četvrtak, 22.02.2007.

a sad malo teksta

kod mene puno toga novo!
ja malo sam bolesna al nije bas da bi me stara pustila da ostanem u krevatu ! a kaj sad! nije tak strasno!
bas sam neki dan razmisljala kak je naj bolje pustiti stvari da idu svojim tokom! sto treba bit ce! nikam mi se ne zuri,a opet nije sve u meni!
mozda neki misle da sam u zadnj vrijeme malo prolupala al nije tako! imam dobar razlog za to! no da nije bas da cu o tom previse pisat! puno ljudi ovo cita!
bas se volim cut s frendovima s moram, zahvaljujem Bogu sto tata tna neograniceni pozive na 098! jeeeeeeee!!! to mi spasava zivot u zadbje vrijeme jer sam bez kompa do daljnjeg! rikknuo je laptop a ja sam izgubila svu mjuzu i slike i to me jako rastuzuje! al kaj sad imam informatiku pa cu vam pisat!
ja sad moram ic na trening! joj bas volim ic an treninge! zakon! cak mi i ide dobro! thumbup




pusa!!!!!kiss
P.S. komentirajte slike!dead

- 13:16 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

jedna s mora

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:13 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.02.2007.

Slikica, za promjenu

Evo vam jedna slikica, tu smo Matea i ja, na kojoj se ludiramo poslije Lejliinog plesa u Tvornici

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:32 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 02.02.2007.

ej ljudi

ljudi moji gotov je i ovaj tjedan!smijeh sve je to bas zabavno! malo se selim po razredu (lesnjakica mi je bolesnaheadbang) takda sjedim sa svima po malo! i svugdje pricam i zezam se, akaj ces! to ti je srednjoskolski zivot! a kak sam tek happy kad dode veliki odmor! nutonda se spustamo na igraliste i nadam se da cu ga negdje vidjet, a i to ti je zivot. znam i sama da od tog nece bit nista al jos se nadam! mislim ja sam to sama zakljucila! a kaj ces. ja i moj pesimizam! uskoro je valentinovo a ja sam ponovo sama! no valjda cu prezivjet!cerek
u skoli je zakon! svi e zezamo. polako se ispravljaju jedinice. Citaju se lektire, a i ne citaju, pisu zadace i uci! zasdaca iz fizike je bila koam! tata mi ju je moro rjesavat! a i ja sam onada skuzila i onada sam davala instrukcije prek telefona! bas sam ponosna na sebe kaj sam to skuzila!
jos sam onak puna zivota kak sam bila u prijasnjem postu i zakon mi je! zabavljam se i ludujem! zivim kako najbolje znam jer je zivot kratak! u zadnje vrijeme to sve vise shvacam! malo i previse toga se dogada!oni koji to ne rade jednom ce im biti zao!!!! thumbup



Puas!!!kiss

- 22:28 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

nis pametno.. neke sitnice koje ni padnu na pamet.. niej da bas cesto pisem.. hehe

malo o meni

ime: heh radije nadimci... dunjci, dunjica. sunce, plavusica, mala, stich.. ima ih

rodena:30.07.1991.

horoskop: lavica( i to ona prava)

naj godisnje doba: ljeto

naj mjesto: ribarica, zg (naravno)

volim:frendice, frendove, sport, mjuzu, izlaske, decke, pizzu, dobre i duhovite ljude.... puno toga

ne volim: brokulu, spinat, bahate i uobrazene ljude, neiskrene osobe,lude profesore.. heh
<strong>naj mjuze: sve osim cajki i teskog metala..
parni valjak, prljavci, tose, coldplay, keisha cole, RHCP, daleka obala...

naj filmovi: troja, titanic, step up, opasne djevojke, ponos i predrasude..puni ih je al en volim horore..

hobby: volontiranje, engleski, squosh(oni koji ne znaju nek pitaju), stars...

zivim za: sve vrste sporta i izlaske s frendicama..

moj moto:zivi svaki dan kao da ti je posljednji i nada umire posljednja.

latinska poslovice: omina preclara rara!! sve sto je lijepo rijetko je!! slazete li se..