te zagrlim
da ti priznam ljubavi
da si moje sve
i gdje da nadjem srcu ljek
kad voljet cu te zauvijek
kad nijedno sjecanje
nemam bez tebe

Da ti priznam ljubavi
da si moje sve
kad nijedno sjecanje
nemam bez tebe


JEDINA

Magla na mom prozoru
mirise na nevolju
nocas sam ti tako sam
kisa pere ulice
gdje si moja ludice
jos bi nesto da ti dam

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Jedina, sta si mi uradila
srce mi je pustinja
ljubav je presusila
jedina, sto me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

P.S. Ova mi je najbolja njegova pjesma...lolyesyesyes

ŽAO MI JE

Zao mi je
tek sad sam sve
o tebi naucio
a najvise
zao mi je
zalud sam te ucio

I da volis do neba
i da prastas kad treba

Sta sam to stvorio
zasta se borio
da njemu bolja vratis se
on je to cekao
ni hvala nije rekao
sta sam to stvorio
zasta se borio
za poljubac i laku noc
i da pamtim bez sna
tu nasu zadnju noc

Zao mi je
pale su sve
maske tvoje prevare
htjela si lijek
samo za bol
ali ne za, zauvjek

Kad te on nije htjeo
samo ja sam te smeo

I da pamtim bez sna
tu nasu zadnju noc


NAJLJEPŠE MOJE

Najljepse moje
kada rijeci otrovne ubiju njeznost
slome najbolje

A strast bez razuma
ruku pod ruku bili smo svoji i niciji
s kojom lakocom vjerni i nevjerni

Zbog sujete i gluposti
nismo uspjeli

Vjeruj mi, nisam namjerno
svaku rijec da mogu ja bih povuk'o
ponosni dotakli smo dno
mogu da te ne volim, ne i da zaboravim
neoprostivo si mi duzna zbog tog

Ruku pod ruku
bili smo svoji i niciji
s kojom lakocom
vjerni i nevjerni

Strast bez razuma
moram veceras svoj bijes da potrosim
jos jednu u nizu mjesto tebe zagrlim

Zbog sujete i gluposti
nismo uspjeli


Šaljem vam svima jako puno puno puno puno pusa.....kisskisskisskisskisskisskiss
MARKO VOLIM TE!!!!!! cerekcerekcerekcerekcerek

Gif Kiss Images


u 09:57||komentari (6)||na papir||#|| ^

16.08.2007., četvrtak

Nadam se da vam u naslovu nije promaklo ono 'ne'. Dakle, evo 22 stvari koje ne smijete raditi u liftu. Makar, morate priznati da su neke zaista neodoljive :-)

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.

2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.

3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja. Nekoliko sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži: 'E, di si buraz, šta ima?'

4. Ponesi fotoaparat i slikaj sve prisutne.

5. Pravi se da si stjuard. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.

6. Kad se vrata zatvore, kaži prisutnima: 'Bez panike, opet će se otvoriti.'

7. Lupaj glavom o zid i viči: 'Umuknite svi! Ušutite već jednom!'

8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.

9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika, a onda mu debilnim glasom kaži: 'Imam nove čarapeeee...'

10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.

11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.

12. Zviždi prvu strofu 'Lijepe naše', neprestano.

13. Nasloni se na nekog i šapni mu: 'Dolazi policija!'

14. Namršti se i mumljaj: 'Moram u WC, moram u WC', a onda uzdahni i reci: 'Ups!'

15. Vikni: 'Čuvaaaaj!' svaki put kad lift krene prema dolje.

16. Zaderi se: 'Ding!' kad god lift stane na nekom katu.

17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: 'Šuga!'

18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: 'Aaaa! Skinite ih s mene!'

19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.

20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući: 'Dolje, rekao sam dolje!'

21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.

I...

22. Sjeti se ovih pravila kad sljedeći put uđeš u lift i cerekaj se kao psihopat.

rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesroflroflroflroflroflwavewavewavewaveyesyesyes




