• On/Off


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • ..Halo, Tina pri telefonu....
    Image and video hosting by TinyPic

    credits

    design: ldesigns
    picture: devianART

    Kada srce pali kasnije,Servis ne priznaje, nema garancije,Ali nema ni rok trajanja, Sta je tu je, nema kajanja..

    Ovog puta nema vraćanja
    Ja sam pravednik ovo su nepravedna sjećanja.
    Pamtim sreću koja traje duplo manje,
    Malo procvjeta pa se pretvori u sranje
    I kad postanem princ drugi dan sam opet žaba,
    Umoran i nemoćan ko neka stara baba-
    Sve je usporeno opet osjećam se grogi,
    Sve što boli u trbuhu mi se se zdrobi.
    Odbijam bit' provociran,
    Odbijam bit' iznerviran,
    Odbijam bit' drogiran, pijan, izoliran.
    Zašto više nismo ljudi dobre volje?
    Zašto naše ne valja a tuđe je bolje?
    Zašto sve što raste mi režemo u korijenu?
    Zašto nepromjenjivi obećavaju promjenu?
    A svijet je nekad lijep kada gledam ga takvog,
    Na njemu nema dosta hrane al'
    Ima metak za svakog...


    19.10.2008. • Komentari (2)





    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.