Without music, life would be a mistake!

01.04.2006., subota

....1. april....

i eto doso je i moj dan...hehehe...kad mi je dozvoljeno zezat okolo....rofl
rekla sam frendicama da sam danas u arheoloskom muzeju (morala sam ic na neku izlozbu-zbog povijesti)
zapela u onom starom liftu....i da je jedan tip s kojim se cujem preko foruma...iz naseg kvarta...i to onaj koji im je jaaaako zgodan....na kraju su mi povjerovale...stvarno sam ih uvjerila da je to istina....(kakva sam ja glumica...pa mogla bi na glumacku akademiju..hehehe) ...al kad sam im rekla da je to sve bila prvo aprilska sala...nije im bilo svejedno...cak su rekle da se ljute...iako se nemogu naljutit na mene...nikad....kad sam takva blesava uvijek i vec su se navikle....thumbup

evo jedna pjesma....cool

Ja sam vlak-Emilija Kokić i Nina Badrić

Djevojke iz kluba "Srca slomljena"
plakale su dvjesto godina...
Svatko u životu naleti na majmuna...

Pamtim dan kad je rek'o "Odlazim",
Bože, gdje ih samio takve nalazim...
zalupit' ću vrata, više ni ne izlazim...

Znaš da sada sezona je lova
i tvoja cura to zna...
zna da pravila su nova,
zašto te je pustila...


Ja sam vlak što zgazit' će te, mali
vatromet kakav nisi probao...
Ja sam vlak što zgazit' će te, mali
zaboravit' ćeš da si hodao...



Hully-gully, noć sjaji ti u očima,
sto pedeset puta to sam vidjela...
ma, leti mali kući, opasna sam djevojka...

Ispod nogu mi ritam, brzo putuje,
ova noć je puna akcije...
bang, bang, bang, pucat' ću, čuvaj se...



usput ovo na slici su pakostane....cool
...eh da mi je sad tamo bit....



<< Arhiva >>