< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovom blogu nije potreban nikakav opis.

BBrilliant
AAwesome
RRevolutionary
BBubbly
AAppreciative
RRadical
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Zovem se Barbara
Teška sam 42 kg
Visoka sam 160 cm
Imam plave oči,
smeđu kosu,...
Idem u 8. razred
Imam 14 god.
Volim životinje,subway,seku,...
Ne volim jetrice,ljude koji su glupi,...
Imam dosta frendica
I to je to














četvrtak, 22.02.2007.

post

pišem jer čekam da netko dođe na post ali nikoga nema. Ljudi sad nedavno sam saznala da neam nijednu četvorku u imeniku već same petice. Tena, nadmaši to. Imama novi cd od gwen i upravo ga slušam i čini mi se da je super. Znam da sam vam jako nedostajala i da ne možete bez mene pa sam vam odlučila napisat jedan post. Ovo se fakat zaredalo u subotu mi frendica slavi rođendan i naravno da idem, to se podrazumijeva. Sto godina nisam otišla ostavljat komentare na tuđe blogove, a nisam bila ni na msn-u stogodina. Zato sad sve obavljam. Nema kod mene niš zanimljivo. Danas su meni i mojoj frendici našli leksikon profesori. Srećom nisu ga čitali, valjda.Itak ostavit ću vam slikicu i to je sve od mene.



| komentari (22) | print | # |

nedjelja, 18.02.2007.

Evo pišem jer nemam kaj za radit.Malo ću vam opisat jučerašnji dan. Bila sam na tulumu gdje smo svi bili zamaskirani. Dobro ja sam tam došla i onda sam odmah skinula to sa sebe i bila normalno obučena. Bilo je super. Iako je to bio tulum nismo trebali ništa donjeti ni kupiti već je sve bilo tamo. Čak je ta cura kod koje sam bila kasnije naručila i pizze. Ja i moja frendica smo išle do kioska i tamo smo kupile sličice fifi i cvjetno društvo. Kupile smo čak šest paketića s tim da sam ih ja kupila pet a ona jedan.Odnosno jedan sam našla kod tate jer ga je dobio u nekom časopisu. Uglavnom, pretpostavljam da vas to ne zanima baš previše. Vratimo se mi na tulum. Pojelaa sam sendviče i tako to... sve dok nije došla pizza. Tada sam se prebacila na to. Prije toga je došla Milička. Ja i moja frendica Karla smo otišle pred nju. Itako ona je došla neumaskirana. I tak ja nisam bila jedina. Osim dečkiju oni su samo imali maske sa sobom.Dok je većina njih plesala ja i Milička smo pričale s drugim ljudima.Zatim je dečkima bilo dosadno pa su odlučili malo gnjaviti. Bacali su prvo Paulu u zrak, zatim Miličku pa mene. Užasan osječaj.Glupo je bilo to kaj je tulum trajao do 11 a tata je po mene dolazio u pol 12 tak da smo se malo vani smrzavali. Uglavnom oko pol 11 smo krenuli igrat bocu istine ustvari izazova. Pošto je bilo dosadno igrali smo ju samo 20 minuta, a osim toga ljudi su počeli odlazit. Glupo je bilo to kaj neke cure nisu htjele radit ono kaj im je bilo zadano. Al dobro bilo je ok. Sad ću vam ostavit par slikica i možda koji spotić. Još ću razmislit o tome.

ovaj spot je malo dugačak al vjerujte mi VRIJEDI GA POSLUŠATI
JUSTIN TIMBERLAKE feat. SCARLETT JOHANSSON
what goes around...comes around



| komentari (17) | print | # |

srijeda, 14.02.2007.

