< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
Opis bloga

Pa pisat cu vam o mom zivotu,ljubavi....& tak.
Ma vidit cete i sami!! :)



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


....***AbOut Me***....


ZoWu Me:Martina
B-DaY:3.10.
ZiWiM: U Porecu
IdEm:U OS.Sk.Porec
FrEnDoWi:Emma,Mimi,Emy,
Anna-Marija,Kika,Ana,
Mony,Tea,Dajana,
Dejana,Marko,Alen,
Dzemo,Petra,Martina G,Teja,
Paula,Dora,
Jozo,Martina J,Nata,Ana M.....
MuZiKa:Slusam Sve Sto Vole Mladi....
LoWe:No Comment
WoLiM:Frendove,Lude Provode,
Zajebanciju,Msn,Cokoladu,
Mobac,Musicu,Komade:).......
Ne WoLiM:Bahate, Umišljene Osobe,
Skolu,Komarce....

MSN:tinchy_xx@hotmail.com


....Blogovi Koje CitaM....


...EmY....

...KiKa...

...NaTaLijA...

...EmMa.....

...JoZeF...

..KoKo..

..My EmChy & AnChy...

...Markovićka...

...4PoReCanKe...

..TeiCha...

....€wo MaLo FotkiCa....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...TeicHa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....BuHaHaHa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....My EmYlija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....KriStina....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....KikiCha & EmChi...XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...AnnA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....Emy,Nata & Me....T.B.F.F

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...EmiLija & Nata...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....NaTaLija.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Nata & Me...T.B.F.F

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...AnNa-MaRija....

nedjelja, 31.08.2008.

....PoReČ 24h....!!

Eyla....kao ste mi?!...ja sam dobro hvala na pitanju...XD
ewo jučer sam bila na fešti i billo je L-U-D-O!!!!lud....znači da počnem ispočetka:
u 9h nasla sam se sa kristinom na trgu pa smo isle u lunić na vožnju dok smo čekale emiliju i njezino društvo....
nakon pola sata našle smo se sa emilijom,kristinom,natalijom,anom,alex.,i još s nekim ljudekima.....
onda smo se bili uputili prema larivi jer su tamo bile tea,angela.....malo smo bile tamo pa smo ošle se šetati na rivu...i vidjele smo profesora iz vjeronauka na pozornici(jer on svira u nekom bendu)...i tako smo se malo gubile po rivi dok nije počo Dj....onda je tek počela zabava...kika i patrisa su kupile bocu piva,i svakoj su dali gutalj...
i onda kako smo izgubile pola društva išle smo ih tražit i naletili na kristininog tatu a kako je imala pivo u ruci ja sam joj ga uzela i spasila ju...i sada mi je dužnica.....našle smo duštvo i vratile se kod dj-a i počele plesat...onda smo malo ošle u larivu al je bilo zatvoreno pa smo bile tamo ispred,i tamo su nam prišli neka 3zgodna dečka sa irokezama...malo smo popričali...i onda su morali ići pa smo se izljubili tamo i tak....i tako smo se vratile tamo kod dj-a i plesale....ja sam morala ici u 1h jer je tada isla i tea...a mene je bilo strah ici sama....pa nisam mogla ostat duže....život je okrutanburninmad....i to je to....očekujem puno kom.....i pozdravljam svoje naj društvo....cerekmah



| komentiraj (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.