< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (14)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Naše pjesme

Oni koji i nas stave u linkove bit će tuuuuuuu:
Linkovi:
zubozubozubozubozubozubozubozubozubozubo

Marija
Tonka

KAK JE ZAKON AVATAR...Ali ima više od 10 kb pa ga ne mogu staviti ga kao avatar...

Image and video hosting by TinyPic


Koja ocjena najbolje opisuje ovaj blog?
1
2
3
4
5
  
pollcode.com free polls



Sto najvise slusate???
Strano
Domace
Narodnjake
Sve
pollcode.com free polls


Tko vas najvise zivcira??
Martina
Hrc
Matea
Matija B.
Valentina
Rajko
Milan
Karlo
Zvonko
Denis
Paco
Matija M.
Dado
Ana
Tomislav M.
Tea
Duska
Ena
Tomi
Ina
Katarina
Josipa
Dragana
Vuka
Buricka
  
pollcode.com free polls














O nama
IME: MATEA
PREZIME: __ __ __ __ __ __
GOD:12,5
FRENDICE: TEA (CHERRY), MARTINA (BERRY), ENA
MUZIKA: STRANO (NEMAM NAJ PJEVAČICU NITI NAJ PJEVAČA)
NAJ FILMOVI: BRATZ ŠMINKERICE, MEAN GIRLS, SVE ŠTO DJEVOJKA MOŽE POŽELJETI
Image and video hosting by TinyPic
NAJ STVAR: KOMP( INTERNET)
NAJ ŽIVOTINJA: MAČKA
( IMAM IH 3)



O TEI
Ime:Tea
Prezime: khm khm
Dob:13
Frendovi i frendice: Ena, Matea, Martina, Ines, Josy, a frendovi su anonimni
Muzika: strano, bez najboljih pjevača
Filmovi: Svi teen filmovi su zakon
Naj thing: komp
Naj životinja: mačka i pas
Ljubavni status: Free
Image and video hosting by TinyPic




O MARTINI
Ime: Martina
Prezime: javiti ću vam kad se sjetim... nut
Nadimci: Marti u stvarnom životu a na internetu mjenjam. Trenutno Gabbie
Datum rođenja i godine: 6.2.1996., 12 godina....
Hobiji: Ples, Internet, fotografiranje
Ovo mi je otprilike 15. blog. lud
Naj pjevačica: Britney Spears
Naj pjevač: Nemam
Naj grupa: Linkin Park
Naj vrsta glazbe: rap, hip-hop, punk, rock, metal, neki narodnjaci
Naj jelo i piće: Pizza s gljivama, voćni sok
Naj critć: Kim Possible (Neustrašiva Kim)
Image and video hosting by TinyPic
Naj frendice: Tea, Matea, Josy, Paco, Ena
Naj osoba: muška: moja simpa... cerek... kak je cakaniiii....
ženska: moja sestrična, među nama nema tajni, u našem razgovoru nema tabua...sve djelimo..smijeh
Naj stvar: komp...yesyesyesyesyesyes
Najveći strah: da ne uspijem u svome snu....tad bih propala....crycry
Najveći talent: ples i živciranje....beljzubozubobeljroflcoolthumbupheadbangheadbangheadbang














zubozubozubozubo

Sve i svašta

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


*_*


Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics

- Beyonce Knowles Lyrics

- Avril Lavigne Lyrics

ImageChef.com Poetry Blender

- Gia Farrell Lyrics


Školska seriologija

UČENICI: «Bitange i princeze»
UČENJE: «Završni udarac»
ULAZAK PROFESORA U UČIONICU: «Ponos Ratkajevih»
ŠKOLSKI TJEDAN: «Dani straha»
TEST: «Ne daj se, Nina!»
MATEMATIKA: «Uvod u anatomiju»
ISPITIVANJE: «Pod nož»
ISPRAVLJANJE JEDINICE: «Krim tim 2»
PETICA: «Zabranjena ljubav»
PROFESORI: «Stvorenja»
GRADIVO: «Invazija»
ODMOR: «Sam svoj majstor»
ZVONO ZA KRAJ ODMORA: «Sekunde do katastrofe» MARKIRANJE: «Bez traga»

Školska knjižnica:

