Činjenice.....

Da ne ispadne da otkad mogu da ubacujem slike,zapostavljam činjenice...Evo nekih.......(opet sam kopirala s nekog bloga).........
TOM......
On misli: da je pametan, bistar i duhovit
Omiljena slavna ženska ličnost: Heidi iz Sugababes grupe.
Voli: Kolače,sladoled i špagete...
Njegov san je: da ima x-ray (rengenske zrake) pogled
Što mu donosi sreću: njegovi prsti
BILL........
On misli: Da je glup
Omiljena slavna ženska ličnost: Rachel Stevens.
Voli: Guštere, svoj mobitel i rozu boju
Što mu donosi sreću: njegove bokserice
Najveća sramota: Veoma je sramežljiv i ne zna što reći pred fanovima!
GEORG........
On misli da je: zaboravan, hiperaktivan i nespretan
Omiljena slavna ženska ličnost: Keira Knightley.
Voli: magarce, plavu boju i špagete...
Njegov san: da bude kao Harry Potter i da ima moć da leti!
Što mu donosi sreču: Pero na kljućevima.
GUSTAV........
On misli da je: veseo, glup i nezreo
Omiljena slavna ženska ličnost: Nadine iz Girls Aloud.
Voli: Skateboarding,pizzu i KitKat
Njegova najveća sramota: Nije uopće volio sportove pa je probao balet
Bonus info: Gustav je velika beba i uvijek plače dok gleda romantične filmove...
I JOŠ MALO INFORMACIJA..........
Tom , koliko ti gitara treba za turneju?
Tom: Ukupno 14.Svaka gitara je za posebnu pjesmu,a 2 su kao dodatak.
Gustav: Kakvo pokazivanje..... Tom ima toliko gitara samo da bi se pokazao.

Što volite raditi na pozornici?
Bill: Smatram da je veoma cool da pozovem djevojku na pozornicu tokom "schrei". Radost i suze ovih djevojaka su baš slatke.
Tom: Veoma je cool kada testiramo nove pjesme uživo ,a fanovi su uvijek oduševljeni. Pjesme „Thema #1” i „Frei Im Freien Fall” su prošle odlično!

Na netu mnogo cura blati Tolu i Aliciju iz Bloga 27. Možete li
ih nagovoriti da to ne rade!
Bill: Pa da , očigledno je da fanovi to čine, samo zato što su one bile na turneji s nama i djelile backstage. Ali to je potpuno nepotrebno.Alicija i Tola su fine djevojke. Jedva da smo se upoznali s njim lice u lice na turneji.

Ali također su imali dvije plesačice ...
Tom:*smjeh* Da, one su pravo slatke, ali se ništa ni s njima nije desilo. Vidjeli smo ih na kratko i progovorili par riječi.To je sve!!

Backstage uopče nije luksuzan...
Georg: Mi smo skromni u tome, obično imamo male svlačionice. Jedino sto je luksuzno je stolni tenis i stolni nogomet.
Tom:Nemamo ni velikih zahtjeva oko hrane. Glavno što treba da bude je Red Bull , tjestenina i hamburgeri.

Koliko blizu dozvolite svojim fanovima da vam priđu?
Tom: Buka oko TH je velika. Pokušavamo da ne dođemo u ginesovu besmisleno, zato smo u posljednje vrijeme povlačimo nazad. Ako nas fanovi čekaju ispred hotela mi naravno odvojimo vremena da im podjelimo autograme. Kontakt s fanovima nam je veoma važan.

Jeste li vec imali djevojku koja je spavala u vašoj hotelskoj sobi?
Georg: Ne, to nije nas stil! Ne možeš nas dobiti tako lako. Još nismo ni isprobali grupies.

Što će biti sa Tokio Hotelom poslije turneje?
Gustav: Prvo u Aprilu ćemo imati 2 tjedna odmora i opuštanja, a poslije toga idemo u studio da snimimo novi album.

Trebao bi izaći u Listopadu?
Tom: U ljeto ćemo imati open-air festivale: Ovo su termini za sada: 27.5. i 28.5. Bonn,4.6. Lichtenau,6-7- Gelsenkirchen, 7.7 Herford, 16.7. Aurich ja 23.7. Soltau. Naš san je da nastupamo u Rock im Park za 50 000 ljudi. To je tako cool!

04.05.2006. u 19:46 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve o Tokio Hotelu na jednom mestu,valjda......I samo da ne zaboravite-ovaj blog prave dve osobe-Milica i Tamara

adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
evo još jedan linkić za fanove us5- us5popmusic.blog.hr to je blog moje frendice
a za fanove RAP-a jedan cool bloggić- yohomie.blog.hr
a za ostale fanove TH-a tokiomama.blog.hr
i jos jedan sladak bloggic artosfstreet.blog.hr
i najzad stavljamo u linkove billovagripa.blog.hr

evo jednog bloga za fanove harry pottera-albusdumbledore
Sims2
tamarichak

Rette mich

Zum ersten Mal alleine in unserem Versteck
Ich seh noch uns're Namen an der Wand
Und wisch´ sie wieder weg
Ich wollt´ dir alles anvertrauen
Warum bist du abgehau'n
Komm zurück – nimm mich mit

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich

Unsere Träume waren gelogen und keine Träne echt
Sag dass das nicht wahr ist – sag es mir.
Vielleicht hörst du irgendwo
Mein SOS im Radio
Hörst du mich – hörst du mich nicht

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaffs´nicht ohne dich
Komm und rette mich

Dich und mich – dich und mich – dich und mich
Ich seh´ noch unsere Namen und wisch´ sie wieder weg
Unsere Träume war´n gelogen und keine Träne echt
Hörst du mich – hörst du mich nicht ...

Komm und rette mich – rette mich
Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich – rette mich
Rette mi-ch......

a sad prevod na engleski
SAVE ME / RESCUE ME

Alone and for the first time
In our secret hideaway
And on the wall our names I can see
But I wipe them all away
I was about to give my trust
You went and left me in the dust
Please come back
Take me there

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me, rescue me

Were our big dreams built on lies
And fake were all our tears?
Tell me this is untrue
Right in my ears
Perhaps you'll hear me as you go
My S.O.S. I've radioed
Can you hear
Can't you hear me?

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me
You and me..
You and me..
You and me..

And though I see our names, I
wipe them all away
Out of lies, our dreams were made of
And all our tears were fake
Can you hear
Can't you hear me?
Come and rescue me..
rescue me

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..

You and me
Can't you hear me
Rescue me...