ZAKON MLADIH


1. Poljubac u ruku - prijateljstvo
2. Poljubac u obraz - poštovanje
3. Poljubac u čelo - čežnja
4. Poljubac u rame - pohlepa
5. Poljubac u vrat - strastwink
6. Poljubac u usta - ljubavyes
7. Tuče li djevojka mladića - ima je pravo poljubiti
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - želi biti voljena
9. Baci li djevojka mladiću nešto - kazna od 10 pusica
10. Prije ljubljenja - zabranjeno pušenje
11. Ako se sjedi - djevojka sjedi na koljenu mladićathumbup
12. Ako se leži - djevojčina glava leži u ruci mladića
13. Tapšanje na rastanku - sanjaj me
14. Poljubac zatvorenih očiju - iskrena ljubavcerek
15. Stisak ruke - želim biti samo s tobom
16. Stati na nogu - izjava ljubavi
17. Čeprkati po kosi - ne mogu bez tebeeek
18. Nakašljucati se - volim te
19. Staviti kažiprst u usta - zagrli me
20. Staviti palac u usta - poljubi me
21. Igrati se prstenom - sanjala sa te
23. Gledati u oči - volim te volim tesmijeh
24. Šaka kao odgovor - da
25. Čelo kao odgovor - ne
26. Pucketati prstima - danas dobro izgledaš
27. Uzme li djevojka nešto mladiću - na raspolaganju
28. Grickati usne - ljubomora
29. Štipanje - želim ti nešto reći
30. Šmrcanje - sastanak u isto vrijeme
31. Stati na pete - volim samo tebe:)
32. Zadirkuje li mladić djevojku - želi da bude njegova;) ;)
33. Plaziti jezikom - poljubi me odmah
34. Poljubac od 60 pusica - nije dozvoljen
35. Lagani poljubac - prijateljstvo
36. Prije ljubljenja - gledaj u oči
37. Ne smije se iskorištavati - ljubav djevojke yesyesyes
38. Djevojku ne pitaj za poljubac - odmah postupaj
39. Milovanje tijela djevojke - samo uz dozvolu
40. Mladić ima pravo poljubiti - djevojku od 13 godina
41. Poljubac jezikom - dozvoljen
42. Gleda li mladić djevojku duže od tri minute - ljubomora
43. Puhne li mladić djevojci u lice - želi seks ??????hahaha......
44. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - ljubav
45. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - ljubav
46. Tko posjeduje zakon mladih - daje ga drugima

u 17:59||komentari (16)||na papir||#|| ^

10.08.2007., petak

Evo......
Svi vi koji me čitate evo vam novi post....smijehsmijehsmijeh
Začas se idem spremati jer idem s frendicom do grada,moram kupiti neke sitnice....
Jučer sam si tak 2 slatke majce kupila.....winkwinkwink
Bum se poslikala pa jednom i stavim...nononononono
Inače ja vam radim prek student servisa,u jednoj trgovini i tak...yesyes
Lijepo mi je,jedan dan mi je Marko došel,već drugi put...ž
U srijedu smo se navečer našli i ja sam mu donesla rafaelo kuglice,nisam ih pojela jer sam ih htela dati njemu...cerekcerekcerek
I rekel je da su fine....yesyesyesyes
Mora nekaj reći....
Joj,GOJKO...kakva su to pitanja...nem ti sigurno rekla prek bloga....eekeekeeka i nisam,još...mislim...možda...
Inače ja sam ok,radim pa sam umorna i nemam vremena za nikaj...
Sad ne radim do četvrtka pa budem mogla odraditi kave..
Maja po Oriflam si dojdi....rolleyesrolleyesrolleyes
Meni moj nije došel ko stare pa sam si prek Sandre naručila...
Moja Nika je jako prefrigana,non stop je s mojom starom,već ne spi s menom nek na fotelji...pmrc,NIKO NEČE S MENOM SPATI,PA ČAK NI MAČKA...ŠMRC,ŠMRC....nononononononono
Nisam tak strašna,valjda....jesam ja vražja i se to al sam ipak ja mila i dobra....
Međimurka moja,ima kaj novo????KAK BORIS????
I da kad bu svadba Bojan???
Još Sandrina ni bila,a bu???
Kika kaj ti imaš net????Ma ne..to ti od Bojana...kak lepo..pri njemu si...hahahaha....upoznala njegove???kak mu mama'???
Gojko kad bu rodila'??sad bu prinova....hihihihiwinkwinkwinkwink
i fešta kad se rodi!!!!partypartyparty
Ja počela gluposti pisati....
I da hepy sam .....čula sam se s jednom frendicom s kojom sam se još u osnovnoj od 7 ili 8 razreda dopisivala pa do 2 srednje s njom..i sad budemo nastavile.....smijehsmijehsmijehsmijehsmijehyesyeswinkwink
To mi je fakat cooll..jer cura je super....winkwinkwink

a sad idem ja...moram se otuširati i spremiti jer nem stigla....
pusaaa........kisskisskisskisskiss
Marko volim te.....cerekcerekcerekcerek

free image hosting hosted images

f



free image hosting hosted images



Gif Cartoon Images



pozzzzz.....coolcoolcoolcool

u 15:47||komentari (8)||na papir||#|| ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.