subota, 29.04.2006.

Vratih se...

E da...evo mene opet sa vama.Bila sam na natjecanju,upoznala zakon ljude,družila se i spavala sveukupno (u dvije noći) 9 sati...shvatila sam da su svi profesori iz lat. i grč. totalno otkačeni i da se jako vole smijati...uključujuću moju rasku.Upoznala sam odlične cure Saru (ona je išla samnom u vrtić) i Doru,te Miuz,Martinu,Helenu,Ines,i još neke dečke...vidjela sam zgodne Njemce koji su na maturalcu u Omišljulud,i slatke Splićanine...ma,bilo mi je ODLIČNO!!! yes
Prijeđimo,dakle,na stvar...test je bio fakat dosta težak i ja sam stvarno mislila da sam ga očajno riješila,no ispostavilo se da nije bilo tako loše kao što sam ja mislila.
Tako sam došla kao prva iz županije i otišla kao prva u državi !!!!!!!! Ljudi moji,ja sam taaakooo happy...još uvijek ne mogu vjerovati,kada su mi rekli ja sam samo stajala i buljila u prazno...i onda je došla moja profesorica,zagrlila me,poljubila i ja sam tek tada skužila...ona je najbolja na svijetu!!! Ja ne bih došla nikuda bez nje-ona me sve naučila,ona se najviše trudila oko mene i,iskreno,ja mislim da sam ja samo pisala test,ali da je ona najzaslužnija za moju pobjedu...i,znam da ona misli suprotno od toga,ali što je istina,istina je!!!Ona je the best,najbolja,uberpametna,ubercool i uber sveeee!!! kiss
Ovo uber sam pokupila od Mie,ona je fakat zanimljiva cura,punkerica,i stalno se zeza...
I tako...meni su ovo bila najdraža tri dana u životu,a svoju vam sreću ne mogu opisati...za nagradu sam dobila 5 knjiga i DVD,ali meni se ipak moja pohvalnica na kojoj piše brojka 1. najdraža...i opet ponavljam da je za sve najzaslužnija moja profesorica...Danijela Zamola!
I to je to ljudi,sad sam se malo nahvalila,ali fakat sam sretna i ovo je super osjećaj i upisat ću se sto posto u klasičnu jer sam obećala profesorici i jer sam upoznala neke profesore i jer su oni fakat zakon i jako mi je bilo super na Krku i u Krku i u rijecu i ja u ovoj rećenici imam previše veznika "i" i pozzzdravljam vas sve!!! mah

Objavljeno u 17:05 • Komentari (40) • Isprintaj#

četvrtak, 27.04.2006.

Odo ja...

Evo ljudi,samo da vam se javim...za sati pol krećem u Omišalj...sutra je natjecaje bang ...plz,plz,plz držite mi fige da ne budem zadnja! A fakat me strah...učila sam,ali bojim se da ne dovoljno,bojim se da će mi staviti nešto što ne znam...headbangi ne kužim svoju razrednicu-ona uoće nije zabrinuta,njoj je,izgleda i tako svejedno budem li ja bila prva ili zadnja ili u sredini-svaka joj čast,ali ja ne mogu tako.
Hvala cijelom mom razredu (budući da će ovaj post većina vidjeti) na podršci,puuuno hvaala!
I ništa...idem si ja sad još malo ponovit...ovo mi je najkraći post ikad...
Vraćam se u subotu i javim vam kako je prošlo! Pozzzzzzzzzzzzzz mah

Objavljeno u 10:08 • Komentari (16) • Isprintaj#

utorak, 25.04.2006.

"A ja stvarno moram učit"...šmrc...

Eto,sad cijeli razred zna za moj blog...hehe...baš super.Ma,nema veze,zapravo bolje da su saznali sada nego poslije...a i meni je drago što ću imati još više posjetitelja! smijeh
Normalno,u školi je već u prva dva dana strka-najavljena su nam tri testa (lat,grč,engl).No,još su svi odmoreni od praznika...srećom!I tako...vani je vruće kao da je ljeto! Šmrc...hoću more!Kako da uopće učim po ovakvom lijepom vremenu...mislim,u četvrtak već idem na natjecanje,a imam još hrpu toga za ponoviti,pročitati...NAUČITI!!!E,fakat imam loš predosjećaj glede svega toga skupa...
Ima koga tu da je iz Omišlja? Ili iz Rijeke? plz,recite mi...
Jedan savijet:Nemojte nikada,pazite NIKADA jesti one bombone Pina Colada koje reklamiraju! poela sam tri i već mi se počelo spavati...pojela još tri i titalno poludila!nema šanse da ja ikada pijem bilo što žestoko,jer sam već nakon jedne obične griote umorna...hehe,i bolje mi je.Moja je sestra pojela deset...i sad se mama boji da će ona početi piti.Ma neće...moš si mislit party šalim se...
E,sad sam tek shvatila nešto stvarno smiješno...zapravo,čak dvije smješne stvari...ne,ne zapravo tri! Prva:Ja fakat moram učit razmišljam o tome kako neću stići ništa,a usput sjedim sat vremena i gledam blogove...lud Druga:Zbilja,zbilja,zbilja moram učit...hehe naughty I treća: Ako mi još netko ostavi lanac sreće ja ću...ma ništa neću,samo mi to ide na živce i plz nemojte mi ih slati...a stvarno vas lijepo molim!U krizi sam,borim se protiv toga da ih i ja počnem slati...e ne,baš neću!
Ja mislim da više namam baš ništa za reći...nadam se da vam ovaj post nije bio pre---dosadan...ko da ga je netko pročito...smijeh
I jedan veliki pozdrav za sve iz razreda (Sofija,Maša,Jelena,Mateja,Mirela,Petra,Klara,Ana-sad bih stavila zagradu unutar zagrade,ali to je glupo-uglavnom,to ste vi za koje znam da ste bili ovdje pa...) KISS! mah

Objavljeno u 16:37 • Komentari (18) • Isprintaj#

ponedjeljak, 24.04.2006.

Priče i pouke starih Grka

Hehehe...žao mi je,ali ja moram objaviti ovaj post jer sam sada totalno u grčkom-ptočitajte,možda vam se svidi,a možda i naučite nešto što će vam poslije u životu dobro doći...yes

Diogen i bačva
Kad je Diogen iz Sinope,predstavnik kiničke škole,stigao u Atenu,nije moga ondje naći prenoćište pa je ugledavši na Agori neku bačvu,odlučio ondje prespavati i nastaniti se u njoj.proglasio je da želi živjet kao pas,a Atenjani,navikli na svakojake čudnovate prizore,nisu ga ometali u tom naumu,ali su mu se rugali.lud

Falaris i bik
Falaris je bio okrutni tiranin u Agragantu koji je svoje neprijatelje mučio na posebno okrutan način.Stavljao ih je u tijelo šupljega brončanog bika i zatim postavio iznad upaljene vatre.Kažu da su krikovi koje su zatočenici ispuštali doista i bili nalik glasanje bika.ludlud
Sreća što živimo u 21.stoljeću...

