Ljeto nam se vratilo.... - *r0đEnA dA bUdEm pRvA * - Blog.hr

da/ne?

By:
Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


subota, 05.07.2008.

Ljeto nam se vratilo....

Prekrasne moje dame (hm, da, prilično sam uvjerena da su moji blog-frendovi ustvari sve blog.frendice...i neka, volim vas )
Nije me dugo bilo.
Svašta se izdogađalo.
Još jedna akademska godina je daleko iza nas. Konačno sam i to dočekala. Sve mi se činilo nekako sporo i nevjerojatno nemoguće izdržljivo, ali hvala nebesima..... o tome sada možemo samo pričat.
Položila sam i vozački. Jesam jesam xD sad sam pravi mali Šumaher :)))))

Zadnjih 10ak dana razmišljam o svim prošlim ljetima mog (malog) života.
Odrasla u svom malom mistu. Smjestio mi se u srce.. Tamo sam doživjela najbolje dane...
Bila sam uvijek najmlađa u ekipi, i zato su me, htjeli to ili ne, tetošili i pazili.
Sjećam se svih noći kada smo ko djeca igrali skrivača pokušavajući se "spasiti" sa svim mogućim finticama - mjenjanje odjeće da nas dežurni brojač ne prepozna, tajni dogovori i šifre.....
Sjećam se svih noći kada smo počeli izlaziti.... noći kada smo se vraćali u cik zore, ulazeći u kuće kroz prozor.
Svih noći kada smo se držali ispod ruke jer od alkoholnog vrenja u svojim organizmima nismo mogli stajati.....
Sjetila sam se svih *njih*
Gdje smo sad?
našli smo svoje "bolje" polovice... Oni su se razbježali po obali (ipak sam ja ta koja je dolazila... oni su me čekali) i sva ta ekipa koja je godinama sa mnom rasla, sazrijevala, upoznavala život i suočavala se sa svim gadostima....... nje više nema.
ili bar - velike većine nema.....
Svake sam godine, po završetku škole, sljedeći dan bila u Dalmaciji... ove godine, prvi put, ne.
I nije mi neki bed. Jedino kad se sjetim svega toga........
Ali .. tko zna... možda se baš vrate...
Možda baš jedne noći budemo opet svi na okupu.... svi- ona djeca, bez cura i dečki sa strane... samo ona djeca koja su se voljela družiti.....

pakiram svoje kofere.... i s nadom odlazim... tamo gdje je dom

***
neću Vas zaboraviti....



| Komentiraj (9) | Print. | ° |

<< Arhiva >>