< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

o svemu i svacemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Get your own playlist at snapdrive.net!



Get your own playlist at snapdrive.net!

O meni...

ime... Marko
prezime... Šolaja
nadimak... Šola
datum rodenja... 26.07.1991.
mladost... 16 godina
zivim... u Bjelovaru
skola... Tehnicka skola Bjelovar
smijer... Elektrotehnicar
razred... 2.b
stanje... nema cure...
boja ociju... plava... (ubojita kombinacija)...
visina... trenutno 182 al budem do 185... valjd...
tezina... malo debel al skinut cemo to do bazena... haha... salim se... ja sam si savrsen... (sto se tice tezine)
glazba... vise manje rock... al i domacu glazbu volim poslusat...
hobi... treniram nogomet (jao sta ce to bit)... hihi, naravno plivanje... bez toga nemoze...
volim... cure, bavit se sportom, cokoladu (milka)...
ne volim... umisljene i plitke osobe...
ocekujte moju novu sliku... do tada pozz svima....
msn... sol-aja@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Iva
Kum
Koljega
Anchy
Vuckica
Car i Kum
Ema
Anita
Tina
Curke
Kreso
Ines
Medak
Marija



nedjelja, 17.02.2008.

eto ga... novi post...

a eto ga reko sam da cu danas napisat novi post pa da odrzim to obecanje...
a sta da vam kazem... kod mene sve po starom... nema nis novog...
dosada ko uvijek... jedino dobro sto sad idemo ujutro u skolu pa idem trenirat nogomet... party
jucer u gradu... sve bilo zakon... nisam vec dugo imo ovako dobru subotu...
upozno neke nove ljude... Lovra, Hajta, Joza i Marija... evo pa cu ih odma i pozdravit....
Jozi jucer bio 20 rockas... pa evo Joza jos jednom sretan ti rockasssss...zubo
sta da vam jos kazem... hmm... pa nema nis zanimljivog....
ma necu vise nis pisat... neda mi se....
hehe....
ae uzivajte mi... pozdravi svima koji me znaju i neznaju... i vama u studiju i reziji... hihi....
ae uzivajte... pusa dobrim curama kiss
ZzZzZzZz



| Stisni gas! (52) | Zakoči... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.