Kaloagathia
Kaloagathia je pojam koji označuje grčki ideal u vrijeme procvata atenske demokracije.Svaki je čovjek težio da odgojem postane lijep,snažan i naobražen u politici i filozofiji.Grci su smatrali da se vježbom tijela i duha postiže taj ideal.Učeći od starih uzora iz junačkih vremena opisanih u Homerovim djelima,vježbajući tijelo od najranije mladosti te razgovarajući sa starijim učiteljima filozofije,trudili su se postati "lijepi" i "zdravi".
To bi bilo baš dobro-da budemo i lijepi i zdravi i pametni...thumbup

Apolon i Dafne
Apolon se rugao malim strijelama boga ljubavi Erosa pa ga je ljutiti Eros pogodio zlatnom strijelom u srce.Apolon se,naime,zaljubio u Dafnu,kćer riječnog boga Peneja,koju je Eros pogodio olovnom strijelom i tako je osudio na vječni bijeg od Apolona.Kad je uvidjela da ne može pobjeći,zamolila je oca da joj pomogne,a on ju je pretvorio,nakon što ju je Apolon uhvatio,pretvorio u drvo lovora.Legenda kaže da Apolon od tada na glavi nosi lovorov vijenac.cerek
Nemojmo se,zato,šaliti s ljubavlju!

Orfej i Euridika
orfej je bio čaroban svirač koji je svojom glazbom zanosio ljude,pripitomljavao zvijeri i pokretao drveće i stijene.Jednom je Dioniz poželio da svira na jednoj od svojih razuzdanih gozbi,a on je to odbio.Tada su njegove pratiteljice,bakhantice,podmetnule na livadu zmiju koja je ugrizla Orfejevu ženu.Ona je umrla,a Orfej ju je tako volio da je krenuo u Had kako bi je vratio u život.Svojom je svirkom pokorio Kerbera (troglavog psa koji čuva ulaz u podzemni svijet) i ganuo Perzefonu,Hadovu ženu.had je pristao pustiti Euridiku,ali pod jednim uvijetom-da Orfej krene iz Hada i da se ne okreče dok ne izađe.Bude li se okrenuo,zauvijek će ju izgubiti.Orfej je krenuo,ali je želio vidjeti da li ga njegova žena doista prati.Nije izdržao kušnju,okrenuo se i...vidio posljednju euridikinu sjenu kako zalazi za ugao.Tada ju je zauvijek izgubio.no
Eh da,što može učiniti ljudska znatiželja našim bližnjima i nama samima?

Piram i Tizba
Mladić i djevojka koji su živjeli u susjednim kućama jednom su se ludo zaljubili jedno u drugo.No,kako su njihove obitelji bile u svađi,zabranjeno im je da se viđaju,ali oni su ipak,usprkos svima pronašli rupicu u zidu između dvije kuće i razgovarali.Jednom su se dogovorili da će se naći pod murvom na obližnjem brdu i zajedno pobjeći.Tizba je stigla prva i ugledala žednu lavicu koja je upravo bila zaklala govedo.Prestrašila se i pobjegla u obližnju pećinu,pritom izgubivši veo.Kad je Piram došao,ugledao je veo i pomisli da je ona mrtva.Shvativši kako ne može živjeti bez svoje ljubavi,probo se mačem,a to je učinila i Tizba kad je vidjela svog voljenog mrtvog.Kaže se da je njihova krv potekla u korjen murve,koja od tada umjesto bijelih,daje crvene plodove.kiss
Na koju vas ovu priču podsjeća?

Diogen i svjetiljka
Diogen je često hodao gradom usred bijela dana s upaljenom svjetiljkom.Kad bi ga pitali što radi,on bi samo odrješito odgovorio:"Tražim čovjeka!"
Kad ga je pak jednom Aleksandar Makedonski našao kako se sunča i rekao mu da od njega može zatražiti što god želi,diogen mu je rekao:"Makni mi se sa sunca!"
Možda bismo i mi mogli pokušati naći čovjeka?To će biti,bar u današnjem svijet,zbilja jako teško...a da možda prvo nađemo sami sebe? yes

Jel vam se sviđaju?Koja vam je najljepša?Mani je Apolon i Dafne te Diogen i svjetiljka.mah

Objavljeno u 00:01 • Komentari (18) • Isprintaj#

nedjelja, 23.04.2006.

"Luđakinje" zvane Lela i Ivana

Heheh...opet ja nešto petljam s dizajnom,pa sam nešto zbrkala...no,nema veze i ovak je koliko-toliko ok.Stavila sam muziku...ako vam se ne sviđa ili vam smeta i sl.,samo mi recite...ja sam osobno protivnik muzike na blogovima jer obično ljudi dok idu po blogovima slušaju nešto,ali nisam jednostavno mogla odoljeti...eh.
Danas ništa posebo,imali smo vjeronauk za krizmu i bilo nas je malo (mislim,kako su nam mogli staviti vjeronauk pod praznicima?),ali bio je i neki novi dečko.E sa,Leli i Ivani se svidio,a meni i ne baš.Mislim,bio je normalan,ništa posebno.I tako su njih dvije otišle do patera i pitale ga kako se on zove,a pritom su rekle da to MENE zanima...već su mi nešto slično napravile (samo što je to bilo s dečkom koji mi se stvarno sviđao).Naljutila sam se na njih...srećom,pater im je lijepo rekao da "Pas ne laje radi sela,nego radi sebe!" Hehe...sad smo se pomirile,ali sam zbilja bila užasno ljuta na njih.Inače,njih dvije su "luđakinje" koje non-stop gledaju i nazivaju dečke...ma zakon su!Al ako me još samo jednom ovako naljute...naughty
Poslije svađice sam išla s mamom u Amadeus i kupila traperice (najnormalnijeg kroja,potpuno obične,ali meni se baš sviđaju!),a poslije smo gledale haljine za krizmu...nakon što sam zaključila da nema šanse da ja dobro izgledam u njima (ili da uopće stanem u njih),odlučila sam da ću imati suknju-to mi je nekako najudobnije,a istovremeno je eleganto.glupo mi je kupovati neku skupu haljinu koju nikada više u životu neću nositi...
Eto,moj se brat žali da ga ne "reklamiram" pa ću sada u post staviti link njegovog bloga-valjda će mu to biti dovoljno...samo,on ima 11 godina i nemojte zato zamjeriti na...pa svačemu...eto wawy.blog.hr.
Bila sam sa sestom u kinu...gledale smo Mrak film 4-fakat je bio odličan...parodija na Ključ tajni,Rat svijetova,Kong Konga,Spidermana,Krug 2,Mračne vode,Zaselak...super je,samo,ako niste gledali rat svijetova ili Ključ tajni,mali ćete toga shvatiti...ali,nema veze,film je zbilja zabavan i uz njega se stvarno možete opustiti i nasmijati-preporučam ga.
Ok,mislim da je to dosta za danas...mislim,tek je ponoć,ali nema veze...
I da,čestitam prue rođendan (koji je bio JUČER,samo sam ja to ZABORAVILA napisati u zadnjem postu) Happy birthday! kiss mah

Objavljeno u 00:17 • Komentari (11) • Isprintaj#

subota, 22.04.2006.

Tokio hotel,US 5,Blog 27

Evo mene...mislim da ste (valjda) primjetili novu pozadinu! Dva sata sam ju namještala,isprobala barem 20 slika,namještala najbolju boju...i na kraju sam uspjela!E,ne znate kako sam happy...da li vam se sviđa?Meni je ok...i makla sam c-box kojeg nitko,osim maje,nije ni primijetio,a samo mi je smetao...eto,toliko o tome...a sada pravi post!
mislim da je došlo vrijeme da ja izrazim svoje mišljenje o ova tri benda u naslovu...
1.Tokio Hotel
Dečki mi ok pjevaju i svaka im čast što su tako brzo uspjeli postići mnogo.Moja je sestra luda za njima,pa sam i ja bila "prisiljena" slušati njihove pjesme (i to non.stop) i moram reći da su mi se zbilja jako svidjele.Najbolja mi je Rette Mich-a spot...spot je apsolutno savršen! Ljudi moji,morate ga pogledati!U njemu Bill izgleda prekrasno,tako je sladak...i ne,ne mislim da je on peder!Jednostavno tako izgleda,nije,jadničak mali,kriv...(ili je???)Tom je,dakako,isto presladak.Samo,mislim da svi zanemaruju Gustavovu i georgovu ulogu-njih dvoje isto jako pridonose uspjehu benda,a jedva da ih netko spomene.Svi samo: Bill ovo,Bill ono,Tom ovo...a o nnjih dvoje ništa...to mi je malo glupo,zamislite samo kako se oni osjećaju!Anyway...mislim da će svima njima slava jako udariti u glavu-premladi su za to da sve cure trče za njima ko lude-bar ja tako mislim.A vi?

