• On/Off


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • ..Halo, Tina pri telefonu....
    Image and video hosting by TinyPic

    credits

    design: ldesigns
    picture: devianART

    Sad imam korak lakši od pera. Hodam ravno. Ne zastajkujem. Ne mogu me prevariti više. Ni oaze ni pustinje. lalla

    Heloou... eto menee. summer's almost gonee!!!!!! oh oh. al oke. ne plakatt. NoNo ! de sašt isse. izluđujje me, a kog briga de. nadam se da će bit neko kulan u razzu eee! immam hrčka novogg. zove se stuart malii.. prekulan je ne snam sašt al je. nosla sam ga vanka u đepu. yihaa!! tenca ima najkulnijjee patke. bravo!! oke i b ima nove i sad je ko barbika e.. hh. mama pajjki iza mene =/ .... vidla sam neke lažnne prijatelje kes..eeh.. al de men je oke. nisam sama. u biti... pofafajjjjjjjj. YIHAA ! neki glupi post. a jbt. aj idee ja. bok bok bokkkk. kišš.
    Image and video hosting by TinyPic

    Ko prsti jedne ruke, prijatelju ti poznaš me
    Ko da se znamo oduvijek ti lako čitaš me
    Ko prsti jedne ruke prijateljice - vjeruj mi
    Makar ne kažem to često, hvala na potpori. Da da =/


    27.08.2008. • Komentari (7)





    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.