nakon duuuuuuuuuuugog vremena odlučila sam napisati novi post. Nemojte se čuditi znam i menme je znenadilo da sam napokon odlučila napisat novi post al kaj da radim kad mi se ne da stalno pisat a i sad mi je to već postalo dosadno. Ne znam kaj da pišem nije mi se događalo niš posebno. E ljudi sretno vam valentinovo danas mi je frendica kupila ružu i čokoladu, a ja sam njoj napravila ljekovito srce, odnosno dala sam joj srce koje sam napravila i lekadol plus c te strepsils jer malo jako kašlje. Bilo je dobro danas al me iživciralo to kaj sam tak dobro naštrebala povijest ali profa na kraju nije pitala. Joooooooooooooooj! Do sljedećeg puta ću već sve što sam danas naučila zaboraviti. I tak nadam se da su vam se svidjeli spotovi sa prethodnog posta a najbolji mi je onaj drui spot the sweet escape. Ovaj vikend sam kod tate a jedna frendica me pozvala u subotu na tulum od maskama i sad ne znam kaj da napravim. Htjela bi ić al mi je već glupo jer svaki put odem na neki tulum a trebala bi biti s tatom. Ah vidjet ću. Ljudi to je to za sad možda se sjetim napisat još koji post.



| komentari (12) | print | # |

nedjelja, 04.02.2007.

Evo znam da je rano za pisanje novog posta al baš me briga.Inače postove pišem navečer jer se tada kroz dan nešto i dogodi. Odlučila sam da ću nastavit pisat blog ali vjerojatno malo rjeđe. Sad sam kod tate i pišem... Jučer sam bila na rođendanu i bilo je super. Samo je glupo bilo kaj sam mogla ostat samo do 11 i 15 jer sam išla kasnije kod tate u savski gaj a rođendan je bio na dobrom dolu. A šta ćeš. Trebala bi se čut s Tenom al ziher ona još spava. Ljudi ja sutra ne idem na nastavu. Natjecanje iz kemije. Za ovo natjecanje ću se fakat potrudit al ide puno prepametnih ljudi tak da ništa od prolaska dalje. Barem se mogu veselit da ću biti bolja od Tenči. Nadam se da je ovo pročitala i znam da će mi ostavit neki zlobni komentar u vezi toga. smokin Nema veze. Joj da taj tip kod kojeg sam bila na rođendanu je dobio zeku( kunića). Al dobro on se brine za životinje i baš je ok. Samo je problem kaj ima psa i ne zna kak će on reagirat na tog zeca. I tak ja ne znam kaj da još pišem,... Trebala bi si promijenit pozadinu na blogu al ne znam kaj da si stavim.I tak moram si stavit još Chadovih slika i budem. Ostavit ću vam i jedan spotić od meni najdraže pjevačice koja je izdala novi album, napokon, a zove se Gwen Stefani. Pa uživajte ne znam kaj da još pišem...

the sweet escape
http://www.youtube.com/watch?v=Rjq6uoyAh9Y


wind it up



| komentari (21) | print | # |

petak, 02.02.2007.

još jedan post nakon nekog.... vremena

Evo napokon mi je internet proradio i mogu napisati novi post. Jeeeeeeeeeeeeeee!TO JE JE BILO SARKASTIČNO. Ne znam više kaj da pišem stalno ponavljam jedno te isto što me već živcira.lud Moj blog ionako nitko ni ne čita pa mi je bolje da si počnem pisati dnevnik jer ovo niti ne pišem sve detalje a i nitko to ne čita. Internet mi stalno crkava.dead Možda mi je pametnije da se lijepo samodopisujem s ljudima preko msn-a a i mogla bi ubacit par novih adresa jer će me frendice zaklat. Svoju ne znam na pamet pa su mi sve dale svoje ali ja još nijednu nisam upisala. Nemam vremena i nemam komentare tak da niti ne stignem napisati post a ni ne stignem brinuti se o blogiću. Imam i jednu dobru vijest. Prošla sam na lidranu i sad idem dalje. To nisam očekivala. U novinarskom dijelu sam imala intervju sa Mirom Gavranom. S njim je još jedna škola imala intervju ali oni nisu prošli. Ha ha ha ha ha haha!roflOvaj post mi nije predugačak ali mi se ni ne da pisat.Pa bok i ako skupim dosta različitih komentara možda i nastavim pisat.Boooooooooooook!



| komentari (14) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.