2.US 5
Eh...oni su mi super...i tako slatki.Ne znam zašto ih određeni ljudi vrijeđaju...dečki fakat jako dobro pjevaju.Najbolja pjesma mi je Just because of you,a super si i Maria i Come back to me.Savjetujem da poslušate njihov CD,nedavno je stigao u Hrvatsku-svidjet će vam se,sigurno! I,molim vas,zašto ih neki od vas toliko vrijeđaju? Plz...recite mi što vas smeta kod njih...

3.Blog 27
Hehehehehe...jesam našla temu...ok,cure su se šlepale uz Tokio Hotel i tako su ih ljudi upoznali.Istina,nisu zgodne ni jedna ni druga,kadkad se dobro obuk,kadkad ne...ali,morate peiznati,imaju stvarno dobre pjesme,npr.Uh la la la i Life like this...i prekinite ih vrijeđati,molim vas! Zamislite da netko o vama piše takve stvari kakve vi pišete o njima!
Eto...moja mišljenja...plz,nemojte me ubit zbog njih,samo govorim ono što mislim...
Primijetila sam da uvijek pišem postove iza ponoći...ah,šta ćeš! Pozzz :)

Objavljeno u 01:25 • Komentari (20) • Isprintaj#

petak, 21.04.2006.

Evo ljudi,i ja vam imam neke sličice...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ovaj dečko u sredini,Danijel,je išap sa nama u školu so karaj 4. razreda,a onda se preselio.Nedavno smo se svi opet našli...prije par dana smo išli u šetnju s njim,pričali o svemu i svačemu i bilo stvarno super-barem meni.Ovaj dečko iza je njegov prijatelj Antonijo,ovaj skroz lijevo je se isto zove Danijel,ide u b razred i super je,zabavan.Ove dvije cure smo moja naj frendica Ivana i ja...ona je ova zgodna.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Eto...ako je ikoga ikad zanimalo kako ja izgledam...sad ćete mi pobjeć zauvijek s bloga...bok!no

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Evo,ako ste još uvijek tu...Ovo je moja druga naj frendica Mirela,poznata kao Lela.Ubit će me što sam ovo stavila,ali meni je baš na ovoj slici slatka...a vama?

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
I dvije prekrasne slike parka Ribnjaka u kojemu sam skoro svaki dan na ljuljačakma,s mp3.om na ušima...stvarno je prekrasno,pogotovo u proljeće i jesen...
Eto,ljudi...što se tiče onog učenja,obećanje ludom radovanje...nešto sam malo ponovila,ali inače...ali,sutre ću STVARNO učiti,jer moram...ali to,naravno ne znači da vam neću ostavljati komentare.Pa ne mogu valjda stalno buljit u knjigu?Ali zato u kompjuter mogu...hehehehehe!
E,da...stavila sam c-box,pa ako vam se da...

Objavljeno u 01:01 • Komentari (27) • Isprintaj#

srijeda, 19.04.2006.

Kad sam već tu...

Evo me...ne brinite,nisam zaboravila pisat.smijeh
Eto...bila ja jučer u M-u.Došla ja unutra,vidjela da nije nešto posebno i izašla.Mislim,to ljudi malo previše preuveličavaju-ja sam mislila da je to Bog zna što,a ispalo je da nije ništa više doli neka vrsta igraonice:tri stola za biljar,onaj "air" hokej,onda one lutkice za hvatanje...glupost,samo da se potroše novci.Bila sam unutra čitave tri minute...možda navratim još koji put,ali u to čisto sumljam.
Evo,vidim da je sunce napokon malo provirilo...baš mi je glupo vrijeme,oblačno je,a toplo,malo pada kiša,malo sija sunce...mrzim takvo glupo vrijeme.Kad sam bila mala i sunce je jako sjalo,ja sam govorila baki "Baka,ugasi sunce,molim te,ugasi sunce!"-ja se toga ne sjećam,ali moja baka to još uvijek rado prepričava.sada,naprotiv,želim da netko "pomete" dosadne,sive oblake i da konačno dođe sunce.
I tako...sad zbilja idem učit...stvarno sam lijena!Ništa mi se neda...i neću se pojavit na blogu dok ne pročitam lektiru i dok ne prevedem barem 5 tekstova iz lat. i pet iz grč.!Hehehehe...baš da vidim kako ću to izvesti...ajde,probat ću,pa ću vidjeti jesam li doista ovisna o blogu,kao što mislim.smijeh
Vidjela sam da su testovi inteligencije postali jako popularni na nekim blogovima,pa vem evo neke linkiće na kojima ćete moći testirati svoju,premda ja mislim da ste svi vi nadprosječno inteligentni...
www.mensa.hr
test esprit radija
sunčeko
pitalice-ovo možete naći i na Ivaninom blogu.
neverbalni test inteligencije
i nešto na engleskom...

Objavljeno u 13:18 • Komentari (15) • Isprintaj#

ponedjeljak, 17.04.2006.

"Šminkerice" i druge stvari

Ovako...vidim da se ivana strašno raspalila zbog ovih glupavih komentara od tobožnjih "šminkerica".Ivana,nemoj se toliko živcirati oko tih kravetina,one se samo zezaju s tim blogovima...sigurno su to samo neke jadnice koje nitko ne voli,koje su same na ovom užasnom svijetu,pa dan i noć provode na blogu i vrijeđaju druge...boje se pokazati što su zapravo,pa se pretvaraju da su netko drugi...mislim,ako baš žele vrijeđati,neka nas sve lijepo izvrijeđaju pod pravim imenom,a ne ovako...ne znam za vas,ali ja niti ću otvarati takve blogove,niti ću tim guskama dopustiti da me vrijeđaju...
Ok,sada sam se ispucala na "šminkericama".Sorry ako sam vas uvrijedila,ali same ste to tražile-što je previše,previše je...
Nadalje,na mom hpff blogu također su se pojavili i više nego uvredljivi komentari,koje sam ja izbrisala.
Ljudi,pa što,zaboga,vama smeta da ja,ili bilo tko drugi,pišem o svom zamišljenom životu? Onaj kome se to sviđa neka čita,a onaj kome se ne sviđa,može lijepo otići s bloga i bez da ostavi takve komentare! Pazite,nisam jedina koja vodi takav blog i kojoj se to dogodilo,a to me stvarno naljutilo...ja vas ne vrijeđam,pa nemojte ni vi mene,lijepo molim...zasad.Ali,ako još jednom naiđem na takav komentar na mojem ili bilo kojem hpff blogu,dajem vam časnu riječ da ću ga prijaviti!
Uhhhhh...al sam zla...naughty.Ajmo sada o drugim temama...
Danas sam počela čitati drugi dio Magike,Flyte,na engleskom...jedva čekam da vidim što će se desiti...
Bila sam se Lelom malo u parku,a poslije smo otišle do Križanićeve...ona odlučuje da li će u drugu ili sedmu gimnaziju,pa smo,kao,gledale koja nam se više sviđa...i tako mi dolazimo do te škole i ja si baš mislim kako bi bilo da sretnemo nekog profesora iz naše škole,kad ono vidim nikog drugog doli našu razrednicu kako izlazi iz auta...eeeee...nas dvije smo se na brzaka sakrile,a mene je počela peći savijest...znate,sljedeći tjedan imam natjecanje iz lt. i grč.,a ja nisam ni takla...i sada vidim ženu koja mi predaje ta dva predmeta i trudi se da me što više nauči...mislim stvarno,ja nisam fer...headbangod sutra ću zbilja učiti-obečajem...
No da...Lela i ja smo se dopisivale s jednim dečkom koji se njoj sviđa,izgleda da je u vikendici u karlovcu,dobro u Zvečaju,ali to je i tako (valjda) blizu...da samo znate kako je ona bila sretna što joj on odgovara na porukice...e,baš mi je drago zbog nje...:)
I tako...danas je u parku bila neka priredba za djecu,pjevali su Klinci s Ribnjaka i drugi,tražila su se sakrivena kinder-jaja...nisam išla jer mi je sve to skupa već dosadilo.Mislim,živim ovdje već 14 godina i još nikad nisam našla sakrivenu pisanicu...a kad sam bila manja,stvarno sam se trudila...no
Život je takav (čupav i dlakav)...e,da,baš sam gledala jučer hp-a i stvarno se začudila harryjevom glasu...zaboravila sam koliko je vremena prošlo,imao je glas kao mala curica...
Eto...mislim da je to to...hvala puno svima na komentarima...bila sam presretna kada sam vidjela da ih imam više od 100...HVALA!
Pozzz,ljudi,čitamo se...mah

