A evo i mene.....

Evo vidite,Tamara se javila,a sad se javljam i ja!!!!Pošto je Tamara spomenula za događaje u Londonu,mislila sam da bi bio red da objavim interview o tome.Naravno,nisam imala vremena da pišem sama,kopirala sam text sa jednog bloga.....Pozz svima.....čitamo se.......kissszijev
Bila je to velika tajna:samo je BRAVO ekskluzivno bio na putovanju u London sa Tokio Hotelom! U britanskoj pop-metropoli Bill(16),Tom(16),Gustav(17) i Georg(19) snimali su dosada objavljene singlove u Njemačkoj; Durch den Monsun,Schrei i Rette Mich na engleskom.

Bill:Lakše mi je pjevati na njemačkom ali uspjet ću/snaći ću se.

Prije nego što su išli u studio,četiri Magdeburgovaca otišlo je u razgledavanje grada:Big Ben,Buckingham Palace,Tower Bridge i u sredini Tokio Hotel dečki.Počeli su u cirkusu ''Piccadilly''. Dečki su totalno oduševljeni ondašnjom gužvom.

''Ovdje je uvijek akcija'' sretno kaže Tom.Za njega je odlazak u London ostvarenje snova.''Ovaj grad nikada ne spava.To je super!''
Tokievci uzimaju fotoaparate i slikaju se ispred velike,šarene,osvjetljene reklame.

''Slikam sve'' objašnjava Tom.''Ovo se ne doživljava svaki dan!''

Nekoliko minuta samo stoje u svjetski poznatom mjestu i uživaju u gužvi.

Bez obzira na cijenu žele vidjeti ''London Underground''-podzemnu željeznicu glavnog grada Velike Britanije.

Ali kako su htjeli upotrijebiti svoje aparate,službenik željeznice ih upozorava:''Bez slika molim!''
Ali to dečkima nije pokvarilo zabavu.

Smatraju crvenu govornicu veoma smiješnom-svi se žele slikati u govornici.
Kad je Bill bio u govornici telefon je odjedamput zazvonio! ''Što se događa?'' pita se.

Zaštitar odmah provjerava situaciju:Pogrešno spajanje! (ma šta se nije mogao javit,zaštitari za to…
hehe…pa šta su im stavili bombu u slušalicu???)

Razgledavanje se nastavlja do Buckinghamske palače.Hoće li upoznati kraljicu?
''Mislim da ne može smisliti našu muziku,mislim da sluša klasiku'' kaže Bill.

Ispred Buckinghamske palače nalaze se skupine turista.I dive se Billovom neobičnom stylingu umjesto palači.Neke cure žele autograme!

Tom:''Cure su stvarno super ovdje,ali ako želiš flertati sa nekom curom postoje poteškoće u jeziku!'' –svi se smiju! Nemaju li dečki rječnik? ''Uvijek imamo prevoditelja'' otkriva Gustav.

Neće ga trebati za sljedeću destinaciju:Švicarsku!!!

Prije nego što se TH pozdravio s nama otkrivaju nam jednu tajnu:''Mislimo uzeti novi singl tj. jednu novu pjesmu sa albuma…'' (valjda da naprave singl tj. snime video)

08.05.2006. u 21:01 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve o Tokio Hotelu na jednom mestu,valjda......I samo da ne zaboravite-ovaj blog prave dve osobe-Milica i Tamara

adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
evo još jedan linkić za fanove us5- us5popmusic.blog.hr to je blog moje frendice
a za fanove RAP-a jedan cool bloggić- yohomie.blog.hr
a za ostale fanove TH-a tokiomama.blog.hr
i jos jedan sladak bloggic artosfstreet.blog.hr
i najzad stavljamo u linkove billovagripa.blog.hr

evo jednog bloga za fanove harry pottera-albusdumbledore
Sims2
tamarichak

Rette mich

Zum ersten Mal alleine in unserem Versteck
Ich seh noch uns're Namen an der Wand
Und wisch´ sie wieder weg
Ich wollt´ dir alles anvertrauen
Warum bist du abgehau'n
Komm zurück – nimm mich mit

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich

Unsere Träume waren gelogen und keine Träne echt
Sag dass das nicht wahr ist – sag es mir.
Vielleicht hörst du irgendwo
Mein SOS im Radio
Hörst du mich – hörst du mich nicht

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaffs´nicht ohne dich
Komm und rette mich

Dich und mich – dich und mich – dich und mich
Ich seh´ noch unsere Namen und wisch´ sie wieder weg
Unsere Träume war´n gelogen und keine Träne echt
Hörst du mich – hörst du mich nicht ...

Komm und rette mich – rette mich
Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich – rette mich
Rette mi-ch......

a sad prevod na engleski
SAVE ME / RESCUE ME

Alone and for the first time
In our secret hideaway
And on the wall our names I can see
But I wipe them all away
I was about to give my trust
You went and left me in the dust
Please come back
Take me there

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me, rescue me

Were our big dreams built on lies
And fake were all our tears?
Tell me this is untrue
Right in my ears
Perhaps you'll hear me as you go
My S.O.S. I've radioed
Can you hear
Can't you hear me?

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me
You and me..
You and me..
You and me..

And though I see our names, I
wipe them all away
Out of lies, our dreams were made of
And all our tears were fake
Can you hear
Can't you hear me?
Come and rescue me..
rescue me

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..

You and me
Can't you hear me
Rescue me...