nedjelja, 02.08.2009.

Think of me long enough to make a memory!

Tvoja Staza

" Čuj, kad ti je jako teško, kad te nešto strašno muči,
i kad ti je stvarno tijesno na ulici i u kući,
daj, odmahni lijevom rukom,
daj, odmahni desnom rukom
i odlučno, čvrsto kreni za nečujnim nekim zvukom.

Kreni stazom koje nema.

To će biti tvoja staza.
Tko zna što ti sutra sprema taj tvoj put bez putokaza,
al znaš: to je tvoja cesta što nekamo ipak vodi
i da na njoj nema mjesta za drugoga.

Zato brodi!

Ako ipak nekad negdje na lud kamen zakoračiš,
pa kad glavom o tlo tresneš, nemoj zato da se smračiš,
već, molim te, junak budi k'o da ništa bilo nije
pa nastavi svojom cestom još oštrije nego prije.

A kad ti je zbilja dobro, kad pomisliš da si snažan,
smiri malo svoju snagu, i nemoj se pravit važan.
I nastavi svojom cestom, niti lijevo, niti desno.
Po širokom hodaj usko, a napni se kad je tijesno.

I jednog ćeš dana stići na kraj samog tvoga puta.
Tog ćeš časa možda biti bez cipela i kaputa,
al ćeš znati što si, tko si, i koliko zbilja vrijediš.

Da si Netko samo zato, što jedino put svoj slijediš. "


Image Hosted by ImageShack.us



U četvrtak sam bila s mamom u jednoj stomatološkoj radionici. Išla sam čistiti. Inače smo jako dobri s tom zubaricom, pa smo mama i ja pohitale u pomoć u vezi čišćenja..:) I tako sam ondje provela par sati..razgledala sve i svašta. Ima mnogo stvari. Zanimljivih, naravno..:) Pa tako sam našla i ovaj sastavak. Pročitala, svidio mi se i zapisala..:) Neki su možda od vas već pročitali to negdje.:) No, ja sam tada prvi put pročitala i oduševila se. Zato što se proznalazim u tim riječima. I sviđa mi se što je puno optimizma. A ja sam u zadnje vrijeme pravo optimistična. :)
Prošli post više nisam mogla gledati, a bilo je i vrijeme da napišem nešto novo jer sam blog užasno zapostavila. A i ne komentiram vam svima baš često. Zato, oprostite..neće se ponoviti. :) Nema više pesimizma kod mene kao prije nekih tjedan, dva..sada sve ono što sam pisala u prošlom postu više nije istina. :) I jako mi je drago što se sve lijepo popravilo. Naravno, i vaši komentari su također utjecali na moj oporavak..=) Zato, veliko vam hvala..<3

Prije nekoliko tjedana sam istinski zavoljela jednu posebnu osobu. *Exodus* Neki je možda čitaju..ako da:) Sigurno znate i zašto sam ju zavoljela. Stvarno..neke osobe se teško pronalaze. Ali ipak mi je drago što znam da dobrih, iskrenih, divnih, pametnih, dragih osoba ima. Ima ih mnogo..samo ih treba pronaći. I biti sretan..cijeniti to blago koje dobiješ. Jer..blaga nisu sva ista. :) Exodus..još ti se jednom iskreno zahvaljujem na svemu. Hvala ti što si došla u moj život kad si mi bila najpotrebnija. Hvala ti što si me svaki dan znala nasmijati..:) Hvala ti što voliš sve što volim ja. Hvala ti što uvijek izgovaraš divne riječi koje me natjeraju na plač. Hvala ti što si posebna.:)
Sanjam o danu kad ću te napokon upoznati i pogledati ti u oči..:) I reći ti sve ovo što ti sada govorim u lice..:) Uživo. A znam da će taj dan uskoro doći..;) Volim te i hvala ti što postojiš.

Image Hosted by ImageShack.us



Moram spomenuti to da sam se sinoć divno provela u društvu mojih naj prijateljica. Tina, Kristina i Andrea..:) Isto vam mnogo hvala što ste mi uljepšali večer. Bilo je predivno. Smijati se, razgovarati, šaliti se s Vama..drage moje..:) jednostavno savršeni trenutci su ti koje provodim s Vama. :) Volim vas, grlim vas i ljubim vas..:) <3

Budi moje srce, bunar ljubavi
Ploveći slobodno viskogo gore


Okružena sam mnogim putovima. Mnogim stazama. Ali, ja biram stazu koje nema. Koja ne postoji na ovom svijetu..Staza koje nema nalazi se u mom svijetu..Svijetu mašte..:) (Svi već dobro poznajete moj savršeni svijet) =D

*skakuće po stazi koja vodi u njen Svijet mašte*

Betty Blue mah


09:32 | Komentari (63) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.