Objavljeno u 22:21 • Komentari (15) • Isprintaj#

subota, 15.04.2006.

Sretan Uskrs!!!

Eiiiii! Točno je 00:00! Pa,eto,kada sam se već namučila (yaeh,right) da ostanem budna do ovog doba,želim vam svima
Sretan i blagoslovljen Uskrs!

>Naravno,čestitka ne bi ni bila čestitka bez sličica,pa evo,kad stavljaju svi,moram i ja:smijeh

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ajde,dosta vam je...
Evo,nadam se da ćete se danas lijepo provesti i da ćete dobiti lijepe poklone-a ja jedva čekam ono veliko,čokoladno jaje-to uvijek dobijem...mmmmm...njami
E,znate što je bilo? Sestra mi je jučer rekla da me ne želi odvesti u M jer sam,kao "štreberko".(a ona,kao,nije).
Sad sam se stvarno naljutila na nju...mislim,kako mi može uopće tako nešto reći? Ona je drukčija od mene,voli izlaziti,ali ne treba me valjda zato vrijeđati!noOk,ja na Veliku Subotu nisam imala nikavu namjeru ići van,samo sam htjela vidjeti njenu reakciju.Sada,kada sam ju vidjela,bilo bi mi draže da nisam...
Eto,ovo će biti kratak postich jer se na Uskrs vjerojatno nikom od vas neda ovo čitati...mah
Uživajte u pisanicama,fino sa napapajte i budite happy! njami kiss
P.S.Evo,ljudi,sve koji su me ikad komentirali sam stavila u linkiche...nadam se da ste sretni...ja jesam,jer vas ima stvarno puuuno...hvala!kiss

Objavljeno u 00:00 • Komentari (108) • Isprintaj#

petak, 14.04.2006.

Jesam li ja normalna?

Hey ljudi,kak ste? Ja sam super...smijeh Tako sam nekako sretna...spavala sam do 12,išla kupit neke poklinchiche za uskrs sa sestrom...onda sam išla s Lelom u park...e,stavit ću vap pokrej sliku iz Ribnjaka,da vidite kako je tamo lijepo,pogotovo u proljeće.Ali,navečer je previše ljudi...ja osobno nemam ama baš ništa protiv metalaca,meni su to normalni ljudi,ali poslije sedam okupiraju cijeli park namcor
Ah,šta ćeš...
Danas sam shvatila da uopće nemam društveni život-naime,izlazim samo u kino i po zimi na klizanje...ne znam zašto,ali jednostavno se bolje osjećam u parku nego u nekom kafiću...sestra je mlađa od mene,i vani je do deset,pola jedanaest,a ja...Ma,znate šta,nema veze...meni je to ok.Mislim,tko voli biti vani cijelu noć,neka izvoli,meni se to jednostavo ne sviđa...Jesam li ja normalna? Jer,čini mi se da svi stalno idu van,samo ja ne...e,znate šta,ići ću ja sa Lelom u M i vidjet ću kak je tamo.Ali,ona kaže da i nije taaako (s tri a) super kako si ja mislim.I ne brinite,neću piti,pušiti ili nešto slično jer kanim još malo živjeti i vas sve tu lijepo gnjaviti naughty (evil laugh).Znam da mi se neće sviđati u tom M-u,ali sve vrijedi probati...
Inache,poludila sam za pisanjem ch umjesto č ili ć...odlučih da će mi to,moje...famozne...trotočke... i smajlići :) :) :) biti zaštitni znak kada vam budem pisala komentariche.yes
Vidjela sam da su neki komentirali nešto o da Vicijevom kodu...gledajte,ljudi,meni je to super knjiga i mislim da je stvarno poučna te da se iz nje može naučiti puuuno toga o našoj vjeri i Crkvi kao instituciji (premda nisu ni sve tvrdnje u toj knjizi točne,samo da se razumijemo!),no,ne želim da me ljudi mrze ili da mi ukinu blog ili nešto slično samo zato što pišem o svome mišljenju o svemu tome skupa!Ako baš želite,mogu biti philosophus i pisati moje pravo mišljenje,ali ja ipak ne bih...no,ako hoćete,recite mi...(uh što sam službena,kao da mene puno ljudi čita).lud
Ovo mi je fakat najdraži smajlić lud lud lud.Stvarno je luuuuuuud (sa sedam u) lud.
Kad sam već počela o vjeri,ne mogu a da ne spomenem Pasiju...danas sam je prvi put gledala i bila sam ozbiljno šokirana (fear factor nije bio ništa nasuprot tome!).Ja stvarno ne razumijem kako su ljudi okrutni...a,znam da i sada negdje tako muče ljude...moram ovo reći...Isuse,hvala ti za sve što si učinio za nas i za to što si se žrtvovao da nas spasiš!
Eto,to bi bilo to...nadam se da vam nisam bila jako dosadna...pozzzz mah

Objavljeno u 00:00 • Komentari (36) • Isprintaj#

četvrtak, 13.04.2006.

Just wanted to say hello...

