petak, 03.10.2008.

Da, ne vrijedi se zamarat!

Some kind of stranger come inside

Volim gledat u mjesec..i volim razmisljat o njemu..i volim razmisljat o nečemu drugom gledajuć u njega...
On inspirira!
Zvijezde inspiriraju isto..o itekako!
Al stvarno ima lijepih stvari..al te su stvari daleko..one nam pružaju sreću..
Zelis ih dotaknut, al ne mozes..mozes ih promatrat samo gledajuć u njih, a ne da ih osjetis u svojim rukama..osjetis kako njihova svijetlost zraci..!


Bitno je očima nevidljivo..

Volim utonuti u san zajedno s nekom divnom pjesmom..s pjesmom koja je najdrugačija od svih drugih pjesama..al opet je slična..slična je jer je to samo jedna pjesma od mnogih s kojima volim sanjarit..
Obozavam kad napola spavam, a opet čujem taj predivan zvuk, taj glas...te note...predivno!
Ponekad kad sam tuzna..zna koja suza past...no to je sasvim normalno, al bojim se da mi se to sve češće dogadja..


Tajanstvena je zemlja suza...

Ponekad stvarno znam biti usamljena..i tuzna..
No znam da to svakom dodje..al opet poznam mnogo ljudi koji su svaki dan sretni..zrače osmjehom..to je lijepo!
Ponekad im zavidim..ali samo zbog toga..
Zasto se ja nemogu tako smijati?
Mogu, ali to će biti samo gluma..


Čovjek je usamljen i među ljudima...

Jučer sam bila u jednom trgovačkom centru..stvarno je bilo mnogo ljudi..bila je gužva!
Šetajući kroz centar i razgledavajući sto sve ima..!!
I onda si mislim koliko nepotrebnih stvari ima..bez kojih se moze zivjeti..
al ljudi vise nisu svjesni..razvijaju tehnologiju iz dana u dan..i te se stvari svakim danom jos vise usavrsavaju..
Neke stvari jesu potrebne za zivot..al bojim se da ima vise onih koje su nepotrebne..

Gledam te ljude..kako se dive..kako gledaju u izloge..skoro da im oči ne ispadnu!
satovi, narukvice, prstenje..otiđoh da pogledam..i jednostavno sam se zgrozila..kolike cijene??
Takve su stvari bas za one ljude koji ne znaju sta ce s novcem..koji ga imaju na pretek..


A najbolje mi je to sto kad bude neka rasprodaja svi lete odmah kupit..da slučajno ne bi ostali bez te vrijedne stvari..za kojom pate..
I sad gledam ja trgovine s robom..pise snizenje..i bas me zanimalo kakvo je to snizenje..
kad sam pogledala skoro da nisam u nesvijest pala..800 kn hlače, a prijašnja cijena je bila 1220..grozno
no ne zelim vise o tom..
a jos samo nesto..heh
Mrzim kad se neke osobe hvale sto su recimo kupile hlače od 400 kn..meni je bolje kupiti vise stvari za manje novca..no briga me..


Govor je izvor svih nesporazuma..

Ja sam sad malo skrenula s teme..no nema veze..post je ionako sav neki čudan..stoga nemojte da vas to zbuni ;-)


Tell me why?
Why must I bear this cross
So heavy for my soul?
Please hold me in your love



Image Hosted by ImageShack.us


22:51 | Komentari (36) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.