UČENICI: «Duše robova»
UČENJE: «Stranac»
IMENIK: «Srce tame»
MARKIRANJE I UKOR: «Zločin i kazna»
GRADIVO: «Paralelni svijet»
PROFESORI: «Volite se, ljudožderi»
PETICA: «20.000 milja pod morem»
NASTAVA: «Rat i mir»
PROFESORICA MATEMATIKE: «Grička vještica»
ČETVORKA: «Krupna riba»
ISPRAVLJANJE JEDINICE: «Ubiti pticu rugalicu»
ŠALABAHTER: «Otok s blagom»
ISPITIVANJE: «Pakao»
MATEMATIKA: «Zagonetno pismo»
NEZNANJE: «Mrak na svijetlim stazama»
ŠTREBER OD KOJEG SVI PREPISUJU: «Junak našeg doba»

Ljubimci

Tikky





adopt your own virtual pet!



mimi





adopt your own virtual pet!





Bibi






Iris







Slikice

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

utorak, 22.07.2008.

Ovo je moj novi blog

POSJETITE

Tea

- 18:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #


Bok, velika novost

E ljudi popravila ja svoj MSN...
Evo ga: tea_13__@hotmail.com

- 10:30 - Komentari (13) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 21.07.2008.

Evo malo i od mene...

Dugo nisam pisala postove... Iako je Teca napisala duug post o zabavi i ja cu nesta dodat.... Btw nisam napisala post već... Ne brojim... Pa... Evo malo... Bili smo na zabavi... Ono, kakva zabava može proći bez nas?? Imala sam 100 kn.... I potrošila sam ih... Pa sam od mame uzela jos 50 kn.... I to sam spiskala... I sve na vrtuljak.... I jos nest... I ono kaj se baca... na one limenke... pa smo dobile utjesne nagrade.... pive... heheheh... koje smo "dali svojim roditeljima, braći itd" (čitaj, popili iliti prosuli).... muahhaaa... hahaha...kiweef....ronf.... Al mislim, nismo bili pijani... Bar mi cure... Za Mandića nisam sigurna... Ali Denis je bio pijan 100%... Ja i Ena smo plesale točno ispred pozornice a Denis je stalno grlio mene i Enu... I stalno je plesao sa Eninim tatom... Pravio se da je rock zvijezda... Yeah, right... Mene jos boli grlo (od vristanja kad je bila pjesma cardak itd...), noge (od skakanja) i glava (od pivice).... Al ipak ja bi opet isla... he... Neznam sta da jos kazem... "Otkrila" sam jos pjesama... I one vrijede za mene kao Cascada za Tecu...
Hillary Duff: With Love

Hillary Duff: iz filma Raise Your Voice (Someones Watching All Over Me)

Hillary Duff: Stranger (ova mi je naj)

Hillary Duff: Girl Can Rock (ne bi ja bas rekla da je to pravi spot)


Sad idem.... Bye... Ne da mi se pisati... Uzivajte u pjesmama...

P.S. Teca ima pravo s komovima... I evo jos jedna pjesma... zubozubo.. Zaaaakon jeeeee....
Basshunter- Now Youre Gone

- 15:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #


O svemu pomalo

Cascada- Miracle (pjesma koja me opisuje i koju obožavam)