Hey,ljudi.Kako ste? Ja sam super !!! Mislim da je očito zašto-nema škole cerek.Ja vam inače volim školu,ali zbog ovih praznika sam tako happy...toliko toga stignem napraviti što prije nisam mogla...ići ću u kino,u park,van s frendicama...jedva čekam.Ali,danas sam,eto,doma jer sam se fakat htjela odmoriti.Spavala sam do 9,a spavala bih i duže da me nije probudila Puki (sestra) sa riječima:"Komp je pokvaren!"E,da ste me samo vidjeli kako sam odmah skočila...već duže vrijeme nešto nije bilo u redu s njim,a sada se jednostavno nije htio upaliti,a sve su žice bile uredno prikopčane...i tako sam ja prvo iskopčala komp iz strujr,pa ga ukopčala,pa sam jednu po jednu utičnicu po više puta iskapčala i ukpčala...i,eto,proradio,i to onako,iz čista mira...čudan je ovo kompjuter.lud
Korizma je napokon gotova!!! Bila sam se odrekla čokolade i svega što je sadrži,i danas sam napokon pojela Kit Kat White...mmmmmm....
Ja ne kužim zašto je RTL bio tako glup da makne Simpsone? To je tako dobro i poučno (osim one epizode u kojoj Marge Homeru odreže prst,pa ga on nosi okolo u staklenci...dead).Sad su,umjesto toga,stavili Princa iz Bel Aira,što je na nekoj drugoj televiziji (mislim NOVOJ)bilo prije 2-3 godine...zbilja nisu feeeerrrr !!! no
E,jel volite čitai preko praznika?Ja to obožavam,to me stvarno opušta...sada čitam knjigu Artemis Fowl...evo vam neke knjige koje OBAVEZNO morate pročitati:

1.Harry Potter 1,2,3,4,5,6 (ima li netko tko to nije čitao?)
2.Gospodar prstenova 1,2,3
3.Magika-nadavno sam ju otkrila,i super je (za sad je 2.dio samo na engleskom)
4.Sve,ali stvarno SVE knjige od R.L.Stinea.
5.Tajni vrt-možda ste gledali crtić,prava knjižica za opuštanje
6.Grička vještiva 1,2,3,4,5,6,7-za sve one koji vole povijet i predivan roman u jednom
7.Priča bez kraja-nešto sjajno...yes
8.Gusarice
9.Witch knjige-ne,nisu samo za male djevojčice,jako su poučne
10.Šarlotina mreža-simpatična knjiga koja će vam umanjiti strah od pauka


Eto,to je to,pa ako vam ikad bude dosadno-što je uz blogove nemoguće-posudite jednu,zavallite se u fotelju ili na krevet i uživajte...
I što da vam još kažem?Nemam ništa pametno...za reći osimmah
P.S.Morate,morate,MORATE poslušati pjesmu So Sick of long songs (Neo).
Drugi put P.S. Hvala Petri na komentarima :) napravi i ti blog da ih ja mogu tebi ostavljati.thumbup

Objavljeno u 18:10 • Komentari (34) • Isprintaj#

utorak, 11.04.2006.

Matematika i ostalo

Joj,ljudi,kako sam danas tužnaaa-dobila sam 3 iz matematike,totalno sam se zbunila,napisala sam da je 56 podijeljeno sa 4 14,a onda sam se u rješenju zabunila i slučajno napisala 16 lud...i odu mi dva boda,i to ne zato što nisam znala,nego zato što mi je popustila koncentracije...ma dobro,pisat ću ispravak,upisala je olovkom (hvala,profesorice!),vježbat ću preko praznika i,valjda,ispraviti...nadam se.E,ako se ovako zbunim u Rijeci na drćavnom iz lat. i grč.,stvarno ću se ubiti...i još meni profa kaže "Nema šanse da budeš prva,jer je to neponovljivo..." bang ok,znam da NEĆU BITI PRVA,ali zar nije stvar u tome da profesori ohrabruju svoje učenike? Mene moja samo obeshrabruje...
Inače,sve je ostalo bilo ok...jedva čekam da sutre završi i da počnu preznici (nije da ću se odmarati,moram stvarno učiti za to natjecanje,na bih baš htjela biti zadnja).Ide tko od vas na neko natjecanje?Ako da,onda vjerojatno znate koliko puno znače ovi preznici prije finisha...
Anyway...ljudi,jeste vidjeli da će staviti Harryja Pottera na Uskrs.Kako što ste imali već priliku vidjeti,ja obožavam hp-a,ali KAKO TO MOGU STAVITI NA USKRS?lud Ja sam bila totalno šokirana,nisam mogla vjerovatieek.
Ljudi,Uskrs je kršćanski blagdan...nije u redu da se hp stavlja ne televiziju!namcor
Evo,to je to...nije baš puno,ali moream ić...mah
E da,i hvala vam na komentarima-baš ste super,i ja se trudim sve vas komentirati!Još jednom,h-v-a-l-a!

Objavljeno u 15:55 • Komentari (26) • Isprintaj#

nedjelja, 09.04.2006.

Moj zamišljeni dnevnik!

Napokon! Pisala sam post dva sata.Napravila sam blog o Daisy Andrews,tj.sebi,u Hogwartsu.Moram još raditina njemu,za sada nije ništa posebno,ali mislim da do četvrtka neću naći vremena.
Adresa je avis.blog.hr.Pogledajte,ako vas zanima,i recite što mislite...naravno,aki želite u priču,recite mi...please mah
cerek hrvatska zujo lud njami puknucu smijeh zijev sviđaju mi se jako ovi novi smajlići...al ja bi još!
Danas je bilo svašta...bila sam na vj. za krizmu gdje nam je pater dao 70 pitanja koja će nas pitati neki biskupov izasalnik...strašno,uz sve,sad još i to moram učiti...dobro,nešto i znam,ali ipak je to naporno.Poslije sam sPetrom otišla udućan njenog tate (to vam je dućan zdrave prehrane kada idete od trge prema glavnom kolodvoru,ispred dućana je lutka bake koja sjedi,nije da reklamiram,ali pogledajt ako vas put tamo nanese).Tamo mi je poklonila jednu odličnu mirišljavu svjećicu...poslije smo kupile maslinove grančice i zumbule...
Kasnije sam išla u park.to stalo radim.Stavim slušalice u uši,sjednem ne ljuljačku i onda se znam ljuljati čak i dva sata lud,znam malo sam luda,ali baš je to nekako super,pogotovo otkako su stavili nove ljuljačke...
U parku sam se našla s Lelom i njezinom mlađom sestrom Nikom (baš je slatka,ima4 godine) pa smo se igrale s njom,ljuljale se i šetale...baš je bilo super.
I tako sam se ja lijepo vratila doma,kad ono mama zove da siđemo dolje i pomognemo joj nositi stvari.Dimagoj i ja smo sišli i zatvorili vrata...e,vidite,nismo to tebali napraviti...jer mama nije imala ključeve...a susjede nije bilo kod kuće..."striček" Marijan je krenuo o Utrine do bake da nam ona da ključeve.I tako smo mama,Domagoj i ja lijepo sjedili pola sata u haustoru i gostili se čipsim i mineralnom vodom koje je mma kupila u dućanu...to se samo nama može desiti...
Eto,to bi bilo to.Ajoj,sutra moram na Cvjetnicu,a vidi koliko je sati...moram zezat Ivanu kako je zaspala i nje došla na vjeronauk.Koliko li samo ta cura može spavati?
E,da,hvala vam puno svima na komentarima! mah

Objavljeno u 00:04 • Komentari (15) • Isprintaj#

petak, 07.04.2006.

Lela i dr.

Evo,stavila sam pokraj neke linkove...nadam se da se vlasnici tih blogova neće ljutiti,ali,ljudi,morala sam, imate stvarno odličnr blogove! Recite ako vam smeta i odmah ću maknuti... :)
Danas niš posebno-išli smo u etnografski muzej i tamo crtali cipele...strašno nešto! bang
Moram spomenut svoju frendicu Mirelu (u daljnem tekstu Lela) jer ju,izgleda,još nisam spomenula na blogu...sorry,Lela! kiss
I o čemu da još pišem...ništa,nemam uopće ideju...a baš se vama da čitat ono što pišem...wave laku noć...

Objavljeno u 23:48 • Komentari (15) • Isprintaj#

četvrtak, 06.04.2006.

Lordić Voldić,virtualni ljubimac,blogovi,škola...

