petak, 17.04.2009.

Beautiful day is today.

Danas je bio divan dan, ako izuzmemo jutarnju kišu koja je napravila blato.
No bila je baš osvježavajuća i mogao se osjetiti svež zrak u plućima.
Dan je bio lijep zahvaljujući mojim dvjema prijateljicama. Išle smo na natjecanje iz vjeronaukasmijeh i bile zadnje. Par trenutaka smo bile baš ono razočarane, al poslje je bilo sve dobro i niko više nije mislio na taj poraz..hh
Smijale smo se, izvodile gluposti i bilo nas je briga šta drugi misle o našem glasnom smijehu iz kojeg je prštalo zadovoljstvo..
Jedna osoba je još nedostajala da dan bude potpuno savršen..no svejedno je bilo odlično!
Eh, da..moram reći vam da sam jako sretna ovih dana. I jakooo zadovoljna.
Moram reći da volim promatrati ljude. Dok sam danas čekala svoje da izađu iz Lidla ja sam lijepo sjedila u autu i promatrala..inače ne volim gužve u velikim trgovinama..I'm so nervous then!
I tako sam ja promatrala ljude oko sebe, gledala kakva auta imaju..hh, ma šaaalim se.
Razmišljala sam o tom kakav oni život imaju, jesu sretni..žive li burno ili imaju lagodan život kao ja. Hehe!
Sve mene to zanima. yes I da, oboooožavam promatrati nebo kad se vozim. Lijepo kako putuje sa mnom..divni oblaci..i sunce..Just gorgeous!
Nekako sam imala želju javiti vam se..navala pisanja postova je krenula.! smijeh
See you! Moram ić vidjet ko prolazi u HTZ! Favorit mi je Zoran! yessretan


Djelo moje najdraže prijateljice! Vidite sad šta se može uslikat na selu..XD

Image Hosted by ImageShack.us




23:00 | Komentari (36) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.