31.10.2015., subota

Za noc spremna

malo svitla...


lipo san se paricala..


hmmm... koji model odabrat?


... ako cujete nocas smih ... kucanje...mozda van ova vjestica puse za vraton :-)))


EDIT za Zlatnu - vidi ca se dogodi kad letis na turbo metli


EDIT za SOS & White - skola letenja na metli











- 18:47 - Komentari (44) - Isprintaj - #

Zzzzz..

svi otisli lec




- 00:07 - Komentari (34) - Isprintaj - #

30.10.2015., petak

evo :-)

T K O
S E
I G R A
T A J
J E
M L A D


Marionetta & ja

.. a ima nas jos :-)
- 19:23 - Komentari (39) - Isprintaj - #

jel i vama dosadno?




hocemo se igrati vjesala?

_ _ _ _ M
S _
_ _ _ A _ _




Oznake: dosada


- 18:11 - Komentari (19) - Isprintaj - #

25.10.2015., nedjelja

Ka da ga i ja ne mogu imat ...

Kupit cu si top
kad tad, kad tad
i onda bit ce moj
kad tad, kad tad

Za dan dva, mozda tri
mozda pet, mozda sto
ne znam broj
ali znam da bit ce moj


Bijelo dugme (modificirano) ;-))




- 18:12 - Komentari (49) - Isprintaj - #

17.10.2015., subota

slikovnica

za put spremna

jahta ceka..

marionetta.... koju cemo? ovu...

ili ovu?

i ludovanje moze poceti ;-))





- 11:20 - Komentari (53) - Isprintaj - #

11.10.2015., nedjelja

eto pice (s kvacicon) na moj racun ;-)

Zuti tisak, ima za procitat
Tigi blogon krenila se skitat

Svakon ona ispravlja becarac
Pola bloga uvatia zmarac

Di ta prode, tu trava ne raste
Blogerima dala ona kraste

Ej Tigrice, vise ne mrmori
Nece nitko s tobon da prozbori


Bit cu dobra, svecano obecajen
I necu vise nikon ispravljat becarac :-)))

(as ti iruda - becarac je u desetercu!!!)



- 14:03 - Komentari (58) - Isprintaj - #

08.10.2015., četvrtak

Tigricin becarac ;-)

krizarica uputu nam dala
napisat becarac nije sala

semper isto uletia malo
bez njeg nebi napisat se znalo

riba krenu da nas stimulira
poce pisat, prevagnula piva

blogomoljac pomogao svima
da link da nama becarac stima

domenico sve nas nadgledava
samo da ne ode da nam spava

razvedena uletila prva
slavonska ju jubav skoro shrva

sad ce drugi njezin primjer slidit
vidicemo tko li ce pobidit

tigrica se uvatila pisati
gospe moja ol ce ga obrisat

vicnu slavu svi bi da osvoje
al ne znaju do deset da broje

sad bi dosta becarenja bilo
ceka mene jedno toplo krilo :-)


- 22:11 - Komentari (46) - Isprintaj - #

07.10.2015., srijeda

ide kisa ubi misa :-)

ca ste se svi uzguzali oko te kise, ka da nikad do sad nije padala
samo cekan da pocnete zugat da vas kosti bole
uostalon ....nakon kise dolazi

a dok ne dode...
eto mene u novin cizmama :-)))

Oznake: vremenska prognoza


- 22:15 - Komentari (34) - Isprintaj - #