23.03.2016., srijeda

Ispravak krivog navoda..

neki ovdi blogeri (necemo ih imenovat) govoru da san vrag...



e pa nisan!

ka suvo zlato san, vridno radin (triba one pare zaradit ca su mestri odnili za popravak raznih kucnih makina)...

a i iskrena san, eto priznajen dodjem vas cirnit kad uvatin vrimena...istina to je ritko.... al ca mogu...

i dobra san...
i postena san..
i ....

hahaha.... ka da radin u reklamnoj agenciji....
reka bi moj caca "samohvala ne valja"... zato "delete" ovo gore

p.s. imala van se potribu javit, a inspiracije nima... zato je ovi post... eto taki kakva je ;-))


- 17:49 - Komentari (71) - Isprintaj - #

07.03.2016., ponedjeljak

jel ja?

da ne mislin??? na svoja tri musketira??? cccc.....

iman samo mali problen... nima slike... pa sad ja sve nesto mislin kako ta moja tri musketira izgledaju...

ovako?



ili ovako?



a mozda...



za moje musketire @domenica ...@el-a.... i @mekonica :-)))
(slozeno abecednin redom) ... ;-)))







- 20:19 - Komentari (39) - Isprintaj - #