it´s getting hot in here ... - *r0đEnA dA bUdEm pRvA * - Blog.hr

da/ne?

By:
Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


četvrtak, 29.05.2008.

it´s getting hot in here ...

Vruće je.
Prevruće.
Ne volim to.
Ljudi se znoje ko svinje (neee, di bi rekla- "znojim se ko svinja" ma kakvi, ja sam dama :P ), u zatvorenim prostorijama se osjeti vonj (i ljudi koji se ne peru- pa dajte moliiiim vaaaasss)
Jednom rječju : katastrašno !!!

* * *

Izvukla sam jučer svoje fancy japankice.
Ovako ide naša priča;
moje oko ih je snimilo i pod svaku cijenu ih je željelo imati. Kupila ih i pri prvoj šetnji pukla peta. Popravili smo i to. Nakon prvog razuzdanog izlaska s jedne je otpao dio sa školjkicama. Nisam mogla gledat tu nesimetričnost pa sam taj dio iščupala i s druge. I to je bilo prilično teško. Sad izgledaju poprilično jadno. Al svejedno.... žurilo mi se ;))))

Dakle, bivše fancy japankice , naochalice, torbica i idemo
Guza lijevo desno.... au, noga mi se iskrene
(pomislih kako mi samo fali da nešto polomim, tad stvarnoo....)
Osjetila sam kako me žuljaju
Nisam odustala
Pomislila sam na reportažu u exkluzivu "japanke uzrokuju rak" i u tom trenutku ih poželila skinuti i bacit starčiću u facu koji je bacio namig u svojim potrošenim kolima vjerojatno misleći kako se djevojčice pale na to
Fuj
Nisam odustala
Hodala sam i dalje
Hrvatski top model je nula prema tom hodu
Hopa cupa, dižem noge, savijam ih u koljenima, pravi hod po pisti
...
u biti je smješno što je "put" trajao ravnih 10 minuta i to sve u krugu od 50 metara...

blahh..želim pošteni odmor. točka.



| Komentiraj (15) | Print. | ° |

<< Arhiva >>