< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
Opis bloga

Pa pisat cu vam o mom zivotu,ljubavi....& tak.
Ma vidit cete i sami!! :)



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


....***AbOut Me***....


ZoWu Me:Martina
B-DaY:3.10.
ZiWiM: U Porecu
IdEm:U OS.Sk.Porec
FrEnDoWi:Emma,Mimi,Emy,
Anna-Marija,Kika,Ana,
Mony,Tea,Dajana,
Dejana,Marko,Alen,
Dzemo,Petra,Martina G,Teja,
Paula,Dora,
Jozo,Martina J,Nata,Ana M.....
MuZiKa:Slusam Sve Sto Vole Mladi....
LoWe:No Comment
WoLiM:Frendove,Lude Provode,
Zajebanciju,Msn,Cokoladu,
Mobac,Musicu,Komade:).......
Ne WoLiM:Bahate, Umišljene Osobe,
Skolu,Komarce....

MSN:tinchy_xx@hotmail.com


....Blogovi Koje CitaM....


...EmY....

...KiKa...

...NaTaLijA...

...EmMa.....

...JoZeF...

..KoKo..

..My EmChy & AnChy...

...Markovićka...

...4PoReCanKe...

..TeiCha...

....€wo MaLo FotkiCa....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...TeicHa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....BuHaHaHa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....My EmYlija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....KriStina....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....KikiCha & EmChi...XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...AnnA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....Emy,Nata & Me....T.B.F.F

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...EmiLija & Nata...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....NaTaLija.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Nata & Me...T.B.F.F

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...AnNa-MaRija....

utorak, 01.01.2008.

(=......DOČEK NOVE GODINE!!!!!!!!......=)

Ej,ljudi... Kao prvo poželjela bi vam SRETNU NOVU 2008.GODINU!!!!!!!!sretannut
Kako je u Poreču trebo nastupat Gibooni,ja sam naravno morala bit tamo,
(ionako nemam pojma ko je on i uopće me ne zanima....išla sam samo zbog društva).
Krenut ću od početka......u 10h našla sam se s frendicama,malo smo bacale petarde i tak.Onda su došle Ana G,Ana & Annamarija....i onda je tek počela zabava....bilo je L-U-D-O!!!!!!!!!!smokinlud
Prvo smo se malo zajebavale...bile malo na trgu,rivi......i onda smo ožednjele ja i Ana,pa smo ošle u kafić.
Ani je pala ideja da pitamo ak imaju PIVO.......oni su rekli da imaju i dali su nam!!!!!!
Malo smo ga morale podjeli sa društvom no mi smo većinu POPILE......i tako sam se ja NALOKALA!!!!!partysmokin Malo smo zajebavale ljude,i poželjele im Sretnu novu......& naravno ko uvijek morale smo ih malo OPSOVAT!!!! I tako smo se zajebavale do samo 1h jes su onda NAŽALOST starci došli po mene...mad:I to bi vam bilo to......aj ljudi BOK!!!!!!!!
I POZDRAVLJAM MOJE NAJJEBANIJE DRUŠTVO!!!!!!!wave



| komentiraj (64) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.