E pa... Evo ovako... Više baš i ne vračamo komove jer niti jedna nema vremena, volje ni živaca za to. A i ovaj blog vodimo isključivo zbog prijatelja koji čitaju postove, a ne samo kao večina dođu i napišu Hey, cool blog, swrati i kommaj... Pa nas više ni ne zanima baš koliko imamo komova... E sad ovako, prelazim ja na važniju temu. Jučer smo svi bili na «zabavi»; naime, bio je dan crkve. Svbe od 4 do 8 h je bilo O.K., jer smo se zajebavali i družili. Ali kada je počeo koncert, otišli smo do škole (neki iz mog društva) jer nam se to nije slušalo i nismo željeli biti među mnoštvom i derati grlo. Malo smo pričali, a onda su počela sranja. Ena i Martina su se negdje izgubile i nismo ih mogli pronači pa smo i odustali, neka one traže nas, a čak i kada su dobile informaciju gdje smo, nisu nas išle potražiti. Onda je Mandić počeo pušiti iza mene i svu me zadimio i zasmrdio sa cigaretom. Otišle smo do Martine da im kažemo da dođu (e da, kad kažem mi, mislim na Anu-Mariju, Valentinu (uf), Mateu, Ines i mene te još neke dečke). Nakon toga smo otišli svi iza škole kod stražnjeg ulaza pa je Enin bratič postao bezobrazan prema Ines i meni. Ines je nakon nekog vremena pustio, ali je meni govorio stvari koje mi se nisu sviđale, a bile su tako nepristojne da je najpristojnije bilo kada me uhvatio za ruku, nekako produbio glas i rekao: Mala, danas sam nabrijan do kraja! I ponavljam, to je još bilo i najpristojnije što mi je rekao. Još je bilo nekih rečenica poput: Hm, kak sam se uspalio, šta misliš, jel bi ines htjela samnom i stobom (ovo nisam razumjela jer je neš promumljo). Uglavnom, bio je, kao i Mandić, pijan. A onda je Valentina postala ljubomorna jer se niti jdan dečko nije motao oko nje, pa ih je počela loviti i šamarati pod izlikom da su bili bezobrazni prema njoj (da, baš, a na vrbi rodilo grožđe). Stvari su postale čudne kad je Mandić donio još pive i podjelio s eninim bratičem. Dok smo god prolazili cestom, dečki su mi isto dovikivali svašta, u stilu mica, šic! i mica, vau vuff! I to je bilo bezobrazno jer su se svi dobro nalili pivom i vinom. Čitav dan od 4 do osam sam provela na vrtuljku sa Enom, Mateom i dečkima. I Martina je bila na početku, ali je ona spiskala sve pare u prva 3 sata. Onda su joj drugi platili još nekoliko vožnji. Bilo je ludo, izvodili smo gluposti u vožnji, a čak je i Ines jednom išla na vrtuljak (ona je inače sva boležljiva, iako se to ne bi reklo na prvi pogled) ali joj se odmah smučilo. Ana je povračala nekoliko puta, a Dušica i Vlatka su malo bile na igralištu, malo ne. U, ovo je dugačak post. E da, još nešto. Nemam love na mobu, sljedeči tjedan ću si uplatiti 200 kuna jer idem na more pa nisam htjela uplačivati ranije jer bi sve potrošila do mora. I nisam ljuta na nikoga, ovo vrijedi za sve one kojima sam to zaboravila reči.

Tea

Cascada- Truly Madly Deeply

- 11:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #


četvrtak, 17.07.2008.

E ovako se osjeća naša frendica Martina koja sa nama vodi blog.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

She feels lonely...

Matea i Tea

- 14:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #


srijeda, 16.07.2008.



Evo vam video Step Up, naravno, to je samo spot sa isječcima iz filma. Meni je taj film legendaran i pogledajte ga ako niste!




Ovo je Gwen Stefani s pjesmom Hollaback girl, i to je super.



Enrique Iglesias & Kelis- Not in Love

Tea

- 10:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 14.07.2008.

Book

Upravo smo surfale netom i naišle na blogove svojih "frendova" i "frendica" iz škole i začudile se da mnogi lažu (muljaju) da su stariji nego što jesu... Neke cure imaju 11 godina a tvrde da imaju 14... Zato smo mi iskrene i nećemo vas razočarati glupim i neistinitim tvrdnjama... Ali, pustimo sad to... Marti is in depra... Boli ju oko... I zub... I noga... Nije pala niti doživjela nesreču, poslijedi je lančana reakcija. Naime, Zabolilo ju je oko, pa je zaroktala i zabolio ju zub i onda se valjda htjela skvrčiti i udarila je koljenom u stol. Ubit ću khm khm khm khm khm-a jer mi ne odgovara na poruke a znam da nije u pličaku. Danas je zima za to. Ne odgovara mi ni mhm mhm mhm mhm mhm ali on je mutav pa me to ne dira ni malo. Možda ga čak i mrzim, kaj ja znam... Još moram vidjet dali je kreten kao i thm thm thm thm thm thm thm thm pa ću onda odlučiti je li primjeren za dopanje...

Techy

- 17:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #


srijeda, 09.07.2008.

ISPRIKE

Bokich, evo i mene... Dugo nismo pisale postove, pa se ispričavamo svima koji su ih željno očekivali. Potrošila sam novi bon od 200 kn i nije mi jasno kako, prošli tjedan sam ga ukucala, ali OK. Doma je sve u redu, Matea je na moru, a ja idem u osmom mjesecu... Bila sam i krajem 6. mjeseca... Isto se ispričavam svima kojima komovi nisu vračeni, vratit ćemo ih uskoro.Bokich..

Tea

- 13:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.