Baš sam malo gledala blogove i naišla na jedan stvarno odličan-deathscull.blog.hr.Naravno,već sam od prije znala da postoji mnogo fanova hp-a koji pišu sjane blogove,ali ovaj mi se posebno svidio...ne znam zašto,nije da sam luda za Voldemortom,premda...ALI SNAPEA MRZIM,samo da se zna-prije ga nisam mrzila,čak mi je i bio simpatičan,ali nakon 6.dijela...burninmad.Inače,stvarno mi se sviđa cijela ta ideja s dnevnicima iz Hogwartsa...mislim da ću se i ja pridružiti,ali trenutno nemem baš previše vremena...pokraj sam stavila linkove nekih pa pogledajte,starno su odlični! thumbup

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Voldić
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
grrrrrr.Snapeburninmad

Inače,danas u školi svašta i ništa...latinski-metričke sheme,prijevodi,profa nas,kao obično,jednu sekundu hvali,a drugu viče na nas i govori da se ne želi petljati u naše razmirice s drugim profesorima...poslije shvatimo da se itekako petlja i,nekim čudom,uspjeva sve okrenuti u našu korist...baš se pitam kak će mi bit tri dana na državnom s tom ženom...nadam se,super,ali ako bude loše volje...Hrvatski smo odgovarali pjesmicu,a Ivana,moja naj frendica,se malo zbunila,pa su joj šaptali,pa je Bezjakica (ne,ne šalim se,žena se preziva bezjak) malo naljutila i rekla da je više neće pitsti,pa sam ja glasno pitala zašto,pa se malo okomila na mene itd,itd...dead
Fiziku nas je većina iz testa dobila 5...Petra je bila posebno happy...ej,Petra sorry kaj sam ti ono rekla pod lat.,znaš da sam se samo šalila! :) matka-vježbe za test,tzk-ne pitajte,to mi nikak ne ide,zemlj.-malo je pitao,melo smo učili...bio-kasnila je 10 min,pa smo pričali,pa smo nešto malo radili...informatika-oni koji nemaju ocjenu iz praktičnog su radili,mi ostali smo visili na netu...otkrila sam nove dizajne,pa sam odmah stavila i njega i novi kursor...da li vam se sviđa?yes
I tak mi je prošo dan...dobila sam od Petre cd od US 5,pa sam jako happy...
E,poigrajte se malo s mojim hrčkom thumbup

Objavljeno u 23:17 • Komentari (3) • Isprintaj#

srijeda, 05.04.2006.

Komp popravljen :)

Zadnji post sam bila prisiljena napisati s bratovog kompa.Naravno,on je poludio čim me vidio...
Anyway,komp mi je bio u kvaru-nešto nije valjalo s USB-om,ali sad je sve uredu (i bit će još barem mjesec dana,dok ga puki i ja opet ne sredimo naughty)...
Danas sam nešto bolesna,ništa posebno,samo se osjećam kao da me pogazio omanji svemirski brod...bang
Složit ćete se samnom kada vam kažem da je moj blog doooosadan!!!headbang Probat ću ga učiniti malo zanimljivijim...samo se ne mogu sjetiti kako.Ima tko kakvu ideju?
Sad mi je moj dragi brat rekao da imam 15 godina.Vidi,vidi,valjda sam bila zamrznuta jednu godinu kad sam je propustila...sad ću ja njemu reć da ima 7 godina naughty he ,he!Da moj vlastiti brat ne zna koliko godina imam...dead

Objavljeno u 13:28 • Komentari (12) • Isprintaj#

ponedjeljak, 03.04.2006.

Iskrena sućut,Ante

Jedan moj frend,Ante,inače odličan judaš,jučer je izgubio strica u užasnoj prometnoj nesreći...
Ljudi moji,pa zašto se takve stvari događaju?Što je jadan čovjek bio kriv? Stvarno užasno...
Ante,iskrena sućut!


STRAVIČNA PROMETNA NESREĆA
U subotu deset minuta poslije ponoći u čapljinskom mjestu
Tasovčićima na magistralnoj cesti Mostar - Metković
Pet mrtvih u sudaru

ČAPLJINA - Braća Božo (26) i Marin Salacan (25) iz Opuzena, Damir Žderić (28) i Marijan Popovac (29) iz Ploča te Vladimir Azinović (45) iz Konjica, nastanjen u Čapljini, poginuli su u stravičnoj prometnoj nesreći koja se dogodila u subotu deset minuta poslije ponoći u čapljinskom mjestu Tasovčićima, na magistralnoj cesti Mostar - Metković.

Čuva ga policija
Policija u subotu nije željela službeno potvrditi imena stradalih dok se ne obavi postupak identifikacije, u što se uključilo i veleposlanstvo RH u BiH.
Prva su četvorica bili suputnici u vozilu “audi A8” (DU 478-CT) za čijim je upravljačem bio Antun Katušić (32) iz Dubrovnika. Kako su nam rekli u Kliničkoj bolnici Mostar, on je trenutačno izvan životne opasnosti, no još je pod liječničkom obradom i policijskim nadzorom. Naime, kako kažu očevici, sumnja se da je prouzročio nezapamćenu nesreću.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Policija još utvrđuje činjenice i nema službenih podataka o uzroku tragedije. Prema onom što se vidjelo na mjestu događaja, pretpostavlja se da je vozač Katušić velikom brzinom išao iz smjera Metkovića, ušao u zavoj kod bivše diskoteke 036 te izgubio kontrolu nad vozilom, prešao u trak za vozila iz suprotnog smjera i prepriječio put nesretnom Azinoviću, koji je iz smjera Mostara vozio “passat karavan” (526-J-201). Došlo je do silovita udara u desni bok “audija”, što se čulo i na drugoj obali Neretve. Iako postoje tragovi kočenja “passata”, tragedija se nije mogla izbjeći.

Uz Katušića, jedino je M. Salacan davao znake života, ali je od teških ozljeda preminuo nakon sat i pol u KB Mostar. Inače, M. Salacan je bio pripadnik interventne postrojbe PU dubrovačko-neretvanske županije, a D. Žderić tzv. zrakoplovne policije u Ćilipima.

Uz ključeve, na zadnjem sjedištu “audija” kome se iz još nepoznatih razloga nije otvorio nijedan od šest zračnih jastuka ostala je potvrda o izrečenoj i naplaćenoj mandatnoj kazni od 20 maraka zbog brze vožnje na čapljinskom području. Očevid je obavio dežurni županijski tužitelj Spomenko Jukić.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Lani pet smrti
- U prošloj godini na području cijele Policijske uprave Čapljina u prometnim nesrećama smrtno je stradalo pet osoba, a sada je u samo jednoj prometnoj nesreći živote izgubilo pet mladih ljudi. To je velika tragedija ne samo za grad Čapljinu nego i za cijelu Hercegovinu, a dogodila se baš u vrijeme intenzivne akcije MUP-a HNŽ-a pod nazivom “Ne brže od života”, a kojom želimo te smo u tome i uspjeli smanjiti broj smrtno stradalih - rekao je uz ostalo okupljenim novinarima glasnogovornik MUP-a HNŽ-a Srećko Bošnjak.

Užas...no

Objavljeno u 16:53 • Komentari (2) • Isprintaj#

nedjelja, 02.04.2006.

