I am the Phoenix

utorak, 23.05.2006.

ThE ENd

Eto ... napokon i taj kraj. Sve tako brzo, ne možeš vjerovati kako vrijeme leti. U tom trenutku ne, ali kad prođe shvatiš kako je vrijeme sve samo ne kratko. Mnogi će vjerojatno pisati o norijadi i svemu tome. Napokon je i to završilo. Da li je donijelo nekakvu katarzu? Možda i je, ali nije donijelo ništa posebno, no, nisam ni očekivao. Jer praktički ništa nije gotovo, treba matura, pa prijamni, pa onda fax pa posao ... uvijek nešto! Sve završiš kad umreš tako da ... nisam dobio osjećaj nekakvog završetka. Ali osjećaj u kojem toliko uživam da Vam ne mogu opisati je osjećaj odraslosti. Otkada sam znao za sebe, tj. postao svjestan sebe ... jedina mi je želja odrasti i sada osjećam to. Još se sjećam prije nekih 2-3 mjeseca kad sam doša u jednu situaciju ... Nešto sam radio i pogledao sam se u ogledalo i kao da sam izašao iz sebe i okružio se ... shvatio .. pa ti si -odrastao. Čekao sam kad će me gledati drugačije, kad ću moći reći nešto, a da me se sluša .. i ne mogu Vam opisati kako je dobar taj osjećaj ... Baš mi se zato i ne pije neš sutra, jer tim opijanjem baš ne dokazujem da sam odrastao, ali malo ću se probati zabaviti koliko je to u mojoj moći ...
Što se tiče škole i svega ... bilo je dobrih strana, ali i loših ... prijateljstava .. novih, starih, pucanja, stvaranja .. ups & downs ..., ali sve je to dio mene ... dio moje osobnosti i karaktera. Da se to sve nije dogodilo ne bi bio ja sad -ja ... da li bi možda bio nešto bolje ili lošije sad više nije ni bitno jer je to prošlost. Uistinu je srednja jedna velika mješalica za beton u kojem se miješaš i kad ispadneš iz nje shvatiš što si i tko si ... Što se škole sam tiše, profesora i svega, ponavljam bilo je i dobrih strana i loših ... sve je to relativno. Da li će mi biti žao što odlazim? Za nekim ljudima da. A što se prijatelja tiče ... oni koji su netko i nešto, njima ću se okružiti i to što je škola završila ništa ne predstavlja ..., a ostali ... tko zna gdje nas život odvede.

Samo neki krajevi ... još malo pa će mi i priča biti gotova, ... eh, ne znam što bi više rekao ... vjerojatno ću pisati još o tome ..., jedino mogu reći ... jedan dio mog života se završava ... i idemo dalje ... jedan po jedan ThE ENd ... do onog završnog ThE ENd-a ... smrti ...

ThE ENd

Photobucket - Video and Image Hosting

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting