Pretraži post:   

        

petak, 06.04.2007.

I'm Not Dead!

ALO LJUDI!
Ajme otkad me nije bilo,baš glupo!
Pribacia san kompjuter u sobu a kabel za internet mi je bia pre kratak al nemogu ja bez interneta pa...

Pa kako ste svi vi šta ovo čitate?
Ja san super ovih dana,po cile dane vani,upozna masu novih ljudi,novih prijatelja... Stvarno super. Čak san dobia dosta dobrih ocjena sad pri kraju! 5 iz eng, 3 iz hrv(šta je zapravo 5,al prije toga san ima 2 asa pa mi ih ka neće više računat! Nemogu virovat!) i tako to. Ima i aseva,aj. Al dobro je to,sve se da ispravit. rofl

Počeli su praznici napokon. Jedva san čeka ovo,baš mi je tribalo malo odmora od svega!zujo

U nedilju iden na DJ Umecka,bit će tamo dosta poznatih (ne estrada,nego meni poznatih ljudi). Ma bit će dobro!

Osta san bez kune u novčaniku! Moran nać digod za radit pod hitno, nesmin više od matere pitat love,a open nemogu ni otić na kavu da ne naručin ništa,tako da moran smislit plan.njami

I tako to,tia san svašta napisat al sad mi više ništa nepada napamet pa ću se javit s drugin poston. smijeh

Komentari (16); (15:40)
 

  Komentari Isprintaj ^ Vrh posta

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.