< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

o svemu i svacemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Get your own playlist at snapdrive.net!



Get your own playlist at snapdrive.net!

O meni...

ime... Marko
prezime... Šolaja
nadimak... Šola
datum rodenja... 26.07.1991.
mladost... 16 godina
zivim... u Bjelovaru
skola... Tehnicka skola Bjelovar
smijer... Elektrotehnicar
razred... 2.b
stanje... nema cure...
boja ociju... plava... (ubojita kombinacija)...
visina... trenutno 182 al budem do 185... valjd...
tezina... malo debel al skinut cemo to do bazena... haha... salim se... ja sam si savrsen... (sto se tice tezine)
glazba... vise manje rock... al i domacu glazbu volim poslusat...
hobi... treniram nogomet (jao sta ce to bit)... hihi, naravno plivanje... bez toga nemoze...
volim... cure, bavit se sportom, cokoladu (milka)...
ne volim... umisljene i plitke osobe...
ocekujte moju novu sliku... do tada pozz svima....
msn... sol-aja@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Iva
Kum
Koljega
Anchy
Vuckica
Car i Kum
Ema
Anita
Tina
Curke
Kreso
Ines
Medak
Marija



utorak, 22.04.2008.

jebo te... evo novog post...

issste... evo mene nakon dugog vremena na ovom blogu...
inace ko nezna... a mislim da vas malo zna... uredujem drugi blog sa svojim koljegom Kovacem...
tak da skoro nikad ovdje nis nema...
i tak... ko po obicaju... opet neam curu... a jbg... sta ces... neam srece...
valjd ce nekad i mene sreca stic... jbg... nadam se...
sutra igramo utakmicu... protiv Bjelovara...
ja nemogu igrat... zbog jebene noge... sad bi najradije otiso kod Tuilca i kopio si novu nogu...
haha... a jbg... nista... sretno mojima... valjd cemo pobjedit... ja se iskreno nadam...
jer smo daleko slabiji od bjelovara... a ako ih pobjedimo to ce bit dobar uspijeh...
i eto... tolko od mene... valjd ce bit cescih postova na ovom blogu... vidjet cemo o komentarima... kolko ce ih bit...
ae uzivajte... pouz...




| Stisni gas! (11) | Zakoči... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.