srijeda, 08.04.2009.

Čak ni lijepo vrijeme mi ne može popravit raspoloženje..

Osjećam se previše umorno i nezadovoljno.
Ovih dana ništa ne učim i nakupila sam dobru vrpu loših ocjena.
Da me bar nije briga za ocjene kao neke ljude koje znam. Ali mene je za sve briga. Brinem se za sve pa čak i za stvari koje nemaju veze sa mnom i mojim životom.
Moj slatki, lijepi, najumiljatiji mačak je danas stradao. Ne znam dal ga je lupio auto il su ga napale druge mačke, al ipak mislim da je ovo drugo. Neće da jede i sva se rasplačem kad me pogleda onim svojim zelenim očima..onako tužno i bolno..i osjećam se grozno što mu ne mogu nikako pomoći. tuzan
Svakim danom me prati misao o upisima. I ja polagano stvarno postajem iscrpljena razmišljanjem o tim stvarima. Zašto nisam sedmi razred da mogu još uživati?? Bojim se najgorega...da mi se odabrana škola neće svidjeti. Ostala su još samo dva i pol mjeseca, a ja i dalje nemam pojma.
Počela sam psovati, ali ne velike psovke..nekad mi izleti pokoja..i to mi se ne sviđa..kukavica sam, psujem na engleskom jeziku, a ne hrvatskom. Inače nisam tip koji voli psovke..i prostačke riječi, ali zar ja postajem takva?? Ako da, stvarno mi se ne sviđa ta navala promjene kod mene.
Nisam bila na Nightwishu. Kad sam u petak došla kući iz škole i pogledala na youtubu snimke s koncerta plakala sam..bila sam užasno razočarana u sebe. Nisam se trudila otići ili bar postići nešto u vezi toga..i onda plačem..koja glupača.

Možda se uspijem odmoriti sad preko praznika, ali mislim da neću bit posve odmorena.
Ipak je to dosta dana za odmor, ali ne znam kako ću ih iskoristiti..nadam se da ću na najbolji način..da poradim na sebi, porazgovaram sa sobom i onda nastavim dalje.
Inače, mislim još uvijek da sam dobra osoba. To dokazuju i moji prijatelji. Ne prigovaraju mi..sretan A ja ću se potruditi da takva i ostanem. Neka uživaju u mom društvu kao što i ja uživam u njihovom.

Nadam se boljem..i vjerujem u bolje..
Nada ipak umire posljednja.

Image Hosted by ImageShack.us


19:22 | Komentari (29) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.