< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

o svemu i svacemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Get your own playlist at snapdrive.net!



Get your own playlist at snapdrive.net!

O meni...

ime... Marko
prezime... Šolaja
nadimak... Šola
datum rodenja... 26.07.1991.
mladost... 16 godina
zivim... u Bjelovaru
skola... Tehnicka skola Bjelovar
smijer... Elektrotehnicar
razred... 2.b
stanje... nema cure...
boja ociju... plava... (ubojita kombinacija)...
visina... trenutno 182 al budem do 185... valjd...
tezina... malo debel al skinut cemo to do bazena... haha... salim se... ja sam si savrsen... (sto se tice tezine)
glazba... vise manje rock... al i domacu glazbu volim poslusat...
hobi... treniram nogomet (jao sta ce to bit)... hihi, naravno plivanje... bez toga nemoze...
volim... cure, bavit se sportom, cokoladu (milka)...
ne volim... umisljene i plitke osobe...
ocekujte moju novu sliku... do tada pozz svima....
msn... sol-aja@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Iva
Kum
Koljega
Anchy
Vuckica
Car i Kum
Ema
Anita
Tina
Curke
Kreso
Ines
Medak
Marija



nedjelja, 23.03.2008.

o jbt evo mene....

pa evo me opet... i to samo zato jer su me nagovorili da neki kurac napisem...zubo
pa evo... Sretan Uskrs svima... nadam se da cete ga provest sa svojim obiteljima i najmilijima....
a sta da vam pisem... bijah u gradu... bilo je predobro... sviro je Red Carpet...
opet je cijeli tarkus bio na nogama... a jbg kad dobro sviraju...party
ae necu vas vise mucit sa pisanjem da nemorate puno citat... hehe....
ae uzivajte... pusa (samo dobrim curama) nemojte se odma umislit.... hehesmokin
ZzZzZz...



| Stisni gas! (25) | Zakoči... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.