tinachville

utorak, 31.05.2005.

Večer....

samo da vam kažem da na licu nosim ovaaaaaaaaaaaaaakav osmijeh... i da mi je BAŠ dobro!!!

- 23:40 - Nešto za mene (3) - Nešto za vas - #

nedjelja, 15.05.2005.



Treat me like an angel and I'll be your lil' devil






- 23:34 - Nešto za mene (3) - Nešto za vas - #

Nedjelja, 15. (iliti,preživjeh petak 13. )

Danas mi je cimi rođendan, SVE NAJBOLJE JOŠ JEDNOM!!!
Vrijeme opet sux...moji su na moru i danas se vraćaju ( nisam to prije obznanila da mi se pred vratima ne pojavi kakva čudna hrpa ljudi ) ...i tak sam ja ovaj vikend bila kućanica :)) prati veš, spremati, slagati sladoled... Hm, sad kad pogledam i nisam se baš pretrgla od posla. Ali sve u svemu vikend za

Gledah ovaj vikend par epizoda prve i druge sezone Couplinga. Pišaona,kaj da vam velim... Fore odlične, RL prehebeno skinut.... Da,definitivno pogledati!

Sutra opet u Zg...pa opet čekanje drugog vikenda...
Rastu mi opet kandže...i ko me rasrdi, ogrebat ću ga.
Bulaznim,da..aparantly mi se spustio šećer u krvi


još malo pameti vam prodajem :

Keep smiling, it makes people wonder what you're up to


i...... Odoh.

- 12:52 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

nedjelja, 01.05.2005.

Živijo 1. maj!

Dobra večer svima :) evo mene opet... kako ste mi vi?

- taman slušam i jednim okom gledam koncert Parnog valjka na Šalati 19.6.2002. za sad se držim...a onda, i Hrvatice postanu emotivne. Možda i agresivne, vidjet ćemo

u mojim venaaaamaaa još je tvojeg otrovaaa, joooš je dozaaa prejakaaa...

AS IF!!

Jaaao,nemam inspiracije, a baš mi se piše

-hehe, danas sam vozila facu ...guštiiiiii..nije mi jasno zašto se većina muškaraca čudi kad vidi mladu curu za volanom takvog auta
lik na naplatnoj kućici je skoro zinuo od čuđenja

- oh vidi..nogomet na hrt2. jej. makar sam u zadnje vrijeme sve više i više upućena u to. (kako i ne bi bila... )
- dinamo. no comment. sram ih bilo. fuj. ma cijeli hrvatski nogomet. fuj fuj.
-promijenila sam malo društvo..treba upoznavati nove ljude, dobro je.
- nema nikog na netu...nema ništa na tv-u, nema nigdje ničeeg..najradije bi otišla prošetati nekud,ali ,opet, sama? a-a
-ovaj vikend je bio zaaaakon, pa nek ih bude više takvih!!
-izgorila sam danas na terasi kod cimerice, ali neka,nisam više blijeda nego
-imam izrast
-dosadno mi je
cijeli me dan prati
da te moguuuuu pismooom zvatiiiiii

jao. vrijeme da se maknem s bloga.

- vjerojatno ću opet malo češće pisati..i samo da znate Majena, Vjeva i ostali,to kaj ne pišem,ne znači da i ne čitam ;)
do čitanjaaa

- 21:38 - Nešto za mene (7) - Nešto za vas - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • ICQ # 138543836


    Click Here





    Blog...kao dnevnik,
    kao prijatelj,
    osvrt na bitne stvari u mom životu..
    Svestran je.
    Nije bestseller,
    ali je moj.
    Predstavlja mene.
    A ja samo živim.
    ***************************
    Dvadeset-jedno-godišnjakinja..
    (koja je ipak još za sebe
    uvjerena da je malo pile)
    Uvijek malo luda,
    uvijek malo zaljubljena...
    Ponekad autodestruktivna,
    ponekad na egotripu.
    Uvijek u pravu.
    Volim plesati, pjevati pretvarajući se
    da mi je četka za kosu mikrofon.
    Volim Varaždin, Zagreb, more.
    Volim plavo nebo,bijele oblake i šarene koktele
    Volim nasmijavati ljude,volim se smijati.
    Ja sam jedna od onih koja je
    sposobna zaboravit ključeve, osobnu,
    i dokumente kad idem
    na prijavu za faks.
    Kad napravim sranje,
    nikad nije namjerno.
    Jednostavno ne mislim..
    ali kad uključim mozak...
    Nema mi ravne...

    *************************



    redovito pratim:
    moja najdraža kokica
    Vjeva
    Jabučica
    Majena
    Afrodite
    Orković :)
    Analna carica
    Poliglotna
    Apstinentica
    Poslovna curica
    Megi

    NEMOGUĆE je velika riječ
    koju koriste mali ljudi
    što žive u danom svijetu
    bez da smognu snage
    i promijene ga.



    ***********************

    TTame
    IIrresistible
    NNatural
    AAppreciative
    CCheesy
    HHilarious

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com







  • Fly me to the moon
    And let me play among the stars
    Let me see what spring is like
    On Jupiter and Mars
    In other words hold my hand
    In other words darling kiss me

    Fill my life with song
    And let me sing forevermore
    You are all I hope for
    All I worship and adore
    In other words please be true
    In other words I love you







    ima me na:

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Faks
    Kapaljka
    Klik
    Aquarius