thirdeye

utorak, 25.04.2006.

Portretna fotografija

Jedna od zanimljivih vrsta fotografije je portret i općenito fotografiranje ljudi. Osim prirode, to je najćešći motiv fotoamaterima i ljubitelja fotografije. Naravno da se i profesionalci svakodnevno susreću sa zadacima koji uključuju i portret; bila to slika za dokument, portret kod raznih promocija poznatih ljudi ili kao dio događaja gdje je potrebno predstaviti pojedine aktere.

Razlikujemo tri vrste portreta
Prvi je klasičan portret sa svim svojim zakonitostima, koje poštuje i poseban program u pojedinim kamerama, bez obrzira da li je to SLR ili kompaktna kamera, analognog ili digitalnog tipa. Može to biti čisti portret ili portret u okolici gdje je naglasak na radni okoliš portretiranog, bez obzira da li je to njegov hobi ili struka.
Studijski portret može biti snimljen u studiju s različitim pozadinama i različitim osvjetljenjem, ili pak možemo postaviti privremeni studio u radnoj sobi, ateljeu, radioni ili u okolicu koja je karakteristična za određenu osobu. Možemo kombinirati i postojeću svjetlost (prozor, postojeće žarulje) s doosvjetljavanjem studijskim reflektorima ili odbojnicima.
Spontani portret ili life-portret snimamo posvuda, gdje se što događa; od života na ulici, na selu, na tržnici, raznim susretima, utakmicama i naravno putovanjima gdje se susrećemo s različitim narodima, rasama i običajima. Life-portret je također sastavni dio svake dobre reportaže.
Za snimanje portreta možemo upotrebiti sve vrste objektiva, od širokokutnog, portretnog pa do teleobjektiva. Sve ovisi o položaju i sadržaju koji želimo istaknuti na određenom portretu.


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


thats all for now people..enjoy..
- 19:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.04.2006.

for the people i know..

somewhere along my way,
through lifes changes and turns
i had to stop and say
something that burns..

combinations of dawns and nights,
something i always loved to do
our sun, moon and starlights
something i always turn to..

before it hit me
i wasn't sure
blind i was ,to actually see
that all this pain was the cure..

freedom at last, i wonder
heartbeats, pleasures and tears
that time, i ponder
was the time of all my fears..

this is for the people i know
i have to stop and say,
through the hard rain, wind and snow
you have walked by me all along the way..

>Image hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket



- 19:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.04.2006.

hidden in a desert

Can you feel the dusty old branch comb the desert
with its thorns and painfull ballad
sweaping tunes
like an old black scornful choir..
Can you feel it bend deeply in your soul..
Can you feel the intensity of the burning wind..
Can you feel loneliness blowing your way..
Can you feel at all?

This desert used to be my home..
The wind was my friend
The joy it brought used to be the thorns and branches
The black choir, my lullaby..
...confused...
...alone...
My friend, the wind..has blown my own sand in my eyes.....
....why am i not blind?

Image hosting by Photobucket
- 11:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 15.04.2006.

fuck places like..

