sve po MalO.....


Free Music

Free Music



Free Music

pikčrs....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi....

čitam ove koje su u linkovima...
Izzy
Tea
Ervin
choky
US5 4ever and ever....
i ja sam tu...
ludachica
magy
inessicca
klizanje moj život...
nina avrilka
silvija
adrii
sinner boy
tajcy
http://biliandeli1950.blog.hr/
anamarija
usamljena
http://cuclica.blog.hr/
avatari
ak sam koga zaboravila javite..............

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

Tina i Izzy su naj frendice..........ovdje će pisat o svojim životima................

Mi...

Ime:Izabel
Prezime:ma nije važno...
Nadimak:Izz,Izzy
God:sve više...ugl. sad ću 10
naj pjevač:nemam neke posebne...
možda Toše Proeski...:)
naj pjevačica:Lil' Mama,Pink,
Rihannapjeva
naj pjesma:
Pink:Leave me alone(I'm lonely)
naj boja:plava
opis:
Brineta s plavim očima....
kosa do ramena...mršava...

Volim:
->obitelj,a posebno moju sestru
->prijatelje:Tina,Anja,Lana,
Stella,Dino,Ena...
->pizzu
->cedevitu od limuna...smijeh
->Rihannu
->Pink
->Lil Mama
->jednog dečka...xxx...cerekcerekcerek
->ovaj blog
->msn
->itd.

Ne volim:
->prati zube...mouthwash
->školumad
->morske plodove
->Lorenuburninmad
->pijance
->dvolične ljude koje svakodnevno
viđam u životu...no
->te glupe ratove
->narodnjake
->itd.


Ime:Tiny
prezime:*****
God:Svake godine više...
Al ove godine 11....thumbup
naj pjevač:50 cent i soulja boy.......
naj pjevačica:rihanna
naj pjesma:Umbrella
naj boja:Ljubičasta
opis:Brineta,cravena kosa i smeđe oči...i duga kosa....wink
volim:
jednog dečkacerek
Tv
Frendice i frendove....
itd..
neda mi se više...
PiTalice...=)...

shta vi slusate????
pOp
roCk
MetAlkU
puNk
caJke
neshto drugo...
  
pollcode.com free polls


kakav vam je nas blog???
super
kul
tak-tak
moze bolje...
blog vam je SMECE....
  
pollcode.com free polls



tko vam je bolji?
AvriL
Rihanna
PinK
  
pollcode.com free polls


Tko pishe bolje postove????
IzZy
Tin@

srijeda, 20.02.2008.

Emo boys...

joJ kak nas dugo nije bilo....
al evo vaša se Tina sjetila napisat post....
ovaj post je o naj kul dečkima na svijetu....
btw....evo ih............

sVe bi dala da su mi dečki.........
ak ima koji dečko...JAVI MI SE!!!!
Ovaj prvi mi je najljepši...
joj kak su zgodni...


ma poglejte ih samo........


puFfa od lude obožavateljice emo dečka..........
puffa od tine.............



| CoMeNtIrAj (7) | PriNtAj | # |

petak, 08.02.2008.

Prvi put se javljam

Hey!Cijelo vrijeme je Tina pisala posteve i ja nisam imala prilike a sad sam ju dobila!zubozubozubo
Da vidimo...bila sam bubana i sad me prošlo...hvala Bogu...:)
Image Hosted by ImageShack.us
Nadam se da će vam se moj način pisanja bloga svidjeti...pošto sam ja živahna...smijehsmijehsmijeh
Malo ću uredit box i to...i da...moja seka je napravila neki blog i poboljšala je svoje dizajnove:TeyaDizajnImam i msn:izzy.cabar98@hotmail.com
uskoro ću prekopirat onu štafetu koju smo ja i Tina dobile a ja nisam na nju odgovorila...štafeta će biti u sljedećem postu...tako ćete malo više saznati o meni...


Prvi put by:Izzy

Image Hosted by ImageShack.us




| CoMeNtIrAj (34) | PriNtAj | # |