Ivan Pavao II-zauvijek u našim srcima

Papa Ivan Pavao II ostavio je velik trag u našim životima.Ispunio je naša srca ljubavlju i srećom.Pokušao nam je pokazati put prema Isusu,i u tome je uspio-zahvaljujući njemu naučili smo biti bolji ljudi.Čak i oni koji nisu katolici su razumjeli da je on nešto posebno.I bio je,zaista je bio.
Neka živi u našim srcima sada i zauvijek!
myspace layout



Životopis:
Ivan Pavao II ili građanskim imenom - Karol Jozef Wojtyla rođen je u studenome 1920. godine u napuštenoj austrijskoj vojarni u mjestu Wadowice, 50 kilometara od Krakowa. Otac, poručnik Karol Wojtyla sa suprugom Emilijom izrodio je dva sina. Kada je malom Karolu bilo devet godina umire mu majka, a tri godine kasnije i stariji brat. U osnovnoj školi dobio je nadimak - Lolek. Lolek se već u gimnaziji počinje angažirati u Crkvi - bio je predsjednik mjesnog ogranka katoličke organizacije mladih Marijina legija.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

U to se doba bavio i sportom - skijanjem, klizanjem, planinarenjem i nogometom, gdje je u pravilu bio golman. Od osnovne škole bavio se glumom u raznim kazališnim skupinama. Godine 1938. maturira s odličnim uspjehom nakon čega seli s ocem u Krakow. U to doba dvoumi se između glumačke karijere i studija filozofije s jedne, te svećeničkog poziva s druge strane. Iste godine Lolek se ipak odlučuje za Filozofski fakultet u Krakowu. Zajedno s poznatim poljskim piscem Juliusom Kidrinkim u tom gradu osniva kazalište. Ne zanemaruje ni Crkvu, te uskoro postaje predsjednik podmlatka vjerske organizacije Žive krunice. Kada su 1939. godine Nijemci umarširali u Poljsku Lolek ilegalno nastavlja studij i širi pacifističke ideje, tvrdeći kako se otpor nacistima može i mora pružiti bez oružja. Da bi se prehranio, radi u kamenolomu i tvornici sode. Nakon očeve smrti, sredinom 1942. godine, upisuje se u sjemenište gdje diplomira 1946. godine. Biskup ga zaređuje 1. studenog, nakon čega odlazi u Vatikan na dvogodišnji studij na dominikanskom sveučilištu Angelicum. Doktorira na temu Pitanje vjere kod svetog Ivana od Križa, te se 1948. godine vraća u Poljsku, u selu Negowice, gdje obavlja poslove župnika.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Godinu dana kasnije postaje kapelan krakovske crkve sv. Florijana, a od 1954. na Katoličkom sveučilištu u Lublinu predaje etiku. Krakovski biskup postao je 1959. godine, a pet godina kasnije papa Pavao VI imenovao ga je nadbiskupom. Kardinalski šešir dobiva 1967. kao najmlađi u Zboru kardinala. Kardinalska je konklava Karola Wojtylu izabrala za papu (254 po redu) 16. listopada 1978. godine. Time je postao prvi slavenski papa te prvi papa poljak i nakon 456 godina prvi netalijanski papa. Želeći ipak naglasiti politiku kontinuiteta Karol uzima ime Ivan Pavao II. Novi papa obilato se služi dostignućima suvremenog svijeta - od bankovnog računa do mlaznog aviona. Liberalni ga teolozi ipak drže antimodernistom. Neki od razloga su i to što je svojedobno abortus izjednačio s holokaustom, a u isti koš s najtežim grijesima strpao je predbračni seks, masturbaciju i pijanstvo. Također je žestoki protivnik zaređivanja žena, a o ukidanju celibata ne želi ni čuti. Prije nekoliko godina 160 srednjoeuropskih teologa sročilo je tzv. Kölnsku izjavu, u kojoj ga optužuju za srednjovjekovno i autokratsko ponašanje. U Izjavi se, između ostalog, kaže: Sada ponovo imamo papu čiji je profil pretkoncilski, koji ne poznaje kolegijalnost i pokušava nametnuti svoju osobnu misiju.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Na njega su pokušana i dva atentata. Prvi puta 13. svibnja 1981. godine na trgu sv. Petra u Vatikanu kada ga je teško ranio turski atentator. Drugi atentat pokušan je 12. svibnja 1982. u portuglaskom svetištu Fatima kada je atentator, ultrakonzervativni španjolski svećenik, pokušao bajunetom usmriti papu. Za svog pontifikata posjetio je 129 zemalja svijeta, a čak je tri puta posjetio Hrvatsku. Prilikom prve posjete Hrvatskoj sa zagrebačkog Hipodroma Ivan Pavao II odaslao je poruku mira: Misao s nostalgijom leti u vrijeme kada su u ovim krajevima svi vjernici bili u punom zajedništvu. Vjera mora ponovo postati snaga koja ujedinjuje i daje dobre plodove, poput rijeka koje protječu ovim krajevima. Kao Sava, koja izvire u Sloveniji, protječe vašom domovinom te u Srbiji utječe u Dunav. Te dvije rijeke se susreću, isto kao što su pozvani na susret i narodi koje one povezuju.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Godine 1998. posjetio je Kubu gdje ga je osobno primio komunistički vođa Fidel Castro. Godinu dana kasnije (1999.) posjetio je Rumunjsku i Gruziju postavši tako prvi papa koji je posjetio zemlje u kojima većinu čine pravoslavni vjernici. Bezuspješno je pokušao organizirati posjet Rusiji. U okviru poboljšanja odnosa sa Židovima posjetio je 2000. godine Svetu zemlju te je Vatikan priznao Izrael kao državu.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Preminuo je 2. travnja 2005. godine. Sahranjen je u bazilici sv. Petra u Rimu. Pontifikat Ivana Pavla II bio je najduži u XX. stoljeću.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


KRIST NA ŽALU
Karol Woytila

Krist jednom stade na žalu
tražeć ljude za velika djela
da love srca božanskom Riječi.

O Bože, zar si pozvao mene?
Tvoje usne moje rekoše ime.
Svoju lađu sada ostavljam žalu,
odsad idem kamo šalješ me ti.

Ja sam siromašan čovjek.
Moje blago su predanost Tebi
i srce čisto da idem s Tobom.

O Bože ...

Ti trebaš dlanove moje,
moga srca ražaren plamen
i kaplje znoja, samoću moju.

O Bože ...

Ti i ja krećemo danas
lovit' srca na moru života
a mreža bit će Riječ Božja prava.

O Bože ...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
*slike uglavnom ne prate tekst

Objavljeno u 11:48 • Komentari (1) • Isprintaj#

subota, 01.04.2006.

Josip Bozanić i krizmanici

Prije 2 ili 3 tjedna pater nam je na vjeronauku rekao da ćemo 1.4. ići u Cibonu gdje će biti svi krizmanici grada Zagreba i primiti blagoslov od Josipa Bozanića.No,od tada nam ni on,ni bilo tko,nije ništa rekao.Ipak,Petra i Magy su došle do mene i mi smo krenule.Pridružila nam se Lela,a poslije i Ivana.
Ušle smo u dvoranu i ostale paf!Ondje je bilo ni manje ni više nego 4000 ljudi!
Neću vam opisivati što se sve događalo...samo ću reći da smo slučajno srele i jednog dečka,Robija,koji je išao s nama u razred do 5.razreda,a onda se preselio.Nije se nimalo promijenio,a svi smo bili i veše nego sretni što ga vidimo!Pozdrav,Robi!
Bilo je super,a posebno su nam se svidjele majice s natpisima "Isus je zakon!".Pušten je i govor Ivana Pavla II,koji se nije baš najbolje čuo jer smo svi,naravno,pričali.No,shvatili smo o čemu se radi...uostalom,sutra je godišnjica njegove smrti...
Evo vam nekoliko slika:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Objavljeno u 15:53 • Komentari (2) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...