Image hosting by Photobucket
Melin..
Melin je meni zakon mjesto bilo, zapravo i dalje je, objektivno..kao birc, kao atmosfera..
Ali, postao je the stone that this builder refuses from now on..
well, kinda..mislim, znam da cemo ic tamo..znam da cemo se vratit..
melin je zakon hebemu pas macku..
Melin mi fakat puno znaci...tamo mi je uvijek bilo jebeno..
Zmaj i Thirdeye su tamo uvijek vodile dubokoumne razgovore, o zivotu, o glupostima..deckima..
Tamo sam upoznala neznam kolko ljudi..
Tamo sam uvijek bila ponosna na hladno toceno pivo, na onih 10kn kaj mi nikad nije bilo zao dat..
(btw-sad je zuja 11 a tomislav 12..)
Tamo je glazba zakon..ono, glazba koju svi vole..
Nije odreden, nego otvoren prema svima..
Tamo sam upoznala svog dragog prvi put..
Uglavnom, doletila murja, neam 18, zapisani smo...hebi ga..smijesno je to..
Smijesno je uopce nekoga kazniti sto nema 18godina..hehe..a onak, fali nam nes sitno da navrsimo 18..
DA, narucili smo alkohol..ok..ali jucer je konobar fakat bio idiot..sve je radio da on ne ispadne kriv!!!!
Prvo je tvrdio da nas on nije posluzio..(valjda je mislio da su policajci tolko glupi da ce mislit da smo mi sami otisli do frizidera i uzeli alkohol..)..
Onda je tvrdio da nam je dao racun..(?!?!?)..a oni koji idu tam, znate da se odmah plati..
Onda nas je stero van, a nismo ni popili do kraja..a murja nam je rekla "kad popijete.."
Na vrata nam je reko da MI radimo sranja i da se nesmijemo vise pojavit tam..
Dalmosh prokleti..
I dode nam i drugi konobar..pa jos je on nekaj morao srat..
ONAK what the fuck??
Hebi ga..a mans gotta do what a mans gotta do..
Zvali smo kcer od vlasnika pa cemo vidjeti what happens next..
ali to nije bitno..mi smo normalno komunicirali s murjacima..a svejedno, nismo ni mislili da bi mogao konobar bit tako retardiran i pokusat svoje dupe spasit..a, onak, pise mu na celu da je kriv..
ZAKLJUCAK-PEOPLE! DONT LET THE SUPERIOR HOLD YOU BACK..YOU PUSH THEM DOWN!!!
its all about standing up for what u belive in..
-and thats what i belive in...
- 14:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.04.2006.

"The Infinite One"


Image hosting by Photobucket
Do you see these hands? They have measured
the earth, they have separated
minerals and cereals,
they have made peace and war,
they have demolished the distances
of all the seas and rivers,
and yet,
when they move over you,
little one,
grain of wheat, swallow,
they can not encompass you,
they are weary seeking
the twin doves
that rest or fly in your breast,
they travel the distances of your legs,
they coil in the light of your waist.
For me you are a treasure more laden
with immensity than the sea and its branches
and you are white and blue and spacious like
the earth at vintage time.
In that territory,
from your feet to your brow,
walking, walking, walking,
I shall spend my life.
Pablo Neruda

..now, let me here your definition of love? if it is definable...
- 21:43 - Komentari (367) - Isprintaj - #

subota, 08.04.2006.

jubi cesicu rojsu..

..danas sam cula sto se dogodilo, makar je sve dobro proslo, im kinda worried..
Neznam zasto sam uopce krenula pisat, ali moram nekako ovu cudnu griznju savjesti izbacit iz sebe..
Najbolja si mi prijateljica i volim te..
I kad se nesto dogodi, shvatis zapravo koliko ti je stalo..
..zao mi je za svaku "svadu", glupe ispade, prcanje..zao mi je sto nisam trenutacno pored tebe, da te nasmijem..zagrlim..
Sve bi sad dala da cujem "A..stevo.."..
Evo, sad sam te nazvala..15:16..
svi su tamo pored tebe...................
Mia, legendo..

a friend can be your sun, your moon, your fun and happy tune
a friend can be your wildness, your fall, your happiness and your wonderwall
a friend can be forever, now, later, whenever
a friend can be many things, many summers, many springs
but you to me, mean even more what this world brings..

Image hosting by Photobucket
....fotograf: Zmaj

vidmo se ljubo..
Image hosting by Photobucket
how i wish, how i wish u were here..

