petak, 24.10.2008.

Zar bajka zaista postaje stvarnost??

Evo razna ubojstva su se dogodila ovaj tjedan..u našoj metropoli..
Kako sam pisala u postu No Return da su ljudi okrutni i da šalju ovaj svijet u potpuno ništavilo..sami..
Ubojstava je sve više i kreću se prema nama..
Uvijek smo čitali i slušali na vijestima kako se zločini događaju u drugim državama i jednostavno smo bili zadovoljni što takvih događaja nema kod nas..ali..stiglo je..
Svakim danom se zločini povećavaju..grozno..
Više nisi siguran nigdje..kuda god kreneš moraš paziti da te slučajno neće tko pretući ili staviti bombu pod automobil..ili da te možda mafija ne napadne..
Ne znam..sve se širi..zlo se širi..ovi naši političari pokušavaju nešto učiniti, ali ja jednostavno vidim da se i oni boje..
Boje se manijaka koji lutaju Zagrebačkim ulicama. Rekli su da će sada u ulicama biti mnogo policajaca koji će nadzirati prostor..ali to po meni ne vrijedi..policajci možda jesu ljudi koji se bave time da štite ljude, ali način na koji rade..jednostavno nije u redu..Gdje su bili kad su napali Luku Ritza? Gdje su bili kad su ubili onu curu..a sada i ovoga Ivu Pukanića..možda nisu mogli biti na istom mjestu u pravo vrijeme, ali policajaca treba biti svugdje ako žele spriječiti još jedan zločin..Država je shrvana..nisu se nadali da će to stvarno doći i do nas..
Jako me pogodilo to kada su onih četvero manijaka pretukli Luku Ritza..kažu da su ga napali iz čiste dosade..primjer poremećenih ljudi..Meni je dosadno ajmo mlatit i ubijat ljude okolo..stvarno žalosno..
I sad kao kažu da će im smanjiti kaznu jer su maloljetni..ma ja bih im doživotnu dala..dao Bog da krepali i istrunuli u zatvoru..puj..tako bih dala svima koji god počine neki zločin..
Kako mi je žao toga dečka..cry
Nemogu vjerovati..
Samo ću reci Luka Ritz R.I.P.tuzan

Čudovišta su se počela rađati..
Čopori će nastati..
Samo ne znam kako ćemo se obraniti kad se sjure na ovu mali državicu koja će propasti čovjekovom krivnjom..
No znamo ipak da na svijetu ima onih koji će se boriti da se zločini smanje..i nastojati će u tome..ja znam da hoće..
Budimo hrabri! Doći će njima kraj..


22:08 | Komentari (32) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.