Zrinka, 16 god, Zagreb, 2.r :)

msn i mail: zri_kavac@hotmail.com

last.fm

deviantart: moonwinds








Kapljice u slapu...

dobro i pozitivno-Jedan predivan,dobar i pozitivan blog koji će vas uvijek uspjeti oraspoložiti.
prudence-Jako dobra, pametna i draga cura s stvarno zrelim razmišljanjima. Tu obavezno kliknuti.
Lana -Jako drago i dobro biće. :D
Matea -Pametna i zrela cura koja NIJE luda, premda živi u Vrapču. Hmda.






My imagination :)

"Sometimes we must get hurt in order to grow,we must fail in order to know.Sometimes our vision clears only after our eyes are washed away with tears."

"Ljudi putuju pa se dive visovima planina, divovskim valovima mora, dugim tokovima rijeka, širokom prostranstvu oceana, i kružnom gibanju zvijezda; a pored sebe prolaze i - ne čude se ničem."
(Sv. Augustin)

"Zbog jedne riječi čovjeka često smatraju mudrim, a zbog jedne riječi često ga smatraju glupim. Uistinu moramo dobro paziti što govorimo."
(Konfucije)

Poslije kiše uvijek dolazi sunce.

"Nisu svi što lutaju izgubljeni."
(J.R.R.Tolkien)

"Budi iskren prema sebi kako ne bi bio lažan prema drugima."
(Shakespeare)

"Sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate."
(Elbert Hubbard)

Kineske izreke:
"Čista savjest ne boji se kucanja noću."
"Čovjek je sretan onoliko koliko je sposoban usrećiti druge."
"Čovjek koji može pobijediti druge - jak je; čovjek koji pobijedi sebe - svemoćan je."
"Čujem i zaboravljam, vidim i pamtim. Radim i razumijem."




Govori uvijek što osjetiš, a čini što misliš. Kad bih znao da te danas posljednji put vidim pospanu, snažno bih te zagrlio i molio se Bogu da mi dozvoli biti tvojim anđelom čuvarom. Kad bih znao da su to posljednje minute što te vidim, rekao bih ti 'ljubim te' i ne bih glupo pretpostavljao da to znaš.
Uvijek ima nekakvo sutra i život nam daje mogučnost učiniti dobro djelo, ali ako se varam i danas je sve što mi ostaje, htio bih ti reći da te veoma ljubim. Sutra nema nitko zagarantirano-niti mladi, niti
stari. Možda danas posljednji put promatraš te koje voliš. Zato nemoj vagati, učini to danas, jer ako se pokaže da sutrašnji dan ne dočekaš,žaliti ces za danom u kojem ti je nedostajalo vrijeme za jedan
osmijeh, za jedan poljubac, da si bio prezauzet da bi im prenio posljednje želje.
Budi stalno blizu tih koje voliš, govori im na glas kako ih trebaš,kako ih ljubiš i budi prema njima dobar; nađi vremena reci im 'žao mi je','oprosti','molim te','hvala' i sve ostale riječi ljubavi koje
poznaješ. Nitko neće pamtiti tvoje skrivene misli. Zato moli Boga za snagu i mudrost da bi ih mogao
izraziti. Pokaži svojim prijateljima i bližnjima kako su ti veoma potrebni.

GABRIEL GARCIA MARQUEZ



'Kao rezultat rata, na prijestolje su zasjele korporacije i slijedit će era korupcije na visokim položajima...sve dok sva bogatstva ne budu u šakama nekolicine, a Republika uništena.'
Abraham Lincoln

'Ropstvo je prvi korak prema civilizaciji. Da bi se razvilo, neophodno je da stvari stoje jako dobro za neke i jako loše za druge, pa da se potom oni kojima je bolje mogu razvijati na štetu ovih drugih.'
Alexander Herzen (1812-1872)

'Razvoj civilizacije i industrije općenito uvijek se pokazao tako aktivnim čimbenikom u razaranju šuma da je sve što se čini za njihovo očuvanje potpuno beznačajno u usporedbi s tim.'
Karl Marx (1818-1883), Das Kapital (1867)

'Svaka proizvedena puška, svaka ispaljena bojeva glava, svaka raketa označava, u konačnom smislu, krađu od onih koji gladuju i ne bivaju nahranjeni, od onih koji se smrzavaju, a ne bivaju odjeveni. Svijet koji proizvodi oružje i koristi ga ne troši samo novac. Troši znoj svojih radnika, genijalnost svojih znanstvenika, nadu svoje djece.'
Dwight D. Eisenhower, (Predsjednik i general s 5 zvjezdica) 16. travanj 1953.

'Pljačkati, klati, krasti - te stvari krivo nazivaju carstvom, a tamo gdje naprave pustoš, nazovu to mirom.'
Tacit, rimski povjesničar

'Nacija koja uništava tlo, uništava samu sebe.'
Franklin D. Roosevelt (1882-1945)

'Jedna od nevjerojatnih stvari vezanih uz ljudska djela jest to da nezamislivo postane zamislivo.'
Salman (Salomon) Rushdie (1948)

'Na području života, čovjek ne izmišlja ništa novo; ali na području smrti nadmašuje Prirodu samu, kemijom i strojevima proizvodi pokolj kuge, pošasti i gladi.'
George Bernard Shaw (1856-1950)

'Mislite o Zemlji kao o živućem organizmu kojega napadaju milijarde bakterija, čiji se broj udvostručuje svakih četrdeset godina. Ili će umrijeti organizam-domaćin, ili paraziti - ili oboje.'
Gore Vidal

'Nakon što iscrpite sve što postoji u politici, poslu, razonodi i tako dalje - nakon što shvatite da ništa od toga ne može zadovoljiti onu konačnu potrebu - što ostaje? Ostaje Priroda.'
Walt Whitman (1819-1892)


Kako možete kupiti ili prodati nebo, toplinu zemlje? Ta ideja nam je strana. Ako mi ne posjedujemo svježinu zraka i bistrinu vode, kako vi to možete kupiti?
Svaki dio te zemlje svet je za moj narod. Svaka sjajna borova iglica, svaka pješčana obala, svaka magla u tamnoj šumi, svaki kukac, sveti su u pamćenju i iskustvu moga naroda. Sokovi koji kolaju kroz drveće nose sjećanje na crvenoga čovjeka.(...)
(...)Ali u vašoj propasti svijetlit ćete sjajno, potpaljeni snagom Boga koji vas je donio na tu zemlju i za neku posebnu svrhu dao vam vlast nad njome kao i nad crvenim čovjekom. Sudbina je misterija za nas jer mi ne znamo kad će svi bizoni biti poklani i divlji konji prirpitomljeni, tajni kutovi šume teški zbog mirisa mnogih ljudi i pogled na zrele brežuljke zamrljan brbljajućom žicom. Gdje je guštara? Otišla je. Gdje je orao? Otišao je. To je konac življenja i početak borbe za preživljavanje.




Zašto je pile prešlo cestu?
Charles Darwin:"To je bio logičan korak nakon silaska s drveta."
Sigmind Freud:"Sama činjenica da vas uopće zanima zašto je pile prešlo cestu otkriva vašu seksualnu nesigurnost."
Macchiavelli:"Bitno je da je pile prešlo cestu i to opravdava svaki motiv koji je ono moglo imati."
Ernest Hemingway:" Da umre... Na kiši... Samo..."
Martin Luther King:"Imam viziju svijeta u kojemu će svi pilići biti slobodni da prelaze cestu, a da se
pritom njihovi motivi ne dovode u pitanje. "
Bill Clinton:"Ja nisam imao nikakvu nemoralnu vezu s tim piletom"
Salvador Dali:"Riba."
Učiteljica:"Da dođe na drugu stranu."-pa normalno
Dino Rađa:"Ne dajem intervjue i nemojte me slikati."
Arnold Schwarzeneger:"He'll be back!"