< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

o svemu i svacemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Get your own playlist at snapdrive.net!



Get your own playlist at snapdrive.net!

O meni...

ime... Marko
prezime... Šolaja
nadimak... Šola
datum rodenja... 26.07.1991.
mladost... 16 godina
zivim... u Bjelovaru
skola... Tehnicka skola Bjelovar
smijer... Elektrotehnicar
razred... 2.b
stanje... nema cure...
boja ociju... plava... (ubojita kombinacija)...
visina... trenutno 182 al budem do 185... valjd...
tezina... malo debel al skinut cemo to do bazena... haha... salim se... ja sam si savrsen... (sto se tice tezine)
glazba... vise manje rock... al i domacu glazbu volim poslusat...
hobi... treniram nogomet (jao sta ce to bit)... hihi, naravno plivanje... bez toga nemoze...
volim... cure, bavit se sportom, cokoladu (milka)...
ne volim... umisljene i plitke osobe...
ocekujte moju novu sliku... do tada pozz svima....
msn... sol-aja@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Iva
Kum
Koljega
Anchy
Vuckica
Car i Kum
Ema
Anita
Tina
Curke
Kreso
Ines
Medak
Marija



nedjelja, 02.03.2008.

evo da vam se javim...

evo da vam se javim... pa reko nisam dugo nis napiso... mislim da bi vec bio neki red da nes napisem...
pa evo ima dosta novosti kod mene...
al najbolja je da imam CURU i da sam presretan s njom... i nikad nisam bio tako sretan ko sada.... Valentina VOLIM TE... hihi...
pa da vidimo sta ima dalje...
da buraz mi navrsio 18.... bilo dobro u gradu... jedino mi je Valentina falila... al nema veze vec cemo se nac jednomo... hihi.... u skoli je sve zakon, zajebancija.... samo malo me ocjene jebu... al rijesit cemo to....
upozno sam i neke nove frendove... i bas su mi zakon... s nekima sam se malo posvado al i to je sad rijeseno...
inace sve je super kod mene... trenutno mislim da nemoze bit bolje... jer sam tak presretan da neznam kud bi od srece... jao... da ako me ko treba skoro me svaki dan moze nac na boriku... tamo se malo preseravamo... HAHA... a moramo...
i sta da vam jos kazem.... nemam bas nes za rec... pa necu ni muljat.... e da moram se ispricat kumu... Kume sry za sve...
ono jucer u gradu... i sam znas da sam se zajebavao... nadam se da se neljutis... i to je vise manje to...
pozdrav svima koji citaju ovaj blog i ostave ponekad komentare... nemojte se ljutit ak nekad ne ostavim na vasem blogu komentar jer nekad zbilja neam vremena... pun kurac obaveza... al kad stignem onda svratim...
ta da budite mi svi dobri, zaljeubljeni, uzivajte u mladosti, budite sretni (ko ja)... hehe...
ae do iduceg tipkanja... najveci pozdrav mojoj dragoj.... Valentina pusa... volim te i ti to znas...
i da da pozdrav svima u studiju i reziji.... HAHA... ae uzivajte... pouz (ovo sam od kuma pokupio)...lol ZzZzZz....



| Stisni gas! (40) | Zakoči... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.