i sada..
KURVEEEEEEEEEE
STVARI SE POLAKO VRAĆAJU NA MJESTO
OVAKO NEŠTO SE NE DOGAĐA ČESTO
PREMDA, PRIZNAJEM PONEKAD PRETJERAM
I NEKUD OTPLOVIM SAM
I TAD SLIKE IZBLIJEDE SVE
I TAD ZATVARAM SE U SEBE
I TAD NISI MI POTREBNA
KAZALJKE I DALJE KRUGOVE CRTAJU
UMJESTO ZVIJEZDA KIŠNE KAPI NA GRAD PADAJU
PRAZNO MJESTO U MOM KREVETU SJEĆA ME
BILA SI TU
TKO ZNA, KUDA SI OTIŠLA
TKO ZNA, ZBOG ČEGA SE NE VRAĆAŠ
TKO ZNA, SVE PIŠE U ZVIJEZDAMA
JOŠ JUČER POLJUPCIMA MI SMO SE BORILI
I DODIROM SMO JEDNO DRUGOM TAJNE OTKRIVA(aa)LI
ŠTO SE DOGODILO GDJE JE TA KAP ŠTO JE
PRELI(iiiii)LA ČAŠU, ŠTO TE NATJERALA DA ODNESEŠ
SVE ŠTO SAM VOLIO , A TEBE SAM VOLIO
SVE ŠTO SAM SANJoooO, A TEBE SAM SANJoooO
MA ZAR SAM POGRIJEŠIO ŠTO SAM SE SMIJoooO
KAD SU MI GOVORILI DA SVE SU ŽENE KURVE
KAD BI ZAUVIJEK ZASPAO OVAJ GRAD
KAO U BAJCI PREKRIVEN TRNJEM I TRAVAMA
SVE DOK SE TI NE VRATIŠ, A VRATIT ĆEŠ SE ZNAM
I SVE DOK TVOJA RUKA NE DOTAKNE MOJ DLAN
DO ME NE ZAGRLIŠ
DOK ME NE POLJUBIŠ
DOK ME NE ZAGRIJE TVOJ DAH!
- 15:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.04.2006.

...

and i still cant belive it..
fotografija je vjerojatnost..
tvoj "klik" je i tvoj instinkt
fotografija je ona boja koja zapocinje u tebi,
i rodi se crno bijelo
instinktivno..
nevjerojatno..
..
ako po svom instinktu napravis fotografiju,
vjerojatnost je->da ce zivjeti...i zivjeti..
Image hosting by Photobucket
- 17:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 05.04.2006.

nije da kupim zmajeve fore..

.....ali nakon sto sam procitala njen blog (btw-idi pa vidi), morala sam i ja..
samo cu rec jednu malu sitnu stvar, za velike stvari..a to je hvala..
Krenut cu od mojih roditelja...(mhne, salim se..)
Uglavnom, mda, kao sto se mozda procitali kod Zmaja, polozila sam test za fotografiju, dakle, ja sam fotograf, kao i Zmaj....bile smo i prije, naravno, ali, sada smo onako, sluzbeno netko i nesto...fotografi...
Sad cu se ispisat iz skole, preselit cu se negdje u Afriku i fotografirat do kraja zivota...hnjeh..salim se..
Anjice, Anja Banjanja..posto si ti krenula od mene, onda cu i ja od tebe..hvala ti ludaro..(ti znas dobro da si ti zasluzna !big time! za moj uspjeh..)..thanx..
Thanx mom genijalnom razredu..
Thanx Miji..Mia, ludaro..hvala ti za onu vec ispisanu bilj, gdje si mi pomagala i dala savjete (zanemarit cu onaj dio kad smo se nacrtale..ti mene, ja cigana..i tak..hehe)..hvala ti sto si mi podrska u svemu..
Thanx Teni sto se nonstop dere na mene, mlati, "glupaco hipijevska", "prokleti hippie"..(makar nisam?!?!)..ali isto tako hvala ti za svaki zagrljaj, i za svaki "joj kak si ti meni slatka"..ili ovo, laganim glasicem, "stevo..kak si?"..
Svabi na to sto je svabasta..Kiki, Petra, Robi..zakon ste...
Htjela bih zahvaliti svom kvartu...ljudi, makar me jebete u mozak s onim "e..da se bar drugacije oblacis.." svejedno vas volim..prijatelji, ekipo..znate da uvijek mozete na mene racunat..(da se idemo napit iza skole i te finte..hihi)
svojim curama iz kvarta..zbog njih sam ono sto sam danas..one su od mene napravili cvrsti temelj za ono sto ce se kasnije izgraditi..
Kika, bila si tamo od pocetka, trpila moj "pubertet", moje ljubavne jade, moja sranja doma..hvala ti za drvo zivota, hvala ti za "ogi i zohare", hvala za one male setnjice, hvala tebi sto si me naucila sto je pravo prijateljstvo..
Lana, hvala ti, bez obzira na sve one lose trenutke, hvala ti..hvala ti kaj me svejedno, nakon svih mojih glupih ispada mozes zagrlit u tramvaju i pitat me kako sam, stim da to pritom i stvarno mislis..hvala ti za lude provode kod tebe doma..hvala..
Miha, hipofizo moja mala..hvala i tebi..na vjeciti siroki osmjeh, na vjecite lude komentare, za savjete, za podrsku..hvala..ako nista, legendo, uvijek si mi pomogla..
Zrinkice..znam da se ne cujemo, i znam da nas je vrijeme udaljilo..ali, znaj, kaj god ti mislila, ja sam te uvijek voljela i smatrala prijateljicom(i dalje je tako)..znam da nisam tamo kad ti treba..ali opet, hvala ti..
Thanx Josipu..moram i njega spomenut, ccc...Josipe, u know that ur my biatch..forever and always..hvala ti, neznam tocno na sto, ali svejedno hvala ti..hvala ti sto mi uvijek cestitas rodendan..hvala sto me trpis..hvala ti za sve one dane provedene kod tebe doma..hvala ti sto sam ti najbolja prijateljica..i prva cura..hihi!!..e, da, hvala ti sto si me upoznao s balicom iz dbka..dude, i love 'em..
Hvala Fupiju..hvala ti sto si se odjednom pojavio u mom sivom svijetu i vratio mi boju..
hvala ti sto me uvijek nasmijes, sto me slusas..hvala ti za svaki trenutak..za biljeznicu, za poklone..hvala kaj me vozis doma..hihi..i love being loved by my love because i simply love love...
-->do jucer ste mogli vidjeti neke fotografije...ali jebi ga..nema ih!
--->i know that this sounds like a suicide note, ali nije..i love life..
- 18:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 01.04.2006.

