nedjelja, 25.03.2007.

jedan testic

http://www.cajanka.com/quiz/62181410/res/ odite napravt ovaj testic kolko me poznate! bas me zanima! thumbup
matea je jucer spavala kod mene! bilo je super! zezale smo se i smijale pol noci, probale smo gledat zvijezdane ratove al ih nismo mogle gledat do kraja!!

pusa!kiss

- 20:42 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.03.2007.

joj ne

napisah vam lijep i velik post. i onda me izbacilo!!zalivenbangburninmadpuknucuheadbangheadbang
sazetak!
10.3. bila sam spavala kod matee , bilo je super! bilo je jos mogucnosti al na zalost nisam mogla njoj otkazat jer sam dogo nagovarala starce da me puste jer misle da previse tulumarim!!! no da
17.3. bio je kresin rockas! zaradila sam 50 kn!!! hahaha no da
svi smo pomalo ludi! mislim na nas i profesore! ludnica od tjedna!

moj tener squosa imat ce praksu kod banovca! meni je lik zakon sam me nekad zna iznervirat svojim kaznicama!al kaj ces! nema veze! steta kaj nece bit nama!

moram ic!


pusa!!kisskisskiss

- 19:54 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 09.03.2007.

i tak prode jos 1 tjedan

Prvo malo o prosloj suboti!
u petak sam dobila antibiotike a u subotu sam trebala Luce na rodendan! i sto sad! pa moram ic ipak mi je jedna od best frendica, tak sam morala ic! bile su cure iz njezinog razreda, Pilip, Jura,Lucija i ja s mora, i jedan decko iz njezinog razreda! meni je bilo zao decka, zvao e Marko , jer se cinio poprilicno bolestan! no dobro bilo je zakon! Lucija si je popila, ja sam apstinirala,a Luce koja je takoder pila antibiotike nije mogla izdrzat a da ne popije malo. zato sam ja karakter!rofl da a ja kao puno pijem!lud no da! svi su otisli oko 2 sam je Pilip osto, la onda je doso Branimir njegov brat sa svojim drustvom i oni su ostali do pol 5. ja i Lucija sao jedva gledale. onda se meni i Luciji plesalo i malo smo se glupirale! no da presmijesno! bilo je zakon!


Danasnji tjelesni!!!!!!!!!!!!!!!!

Ludnica, ja se trgam od smijeha! radimo Teakwon-do moj sport, bivši. i trebamo se poslozit u kolone po cetvero! ispalo je to da mi je znamo slozit kolone tak da smo morali radit 20 sklekova i 10 il 20 cucnjeva. ja nisam mogla vjerovat. onda smo Lesnjakica i ja morale pokazat kaj znaci kolona a kaj niz! Peric nam je odrzo predavanje pa kak to da smo mi upali u tu skolu, kaj smo mi svi djeca branitelja a mi odgovaramo bodovima, a ja pisam od smjeha roflroflthumbupbanga svi me bljedo gledaju cem se ja to smijem!bang al je fakat izgledalo smijesno jer kad smo mi morali slagat linije za to smo imali 10 sekundi ili sklekovi na sakama! pa mi je to bilo smjesno! a kad su na red dosli stavovi! ima ljudi koji se trude i kojima ide al ima onih koji se glupiraju a kad dode bit ce ono ja ne znam! a falat se rade sam osnove! al meni je zakon! nije da se hvalim al nakon 5 godina treniranja meni je to fakat lagano iako ni ja ne volim udarce na 4 dijela (to je dost tesko jer se mora pazit na ravnotezu) al cu rado svima pomoc sam treba pitat! pa sad ljudi ko hoce i treba pomoc tu sam!yescool




Pusa!!!!! kisskiss

- 22:39 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

nis pametno.. neke sitnice koje ni padnu na pamet.. niej da bas cesto pisem.. hehe

malo o meni

ime: heh radije nadimci... dunjci, dunjica. sunce, plavusica, mala, stich.. ima ih

rodena:30.07.1991.

horoskop: lavica( i to ona prava)

naj godisnje doba: ljeto

naj mjesto: ribarica, zg (naravno)

volim:frendice, frendove, sport, mjuzu, izlaske, decke, pizzu, dobre i duhovite ljude.... puno toga

ne volim: brokulu, spinat, bahate i uobrazene ljude, neiskrene osobe,lude profesore.. heh
<strong>naj mjuze: sve osim cajki i teskog metala..
parni valjak, prljavci, tose, coldplay, keisha cole, RHCP, daleka obala...

naj filmovi: troja, titanic, step up, opasne djevojke, ponos i predrasude..puni ih je al en volim horore..

hobby: volontiranje, engleski, squosh(oni koji ne znaju nek pitaju), stars...

zivim za: sve vrste sporta i izlaske s frendicama..

moj moto:zivi svaki dan kao da ti je posljednji i nada umire posljednja.

latinska poslovice: omina preclara rara!! sve sto je lijepo rijetko je!! slazete li se..