DESIGNS BY: SLUSH_DUCK

20.10.2006., petak

flues, by blues, rock, by sock...... =)

jej, pisali smo test iz biologije ..hhehehehnisam imala pojma..ali penny uvijek sve znasmijeh....hehheheh......sorrynaughtynutsmijehyesyesrolleyesyesyes.....hehheheh...moje izražavanje...smajlićima.....pod tjelesnim sam učila povijest......i iz povijesti dobila tri petice...sad ovo zvuči kao da se hvalim...jej....znate ja sam "savršena, najbolja, najpametnija "....hehehehh.......ili ono suprotno..........uglavnom treću peticu sam dobila na kraju sata kad smo se mi već spremili...i na učiteljićinom stolu je bila slika i niko nije znal kaj prikazuje..., a učiteljica veli da je to nekaj kaj je prokopano 1914.....i ja velim Sueski kanal...i dobim pet.......mogla bih već polako početi i učiti za natjecanje......od petog razreda želim postati profesor povijesti, a ni neznam kak se povijest piše...povjest ili povijest...hehhehh.....ili pak šrink...neznam ili šrink, ili neki filozof, ii, prof.pov......ili ...wow imam ambicija, hehehehe.........danas imam engliš.....i trebala bih imati crveni križ, ali neću ići jer niko nebude išel......od onih koje znam......wow , baš sam uzoran učenik.....ok....SVEĆANO OBEĆAJEM DA ĆU SE POČETI UČITI......aha....ok, idem sad...bok !!!mahmahmahkiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors