Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Neki blesavi blog sa čudnim stvarima

Neki blesavi blog sa čudnim stvarima

nedjelja, 27.05.2007.

Igrice

Evo vam neke igrice koje sam iskopao na internetu pa guštajte






Games at Miniclip.com - Age Of Speed
Age Of Speed

Master the race tracks of the future as you tackle huge jumps.

Play this free game now!!





Games at Miniclip.com - Doodle
Doodle

Bring your doodle to life and battle the enemy erasers.

Play this free game now!!


- 18:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Charlie the unicorn

Donosim vam Charliea i njegova 2 napušena prijatelja.

- 10:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Jos nekoliko filmića

E ovi likovi su legende.Rade parodije na sve moguce.Evo jedne samo za vas(a mozda i vise)



Sada jedan mali lego rap.Neka 2 legica pjevaju.Kamo ovaj svjet ide,evo već su i igračke oživjele.



Evo jednog lika koji stalno igra nintendo i usrane igrice.ps:i nesto malo prostaci.



Vratio se.Lik koji stalno igra nintendo i igra usrane igrice,no nije sam,sa njim je Jason(lik sa mačetom iz petka 13)i prijeti mu.


Mala parodija na Harry'a Potter'a.U ovoj avanturi mora pobijediti zlog lorda Waldemarta.

- 08:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Neke slike

Evo ljudi donosim vam neke smijesne slike


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 08:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Parodija na gospodara prstenova


- 07:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 26.05.2007.

pederska pjesma


shut up and sleep with me




ovo je pedersko

- 22:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

prvi post

Ovaj blog nece imati previse slova vec samo filmove,igrice i ostale gluposti!

- 22:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Opis bloga

  • Blog koji jako rjetko pisem i ima igrice

Linkovi

opis mene

  • Ja sam Franjo "nevjerojatno sexy" Komadina. Visok sam metar i dva žileta i težak 38 kila. Umjesto kose imam veliki grm na glavi od kojeg nis ne vidim. Moji najbolji prijatelji su:Mislav,Danny,Lucian i Marko. Nabolje prijateljice su:Helena,Jelena,Mia,Tea,Dora i Vanesa. Imam 14 god. Imam smeđe oči. Lud sam. Najbolje grupe su mi:Green day,Lordi i Red hot chili peppers. Najdraži pjevači su mi:Sean Paul i MC Hammer. Hobiji su mi igranje igrica,ljenčarenje i glupiranje.

Slike i ostale bezvezarije