man, i want some wheels of mi' own..dammmn..

..its so cool, vozit se u brzom autu..with the wind blowin' in ur hair, with you just letting go to the feelin'..
i cant wait..my first car..
before, nisam ih mogla nikako smislit..onak, sta ce meni to..but now, Jesus..iss..
i cant wait to get in my car and just drive...to the horizon...with no destination..
it may sound childish, but..uff..
...i tako je danas prvi april..
nisam stigla nikog zajebat, jer se nisam sjetila..
anyway, sad mi je dolje rucak i staroj cu rec da su mi skocimisi pobjegli iz kaveza..
starom cu rec da sam mu ogrebala mercedesa..
ou jea...
im gonna get me some spankin'..
javim vam..
CYA
-ou, jea..danas sam saznala nesto sto ce moj zivot potpuno promijenit..
mislim..vec je..
..saznala sam da sam posvojena..
PRVI APRIL!!! znam, nije fora..ali, d'oh..anyway..
CYA
-----------------------------------------------------------------------
zavrsio rucak..ugl. dodem ja staroj, kao e, mama..moram ti nesto rec...-kaj?-pobjegli su mi misevi iz kaveza i nemrem ih nikako nac..(a ona sa ogromnim smileom na bulji)-nisu ti pobjegli nego sam ih ja pustila..ja onak-WA!?- i na kraju it was a double zajeb prvi april thingy i na kraju sam ja spusila svoju foru...bang
i sad stari..
tata, full mi je zao, e..uzasno se osjecam..on-sta ti je bilo?-slucajno sam ti auto ogrebala kad sam prolazila..moj stari bljed ko krpa-sto?!?!-..platit cu to, molim te oprosti mi..a on dode kao- ma ne to, nego mi je tu foru prodala vec tvoja mama!! Sta je vama zenama?!..ja sam se okrenula i pocela psovat..sve dok nisam cula-e stephanie! -kaj je?- prvi april..
D'OH..kad su oni postali tako pametni? ili sam ja i dalje glupa..
hehe..
thats all folks..
see ya..wave
.............................Image hosting by Photobucket.................................
- 13:26 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>