tinachville

ponedjeljak, 27.12.2004.

Da bismo bili potpuno sretni,
potrebno je vrlo malo.
Ali upravo to malo nam
najčešće nedostaje.


Sreća. Hmmm.. Valjda jedina stvar koje nikad nema previše. I opet ja vadim prežvakane rečenice.. Bolje je roditi se bez ku...( ) nego bez sreće. ako si sretan,narast će ti. Simple as that. A kaj mene čini sretnom? Tako malene i malecke stvari da su to čuda! Kad izađem s faksa predvečer,a još je dan..kad se probudim u 8,vani je sunčano,a ja znam da će mi biti divan dan, kad se probudim u nedjelju i dođem u kuhinju gdje moji čitaju novine,piju kavu i jedu klipiće..kad dobim poruku,kad gledam crtiće, kad pijem benko s petit beurre keksima , kad potamnim na Suncu, kad zaronim u moru i svaki puta mogu sve duže izdržati, kad mi Ribek namigne, ili kaže ''tukicee'', kad s njegovom sestrom sklopim pakt da mu napunimo majicu strganim papirićima..kad kupim novu maskaru, kad mogu nekom nešto pokloniti, kad pijem čaj (čitaj-Žuju) vani sa svojom najboljom prijateljicom ,kad napravim štihak u beli , kad je moja cimerica dobre volje, kad uletim u stan, i pričeka me moj pesek mašući repekom... A to su samo počeci i počeci.
I moja obitelj me usrećuje.
Heh, nikad nisam pisala o svojoj obitelji. Ona se sastoji od mene, moje mame i mog tate. (no, i pesa). to ne bi bilo nikaj čudno kad bi moj tata bio i moj biološki otac. Ali nije. On je mamina prva ljubav , prvi dečko, čovjek s kojim se nije vidjela 27 godina i onda je iskra ponovno upalila požar. Neslućenih razmjera. Znači, službeno je on moj očuh. Ali, meni je to taako ružna riječ. Očuh. Mačeha. Sjetim se pepeljuge i čišćenja pepela. Uglavnom, tu uopće nije tako. Volim reći da je on moj kemijski otac, jer to kak smo mi kliknuli u protekle 3 godine, neki sa svojim očevima nisu mogli cijeli život. Od istog humora, do animoziteta prema određenim hranama :), svega. Savršeno. I definitivno je moja najdraža muška osoba. I zato je zaslužio da i o njemu pišem na ovom blogu. Pusa

- 23:57 - Nešto za mene (4) - Nešto za vas - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • ICQ # 138543836


    Click Here





    Blog...kao dnevnik,
    kao prijatelj,
    osvrt na bitne stvari u mom životu..
    Svestran je.
    Nije bestseller,
    ali je moj.
    Predstavlja mene.
    A ja samo živim.
    ***************************
    Dvadeset-jedno-godišnjakinja..
    (koja je ipak još za sebe
    uvjerena da je malo pile)
    Uvijek malo luda,
    uvijek malo zaljubljena...
    Ponekad autodestruktivna,
    ponekad na egotripu.
    Uvijek u pravu.
    Volim plesati, pjevati pretvarajući se
    da mi je četka za kosu mikrofon.
    Volim Varaždin, Zagreb, more.
    Volim plavo nebo,bijele oblake i šarene koktele
    Volim nasmijavati ljude,volim se smijati.
    Ja sam jedna od onih koja je
    sposobna zaboravit ključeve, osobnu,
    i dokumente kad idem
    na prijavu za faks.
    Kad napravim sranje,
    nikad nije namjerno.
    Jednostavno ne mislim..
    ali kad uključim mozak...
    Nema mi ravne...

    *************************



    redovito pratim:
    moja najdraža kokica
    Vjeva
    Jabučica
    Majena
    Afrodite
    Orković :)
    Analna carica
    Poliglotna
    Apstinentica
    Poslovna curica
    Megi

    NEMOGUĆE je velika riječ
    koju koriste mali ljudi
    što žive u danom svijetu
    bez da smognu snage
    i promijene ga.



    ***********************

    TTame
    IIrresistible
    NNatural
    AAppreciative
    CCheesy
    HHilarious

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com







  • Fly me to the moon
    And let me play among the stars
    Let me see what spring is like
    On Jupiter and Mars
    In other words hold my hand
    In other words darling kiss me

    Fill my life with song
    And let me sing forevermore
    You are all I hope for
    All I worship and adore
    In other words please be true
    In other words I love you







    ima me na:

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Faks
    Kapaljka
    Klik
    Aquarius