petak, 14.11.2008.

The Phantom Of The Opera

Da! Četiri puta sam odgledala taj veličanstveni film koji me osvojio..Jednostavno sam se zaljubila u tu priču..
U tih čudesnih 2 sata i 10 min..Opera, glazba..predivne riječi..emocije, strah, mržnja, ljubav..i naravno glas!
Onaj tko je gledao film sve ovo što sam nabrojala mu je već sigurno poznato..!
Pustila sam danas prijateljici..Valentini da ga gleda..bila je oduševljena..rekla je da nije pogledala bolji film i da joj je postao jedan od najdražih. Predivno je to..sretan

Nighttime sharpens, heightens each sensation
Darkness wakes and stirs imagination
Silently the senses abandon their defenses
Helpless to resist the notes I write...
For I compose the music of the night


Zanimljivo je to što ta glazba uđe u mene te stalno pjevušim..toliko me privuklo..stvarno sam se zaljubilasmijeh
A Fantom je zgodan..no nemojte me krivo protumačiti! Privukla me glazba i predivni vokali..

Ako ste pogledali film, znate sve!sretan

Close your Eyes –
For your eyes will only tell the truth
And the truth isn’t what you want to see
In the dark it is easy to pretend
That the truth is what it ought to be.


Point Of No Return


Kada gledaš dvd i imaš 5.1 zvuk normalno da je booolje!

A sada da malo skrenem pažnju s Fantomove opere!
U zadnjih par dana život mi ide sasvim u redu..ne kažem da nije i prije išao, ali ovih dana sam jako sretna..
Dobro ne baš prejako, ali prilično jesam. I to je u redu!
Nisam često na računalu i mogu reći da se osjećam bolje. Vrat me više ne boli toliko..sretan
Eh, da! Sad se sjetih..Dobila sam još jednog kućnog ljubimca..malu mačku..iii premedena je..cerek
Tigrasta, debela..hihi..samo što stalno gleda u kanarinca..(Kiću) pa se bojim da ne završi tragično moj ptić..no neće..ne smije!
Dugo se nisam javljala jer nisam imala vremena, a nisam imala niti inspiracije..
Samu sebe iznenađujem..najbolje sam napisala sastavak iz školske zadaće..nije da se hvalim..ali ne mogu niti sama vjerovatisretan
Sad znam da se sve može kad se hoće..yes
Čovjek nije stvoren za poraze!

Pozdrav








21:07 | Komentari (26) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.