Nikud_nikam

22.02.2007., četvrtak

Nogomet i ostalo

Opet na meni neki nepoznat nacin primam zvuk RKC-a (radio Koprivnica) koji se cuje i dok je comp ugasen... namcor, neznam kaj je to, ali me brine lagano.
E da, kaj se tice nogometa, ovaj vikend igraju Dinamo i Hajduk, to bi trebal biti kao neki derbi, ali teško da bude kad od 22 igraca koja igraju 4 nekaj vrijede (Corluka, Modric, Eduardo i Rukavina). Ostali su ok, ne mislim pljuvat po njima, ali nisu neke klase. Uz to kaj manjka kvalitete jos bude i 50 i više prekršaja i ode sve u ...! Vec vidim, bar dva masovna naguravanja i minimalno jedan crveni (ako sudac ne zaboravi kartone ko onaj prije) bang. Normalno i navijaci ce uljepšat taj događaj i sigurno bude razbijanja i tucnjave.
I sad za kraj pitam se ja koji normalan navijac nebi obozaval takve utakmice i dolazil gledat takav nogomet?!

- 22:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

21.02.2007., srijeda

Ništ

A kaj reci danas? Nist se nije događalo, malo smo snimali po skoli dok smo imali slobodan sat ... uskoro ce biti novih filmica, sad imamo dosta materijala. smijeh
HAHA! Boki amateru, na manageru te roknem 6:1 i to s rezervama, sramota ...
- 19:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.02.2007., utorak

... dobro je

Došla je gripa k nama, profe su bolesni i danas nismo imali 2 sata, jucer isto 2, a sutra nemamo 1 ... thumbup onak, da je bar tak cesce, bilo bi super. Btw, uskoro uploadam slike da nebu ovak bezveze blog.
- 21:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

19.02.2007., ponedjeljak

PROBA

Nešt sam slagal po HTML-u i skrumpal ovu kombinaciju.
- 21:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je tu bezveze i nema nikakvu svrhu. Nastao je reda radi, ni sam neznam zakaj ...

headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang



Linkovi

O meni:

Ime : Tihomir

Nick : Tićo, Tička, Tihač, Frozen, Trele, Hojka ...

Datum rođenja: 01.08.1989.

headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang




Moj pes