petak, 31.10.2008.

Danas sam ljuta..
Kad sam se jutros probudila oko 05:45 osjećala sam slabinu..
Bilo mi je mučno..
Odlučila sam ostati kod kuće i ne ić u školu.
Ništa mi se neda..
Neda mi se pisat ovaj post, al ipak oću..
Neda mi se slušat glazba..
Neda mi se jesti..
Sve mi se gadi..
Danas nisam kročila iz kuće..
Sutra su Svi Sveti..blagdan..
A ja ću biti nadurena..
Neda mi se učit..
Neda mi se čitat..
Tata mi govori da se ne gibam..
Da sam stalno u kući..
I da će mi zabranit sjedit stalno za mojim blagom..
Jedan čovjek je rekao da su mladi tupasti zato što koriste računala..
Ja znam da nisu.
Dan prekratko traje..
A noć je duga..
Nema kišecry
Vrijeme je čudno.
Ne pjevam..
Ne zavijam..
Upravo je došao i rekao ovo:

"Ines, ti i ja moramo se nešto dogovorit.
Ne možeš cijeli dan sjedit za tim vragom..
Odkad smo mi ošli ti si još na kompjutoru..
Nije ti dobro od tog..
Malo prošeći, razgibaj se..
Neću dopustit da mi se razboliš.."


kraj.

Čujemo se za nekih tjedan dana..
I miss you!


17:01 | Komentari (19) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.