Jagode i cokolada.... - THUNDER BLOOOOOOOOOG - Blog.hr

ponedjeljak | 13.06.2005.

Jagode i cokolada....

jaaaagodice moje slatke...mmm... njam

Ovaj.. upravo sam se nazderala jagoda i slaga i bas sam happy!! weee... Ujutro sam bila poprilicno mrtva... ne pada mi na pamet od cega bi to moglo biti... mozda zato jer sam isla spavat u jedan a digla se u sest da napisem lektiru kako mi ova iz hrvatsko ne bi spicila jedinicu i tako mi stvarno dala razloga da imam 3 na kraju...Ma neee, nije zbog toga sto posto :) ... Anyway, cijelo sam jutro bila u shitu od raspolozenja, jer osim sto sam bila umorna frendica me nazivcirala svojim ne slusanjem mojih dozivljaja ovog vikenda koje sam joj ja sva ushicena pocela pricati... onda je jos pocela kritizirat mog decka (meni, on ne zivi u istoj metropoli ko i ja):

Zasto je on tako tih? Nikad nista ne prica, kao da je uslagiran!

Pa nisam ja kriva sto, kad smo sami, budim the beast in him i izmorim ga tako da vise ni usta ne moze otvoriti... ali STVARNO nisam ja kriva... I vrhunac bediranja danas je bio njemacki na kojem smo 2 sata obradjivali tekst koji smo mogli obraditi za 20 minuta i onda ici doma... Ali.. hej.. jagode su poznate po tome da popravljaju raspolozenje (jesu li?) pa sam odmah pocupkala i pocela izvoditi gluposti u sobi... I igrala sam cannon fodder... hihhi... kako mi je komp jadan odustala sam od onih zahtjevnih igrica pa sam se prebacila na igre koje su me podsjetile na moj komp s windowsima 3.1 i moje, pa recimo djetinjstvo... Ahhh.. kompjuteri... novi kompjuter.... *droool*.... Dobit cu ga valjda uskoro! MORAM! Ako ne cu prodat nesto iz sobe... recimo... klavir + flauta + gitara... mislim da bi se za te pare mogao kupiti posten komp...
Idem sad odmoriti malo... night...

- 13:55 - Komentari (1) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>