četvrtak, 09.10.2008.

Once I Had A Dream And This Is It!

Moj san je otići na njihov koncert!
Ispuniti se neće..
Ako se ispuni..mislim da ću biti najsretnija osoba na svijetu..
Skakat ću, vrištat ću, urlat ću i bit će me briga hoće li netko govorit kako nisam normalna..
Oni neće znati zašto urlam, ali ja hoću...ja ću jako dobro znati!
Možda sam dosadna jer stalno pričam o njima..ali nemogu si pomoći..
End Of An Era je nešto savršeno..nešto što želim doživjeti..nešto što ću pamtiti cijeli život..
Nešto što će uroniti u moj um, tako duboko, da nikada neće isplivati na površinu!
Ali hoću li ikada osjetiti tako nešto..hoću li?
Teško je pretpostavljati..jer se stvari događaju ne nadano..ali uvijek je dopušteno misliti o tome..uvijek mogu sanjati!
Slušam njen glas..njen glas..glas koji me uspavljuje..koji je nježan..Ona tako lijepo pjeva..Zašto je morala otići?
Zašto se dogodilo ono što se nije trebalo dogoditi?
Uvijek mora postojati zašto..ali odgovor na zašto rijetko kad dobijem...često je to samo zato


Tell me why?
Why must I bear this cross
So heavy for my soul?
Please hold me in your love

Slušam kako pjeva ove stihove..s kolikom ljubavlju ih izgovara?!
Obožavam ju!
Obožavam njih!
I obožavam njega!
Njega koji je napisao te stihove, koji je stvorio tu predivnu glazbu u kojoj se ja prepoznajem..
U kojoj se prepoznajem kao nitko!
Mogla bih plakati..ali neću..hrabra ću bit!
Želim dotaknuti ovo..jako želim..ajoj baš želim!
Volim nebo i sunce..

I wish for this night-time
to last for a lifetime
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh how I wish to go down with the sun
Sleeping
Weeping
With you

Image Hosted by ImageShack.us


Mnogo me ljudi nije pravo upoznalo..čudno..tko zna? Možda ni samu sebe još ne poznajem!
Dokaz je to..kada pročitaju post koji sam napisala..uvijek pitaju: "Zar si stvarno to ti napisala?"
A ja s razočaranjem odgovorim Da!
Izvana jedno..iznutra drugo..

Imati san je nešto prelijepo..ali imati ispunjenje tog sna je daleko..
Ali uvijek postoji Ali..u dobrom i u lošem smislu..

Every day I dream of sunlight in my dark room
I want to find a reason why
Justify my reason to stay alive
Within this pain
Tell me why?

Image Hosted by ImageShack.us



21:28 | Komentari (25) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.